Nyheder om LFC og debat om topkampen

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Sv: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 29. nov, 2012 23:31

Callesen skrev:Lyder urealistisk hvis Warrior går ind og løber flere spillere fri af deres kontrakter med Nike og adidas?!
En som Gerrard må virkelig være en kostelig affære at få købt fri.
Jeg tror ikke, at folk som bl.a. Agger og Enrique er på kontrakt med nogle firmaer. Sterling er derimod blevet en af frontfigurene til Nikes nye GS2 model. Ham skal vi nok ikke forvente i Warriors Skreamer model.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Guffi182 » torsdag, 13. dec, 2012 16:48

Vidste ikke lige hvor jeg skal skrive det her, men sad lige og hørte TLW popcast, hvor Niel Mellor er med denne gang.

De snakkede om agent fees, og Mellor fortalt en historie om at da han fik debut under Houiller så kaldt han Mellor ind på kontoret og tilbød ham en ny kontrakt. Han sagde dog han skulle skrive under med Houillers agent samtidig, det nægtede Mellor, da han ikke ville have en agent.

Mellor spillede ikke for Houiller igen.
Billede

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » lørdag, 15. dec, 2012 08:46

Guffi182 skrev:Vidste ikke lige hvor jeg skal skrive det her, men sad lige og hørte TLW popcast, hvor Niel Mellor er med denne gang.

De snakkede om agent fees, og Mellor fortalt en historie om at da han fik debut under Houiller så kaldt han Mellor ind på kontoret og tilbød ham en ny kontrakt. Han sagde dog han skulle skrive under med Houillers agent samtidig, det nægtede Mellor, da han ikke ville have en agent.

Mellor spillede ikke for Houiller igen.
Denne her historie overrasker mig overhoved ikke. Der er så mange brodne kar i fodboldens verden, hvor der netop har været et utal af eksempler på særligt managers kedelige moral. Vi kender alle til sagen mod Harry Redknapp. Der har ligeledes været vedvarende rygter om Sam Allardyce i hans Bolton tid, hvor han efter sigende hentede dårlige spillere til for at score en del af agent honoraret.

I mange henseender er det fordi fodboldøkonomien længe har været undervurderet. Mange klubber har været lang tid om at opfatte den kommercielle virkelighed de befandt sig i. Dette har især betydet at arbejdsgangen har været præget af rutiner, frem for professionalisme. Mange klubber har heldigvis rådet bod på dette, men engang var det nemt at lave skuffeaftaler og lignende, fordi driften af klubberne var så mudret.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » onsdag, 19. dec, 2012 10:00

Billede

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 19. dec, 2012 10:14

Nice :)

Så kan jeg komme over og se Beatlesmuseet.......... :lol:

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 19. dec, 2012 10:32

Callesen skrev:Jeg skal til julefrokost lørdag i København.
Hvilken bar skal man opsøge i KBH for at se Liverpool på søndag, samt møde et par stykker eller tre forumnister?
I lørdags ville jeg som så mange før ud at se Liverpools kamp. Det var både af lyst, men også nødvendighed, da 6´ren ikke viste og jeg kan ikke ta´ TV2 sport PL.

Jeg gik ned på "Osborne", som så mange gange før. Jeg kan virkelig godt lide stemningen dernede, MEN, MEN, MEN....

Det er sgu nok sidste gang jeg er gået derned.

At der ikke var nogen mennesker kan jeg godt leve med i denne juletid - men at de 2 United fans der var til stede fik ejeren til at tænde for kanal 6 og vise United - Sunderland istedet for Liverpools kamp, var en skændsel. Jeg har altid synes/troet at det overvejende var et Liverpool sted :wall:
Ydermere kunne de United fans have valgt en hvilken som helst bodega, med et fjernsyn og set kampen på kanal 6. Da bartenderen spurgte om jeg ville have noget at drikke, sagde jeg nej tak og skred. Zappede lige samtlige værtshuse på vejen hjem for at tjekke om de kunne vise TV2 sport PL - men uden held og jeg endte hjemme foran computeren, med et tarveligt stream....

Jeg er sgu færdig med Osborne

Det bliver The globe eller Southern Cross fremover

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » onsdag, 19. dec, 2012 14:52

Rigtig spændende lille artikel.

http://thepremierleagueowl.com/liverpoo ... om-201213/

– Liverpool have more shots on target per game (19) than any other club in the top flight.

– Steven Gerrard has provided more assists this season (3) than any of his teammates, but the club do not have a single player within the top 20 of that list.
Scouser by heart.

Siden 2009.

APLFC
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af APLFC » mandag, 07. jan, 2013 18:09

Fra den norske Liverpool fanklubs hjemmeside
Webb dømmer på Old Trafford
Premier League har offentliggjort domemroppsettet for kommende ligarunde. Howard Webb er utnevnt til å dømme Manchester United-Liverpool på søndag.
Av Frank H. Larsen
Howard Webb skal dømme oppgjøret mellom Manchester United og Liverpool på Old Trafford søndag 13. januar. Han får med seg assistentdommerne Mullarkey og Cann. Fjerdeommer er Jonathan Moss.
Webb har vært pipeblåser i tre Liverpool-kamper denne sesongen - 0-2 mot Arsenal, 1-1 mot Chelsea og 1-3 mot Stoke.
Forrige sesong var han også i aksjon i tre kamper med de helrøde involvert - 0-0 mot Stoke, 2-3 mot QPR, 2-1 mot Everton (FA-cupsemifinale).
Howard Webb huskes spesielt godt for å ha gitt Manchester United et svært billig straffespark mot Liverpool i FA-cupens 3.runde i 2011, en kamp som var Kenny Dalglishs comback som Liverpool-manager. Steven Gerrard ble dessuten utvist i samme kamp. King Kenny var lite imponert over Webbs dømming den dagen.
Daværende Liverpool-spiller Ryan Babel ga oss uttrykk for hva han mente om den sortkledde og la et ut et manipulert bilde av Webb i Manchester United-drakt på Twitter.
Håber han dømmer bedre end sidste gang han dømte Liverpool mod Man. United

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 07. jan, 2013 19:40

APLFC skrev:Fra den norske Liverpool fanklubs hjemmeside
Webb dømmer på Old Trafford
Premier League har offentliggjort domemroppsettet for kommende ligarunde. Howard Webb er utnevnt til å dømme Manchester United-Liverpool på søndag.
Av Frank H. Larsen
Howard Webb skal dømme oppgjøret mellom Manchester United og Liverpool på Old Trafford søndag 13. januar. Han får med seg assistentdommerne Mullarkey og Cann. Fjerdeommer er Jonathan Moss.
Webb har vært pipeblåser i tre Liverpool-kamper denne sesongen - 0-2 mot Arsenal, 1-1 mot Chelsea og 1-3 mot Stoke.
Forrige sesong var han også i aksjon i tre kamper med de helrøde involvert - 0-0 mot Stoke, 2-3 mot QPR, 2-1 mot Everton (FA-cupsemifinale).
Howard Webb huskes spesielt godt for å ha gitt Manchester United et svært billig straffespark mot Liverpool i FA-cupens 3.runde i 2011, en kamp som var Kenny Dalglishs comback som Liverpool-manager. Steven Gerrard ble dessuten utvist i samme kamp. King Kenny var lite imponert over Webbs dømming den dagen.
Daværende Liverpool-spiller Ryan Babel ga oss uttrykk for hva han mente om den sortkledde og la et ut et manipulert bilde av Webb i Manchester United-drakt på Twitter.
Håber han dømmer bedre end sidste gang han dømte Liverpool mod Man. United
Der ligger jo os et hvis pres på ham, for hvis han ikke dømmer lige mod begge hold så smudser han jo bare hans eget ManU tilhænger rygte endnu mere til
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Liverbird

Indlæg af Liverbird » mandag, 07. jan, 2013 20:03

Webb dømmer på Old Trafford på søndag :shock:

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=35588&zone=1
YNWA

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » mandag, 07. jan, 2013 21:39

Betting sites har sænket oddsene på man u efter, Webb blev udnævnt som dommer.

VÅGN NU OP FA!!!

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » mandag, 07. jan, 2013 21:46

Aarhus skrev:Betting sites har sænket oddsene på man u efter, Webb blev udnævnt som dommer.

VÅGN NU OP FA!!!
De er skam vågne, det er bare David Gill som trækker lidt i snorene. ;-)

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 07. jan, 2013 21:55

Aarhus skrev:Betting sites har sænket oddsene på man u efter, Webb blev udnævnt som dommer.

VÅGN NU OP FA!!!
Synes faktisk det er klasse, af bookies. MEn de gør det jo selvfølgelig ikke for at lave et statement, "bare" fordi at så har vi 14 mand imod os, pludselig.

Ærgeligt, men håbet bare på en god præstation, tør ikke tro på, ingen straffe og røde kort mere. Kick corruption out of Premier League....fa!!!!!
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » fredag, 18. jan, 2013 00:17

Tre mand på top 20-listen over totalt antal defensive fejl i PL - Joe Allen, Skrtel og Reina, alle tre med 5 fejl. Faktisk er de i top 10 over antallet af fejl.. De dumper lidt ned på listen når man tager antal fejl pr. minut. I øvrigt har 0 af Allens fejl ført til mål, mens samme tal er 2 fra Skrtel og 3 fra Reina.

Ja det giver jo lidt sig selv, at det ikke er godt nok. I øvrigt har både Arsenal og Tottenham også tre mand i top 20.

http://www.eplindex.com/24736/defensive ... rison.html
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » torsdag, 24. jan, 2013 17:17

I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Besvar