Dagens Kampe
- TomViolence
- Alder: 36
Re: Dagens Kampe
Det er så ubeskribeligt vammelt og klamt. Jeg sad bare og ventede på¨et overtidsmål og er næsten helt chokeret over at det IKKE var et straffe de fik foræret!
"We're not racist, we only hate the mancs"
Dommeren var ikke med man u i dag, men alligevel mener jeg, at Valencia burde have haft gult kort nummer to og at Persie begår frispark på Coloccini inden hans mål.Emmy skrev:Det er så ubeskribeligt vammelt og klamt. Jeg sad bare og ventede på¨et overtidsmål og er næsten helt chokeret over at det IKKE var et straffe de fik foræret!
Men altid noget at man kan lave penge på deres vamle comebacks.
Hader dem så ufatteligt inderligt
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Føj hvor er Aston Villa et elendigt hold
Det må til evig tid forblive en gåde hvordan vi kunne bære os ad med at tabe til dem.

Det må til evig tid forblive en gåde hvordan vi kunne bære os ad med at tabe til dem.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Hvad pokker ????
Stoke bagud 1-3 på Brittania mod.... SOUTHAMPTON !!!!
jøsses
jøsses
mortenbak skrev:Hvad pokker ????
jøsses
Ja det siger vel næsten mere om os end om Stoke.... Satme rystende !
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Og Villa bagud hjemme mod Wiganmortenbak skrev:Hvad pokker ????
jøsses

Hvad kan Soton og Wigan som vi ikke kan?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Aston Villa siden de besejrede os med 3-1 på Anfield:
Chelsea-AV 8-0
AV-Spurs 0-4
AV-Wigan 0-3 (foreløbig)
Chelsea-AV 8-0
AV-Spurs 0-4
AV-Wigan 0-3 (foreløbig)
- TomViolence
- Alder: 36
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Vi indtaler jo os selv at det ikke er slemt at tabe mod hold som Wigan og Stoke fordi det ene og det andet. Det er jo netop også derfor vi siden Houlliers tid og helt indtil nu ikke vinder ligaen. Fordi vi ikke åbner øjnene og lever lidt i en drømmeverden. Som Liverpool-fan skal man være optimist, man skal til en hver tid bakke op om klubben og træneren. Jeg savner nogle gange lidt af den mentalitet det hold jeg følger i Tyskland (Bayern München) har, nemlig at man ikke skal finde undskyldninger, men løsninger istedet. Stoke og Aston Villa og alle de andre er ikke så gode som vi gør dem til. Det er bare det at vi er blevet for vante til at altid have en undskyldning fordi vi med vores skyklapper ikke vil erkende at vi gør noget forkert.
Det kan jeg ikke helt følge. Okay, lige Stoke kampen blev måske af nogle undskyldt med, at Stoke normalt er rigtig gode hjemme, men AV-nederlaget var de fleste da enige om var en skandale.
Tja, sikkert det samme som vi kunne ude mod Norwich, hvor vi vandt 5-2, men hvor både Manchester U. og Arsenal måtte se sig besejret 1-0. Sunderland har jo også præsteret at tabe hjemme mod Aston Villa (0-1) samt vinde over Manchester City (1-0). Mon ikke også nogle af disse klubbers tilhængere er på grådens rand en gang imellem.ScouserTommy skrev:Og Villa bagud hjemme mod Wiganmortenbak skrev:Hvad pokker ????
jøsses![]()
Hvad kan Soton og Wigan som vi ikke kan?
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ja, det er bemærkelsesværdige resultater, og som vel at mærke er faldet indenfor 14 dage. Vores forsvar er hullet som en Schweizerost.AJ skrev:Aston Villa siden de besejrede os med 3-1 på Anfield:
Chelsea-AV 8-0
AV-Spurs 0-4
AV-Wigan 0-3 (foreløbig)
En utrolig vanvittig kamp i mellem Arsenal og Nyborg. Walcott's afslutninger har være klasse i den her sæson 

Mr Suarez Is Not A Racist!