Nøøj nærrige med langsomme gengivelser da!
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Callesen skrev:Nu har Torres godt nok mareridt i nat. Føj for en afbrænder. Av av av....
Liverpool Football Klopp
er jeg et dårligt menneske fordi jeg sidder med popcorn og cola og nyder at se de meget skuffede chelseaspillere ?
Torres er da godt nok ringe, hold da ferie nogle chancer. Corithians gik efter pokalen, og de 20.000 fans må da have en god rejse hjem. Chelsea viste i dag, at Drogba var manden der afgjorde CHL-finalen. 
You'r Never Walk Alone. ///
AndreasN skrev:Callesen skrev:Nu har Torres godt nok mareridt i nat. Føj for en afbrænder. Av av av....
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ja føj. Det var det absolut eneste sted, han IKKE måtte ramme...Callesen skrev:Nu har Torres godt nok mareridt i nat. Føj for en afbrænder. Av av av....
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Hold da magle !!
Der er fart på i Barca vs Athletico madrid
Falcao er for sindsyg !!!
Der er fart på i Barca vs Athletico madrid
Falcao er for sindsyg !!!
-
Tom_Jorsal
- Alder: 37
Det syge med Barca er, at når de har en kamp, vi de ikke er helt oppe at flyve, så hamrer deres højreback bolden op i fjerneste målhjørne... Kæft et mål af Adriano. Vores egen Johnson er selvfølgelig fremragende, men den klasse de har hele vejen rundt kan man godt misunde..
Tre afslutninger, to scoringer. Det kunne vi godt lære noget af.
Liverpool Football Klopp
Første halveg var ellers det bedste jeg har set et hold (udover Real Madrid) spille mod Barcelona siden Inter i CL-semien 2010 (den første kamp, ikke returen på Camp Nou).
Edit: jeg havde glemt Arsenals 2. halvleg på Emirates i 2011. Den var bedre.
Edit: jeg havde glemt Arsenals 2. halvleg på Emirates i 2011. Den var bedre.
Ryger Chelsea ud af cup'en i aften, så tror jeg lige Benitez skal gå tilbage til kommentator jobbet......
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.
Det gjorde de så i den grad heller ikkeRobertS skrev:Ryger Chelsea ud af cup'en i aften, så tror jeg lige Benitez skal gå tilbage til kommentator jobbet......
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
-
Robbie_God_Fowler
Kedelig første halvleg mellem Wigan-Arsenal. Utroligt at begge wing backs hos Wigan ikke formår at slå bare et indlæg af bare nogenlunde kvalitet.
Mit hamrende ubrugelige venstreben kunne med statsgaranti have fået mere fart på det sidste "indlæg", Beausejour forsøgte sig med. Helt ærligt, come on. Den nåede dårligt nok ind i feltet.Robbie_God_Fowler skrev:Kedelig første halvleg mellem Wigan-Arsenal. Utroligt at begge wing backs hos Wigan ikke formår at slå bare et indlæg af bare nogenlunde kvalitet.
Liverpool Football Klopp