Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 09. dec, 2012 16:41

Mugge skrev:
ScouserTommy skrev:Sådan en idiot, Clichy!!!! :wall: :wall: :wall:
Du må gerne snakke ordentligt, TAK!!
Okay okay. Ville det have været i orden hvis jeg havde skrevet at det var idiotisk af ham at smide bolden væk på det sted og på det tidspunkt?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » søndag, 09. dec, 2012 16:42

Guffi182 skrev:Endnu en kamp som Atkinson ikke kan styre. Hold nu op han er en dårlig dommer.
Jeg synes nu han gjorde det fornuftigt idag. Han kunne have valgt at fløjte kampen i stykker. Men lader spillet flyde istedet for.
Og ikke som i torsdags imod Udinese hvor det var frispark på frispark.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » søndag, 09. dec, 2012 16:57

Piers Morgan ‏@piersmorgan

Van Pursestrings still on the pitch at Etihad Stadium - searching for all the coins that got thrown.

:mrgreen:
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » søndag, 09. dec, 2012 20:40

Falcao er insane..
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 09. dec, 2012 21:05

Inter- Napoli - interessant kamp. To hold vi kan trække i EL i øvrigt.

Meget flot hjørnesparkskombination af Inter. Jeg synes det er sjældent man ser dem så vellykkede. Cassano lægger an til et spark ind i boksen, men Guarin kommer farene langt udefra og kommer umarkeret ind i feltet, og helflugter bolden ind på formidabel vis, hvor han formår at holde den helt nede. 1-0 til Inter.

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » søndag, 09. dec, 2012 23:35

Henrik skrev:
AllanShore skrev:
LFC-Aaby skrev:Nogen der egentlig kan fortælle hvorfor de er begyndt at spille alle lørdagskampe på samme tid?
Det er vist noget med, at det skal forøge interessen i de mindre ligaer. Men jeg kan ikke lige huske begrundelsen for hvorfor det skulle virke.
Jeg mener faktisk at det er en konsekvens af den retssag som Sky tabte til en pubejer sidste år angående muligheden for at købe transmissionen fra udlandet og slippe for Skys afgifter for at vise kampene for en større gruppe af mennesker i kommercielt øjemed. Er dog ikke helt sikker
Begge dele er rigtigt!

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » mandag, 10. dec, 2012 09:45

henrik1 skrev:
Henrik skrev:
AllanShore skrev:
LFC-Aaby skrev:Nogen der egentlig kan fortælle hvorfor de er begyndt at spille alle lørdagskampe på samme tid?
Det er vist noget med, at det skal forøge interessen i de mindre ligaer. Men jeg kan ikke lige huske begrundelsen for hvorfor det skulle virke.
Jeg mener faktisk at det er en konsekvens af den retssag som Sky tabte til en pubejer sidste år angående muligheden for at købe transmissionen fra udlandet og slippe for Skys afgifter for at vise kampene for en større gruppe af mennesker i kommercielt øjemed. Er dog ikke helt sikker
Begge dele er rigtigt!
Men de afvikler jo altså ikke alle lørdagskampene kl. 16.00, så jeg forstår altså ikke helt, hvad I mener..? Så langt frem, man kan se i kampprogrammet, er der både kampe kl. 13.45 og 18.30 om lørdagen.

http://www.bold.dk/fodbold/England/Prem ... ampprogram
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

henrik1

Indlæg af henrik1 » mandag, 10. dec, 2012 16:55

Lars, sådan som jeg har forstået sagen, bevirkede dommen at PL bestemte at det kun må vises en kamp om lørdagen kl 16 fra Premier League. Det er ihvertfald den undskyldning Viasat Sverige kommer med for at aldrig vise Liverpoolkampene længere. Og det er rigtigt nok at en pubejer gik til EU-dommen for at få mulighed for at vise PL-kampe via andre kanaler, og her fik han altså medhold.

FA har så siden sagt, at begrundelsen for at man nu kun vil lade en PL-kamp blive vist kl 16 lørdag, skylles hensynet og interessen for de mindre ligaer.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » mandag, 10. dec, 2012 17:21

henrik1 skrev:Lars, sådan som jeg har forstået sagen, bevirkede dommen at PL bestemte at det kun må vises en kamp om lørdagen kl 16 fra Premier League. Det er ihvertfald den undskyldning Viasat Sverige kommer med for at aldrig vise Liverpoolkampene længere. Og det er rigtigt nok at en pubejer gik til EU-dommen for at få mulighed for at vise PL-kampe via andre kanaler, og her fik han altså medhold.

FA har så siden sagt, at begrundelsen for at man nu kun vil lade en PL-kamp blive vist kl 16 lørdag, skylles hensynet og interessen for de mindre ligaer.
Det er sikkert rigtigt, men jeg tror altså ikke, det er det, det indledende spørgsmål går på. Her bliver spurgt om, hvorfor man er begyndt at spille alle lørdagskampe kl. 16, hvilket - tilfældigvis - skete forrige weekend. Og mit svar går så på, at det altså heller ikke er tilfældet, idet der spilles både 13.45 og 18.30 de næste "mange" weekender.

Så jeg tror, vi snakker lidt forbi hinanden.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 10. dec, 2012 17:32

LarsU skrev:
henrik1 skrev:Lars, sådan som jeg har forstået sagen, bevirkede dommen at PL bestemte at det kun må vises en kamp om lørdagen kl 16 fra Premier League. Det er ihvertfald den undskyldning Viasat Sverige kommer med for at aldrig vise Liverpoolkampene længere. Og det er rigtigt nok at en pubejer gik til EU-dommen for at få mulighed for at vise PL-kampe via andre kanaler, og her fik han altså medhold.

Det er sikkert rigtigt, men jeg tror altså ikke, det er det, det indledende spørgsmål går på. Her bliver spurgt om, hvorfor man er begyndt at spille alle lørdagskampe kl. 16, hvilket - tilfældigvis - skete forrige weekend. Og mit svar går så på, at det altså heller ikke er tilfældet, idet der spilles både 13.45 og 18.30 de næste "mange" weekender.

Så jeg tror, vi snakker lidt forbi hinanden.
Det skete også ugen før. Så det tænkte der lå andet bag end en enkeltstående situation.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » mandag, 10. dec, 2012 17:58

Hvilket medvirkede at der nu er et PL-logo på alle sendingerne fra PL, som PL har copyright på, hvorfor det så er brud på copyright, hvis den pubejer igen viser kampe fra udenlandske kanaler.

Derudover er det ikke FA der står for PL, men PL selv, og de har solgt en masse rettighedspakker. Derfor skal de opfylde et bestemt antal kampe på visse tidspunkter. Derfor skal de kampe på de skæve tidspunkt nu nok komme igen.

henrik1

Indlæg af henrik1 » mandag, 10. dec, 2012 20:29

Mugge skrev:

Hvilket medvirkede at der nu er et PL-logo på alle sendingerne fra PL, som PL har copyright på, hvorfor det så er brud på copyright, hvis den pubejer igen viser kampe fra udenlandske kanaler.

Derudover er det ikke FA der står for PL, men PL selv, og de har solgt en masse rettighedspakker. Derfor skal de opfylde et bestemt antal kampe på visse tidspunkter. Derfor skal de kampe på de skæve tidspunkt nu nok komme igen.
Jo det er rigtigt nok, en fortalelse fra min side. Jeg mente vel bare heller ikke at det gav mening at PL skulle have sagt, at der var et hensyn at tage til de lavere rækker. Gav vel ikke helt mening for mig, det skulle man jo mere tro var FAs bord?

Lars:

Jo det er muligt jeg misforstod lidt, jeg kom vel egentlig bare med en teori om hvorfor jeg troede at kampene eventuelt alle var rykket til kl 16.00.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » mandag, 10. dec, 2012 20:55

Mugge skrev:

Ja, f.eks. næste weekend...

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 10. dec, 2012 21:06

Som AGF sympatisør er jeg yderst tilfreds med at hente 1 point i overtiden. Og specielt på måden det skete. Fuldstændig vanvittigt mål!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 10. dec, 2012 22:48

Fremragende kamp mellem Fulham og Newcastle. PL er bare den langt mest seværdige liga i verden.

Besvar