Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Der er sgu gang i den her kamp!
- TomViolence
- Alder: 36
-
Jeg tror hårtørren er fuldt opladet og klar til at blive brugt i pausen. Mærkværdig kamp, men mon ikke United vinder kampen. De har været virkelig gode til at vende truende nederlag til sejr i denne sæson.
Hvad sker der lige i den kamp? Jeg sidder og ser Bayern - Dortmund 

Tak for påmindelsen! Den vil jeg hellere se.Melo19 skrev:Hvad sker der lige i den kamp? Jeg sidder og ser Bayern - Dortmund
Sådan en lille videosekvens, som viser den samme lille episode igen og igen. F.eks. denne her, som viser lige præcis det øjeblik, hvor ManUs tilhængere indser, at de alligevel ikke vinder mesterskabet - den har jeg haft megen fornøjelse af: http://www.101greatgoals.com/blog/final ... un-aguero/Emmy skrev:Gif?LarsU skrev:Gif, tak!Emmy skrev:Vanvittigt morsomtelpistolero7 skrev:Har lige spolet tilbage på viaplay, og han fik gult for filmEmmy skrev:Mon Bale har fået gult for film igen?
Man kan se den mange gange og hver gang vælge at følge en ny ManU-fans skuffelse. Det er ganske spas.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Dagens Kampe
Ok tak, vidste ikke at det blev kaldt GifLarsU skrev:Sådan en lille videosekvens, som viser den samme lille episode igen og igen. F.eks. denne her, som viser lige præcis det øjeblik, hvor ManUs tilhængere indser, at de alligevel ikke vinder mesterskabet - den har jeg haft megen fornøjelse af: http://www.101greatgoals.com/blog/final ... un-aguero/Emmy skrev:Gif?LarsU skrev:Gif, tak!Emmy skrev:Vanvittigt morsomtelpistolero7 skrev:Har lige spolet tilbage på viaplay, og han fik gult for filmEmmy skrev:Mon Bale har fået gult for film igen?
Man kan se den mange gange og hver gang vælge at følge en ny ManU-fans skuffelse. Det er ganske spas.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Nu vi snakker gifs, så synes jeg denne, af Rafael der nægter at trykke Portvintudens hånd efter hans udskiftning, er ret interessant:

Nu når vi gerne vil spille tiki-taka, så burde I næsten slå over på Canal9. Barcelona har en af de dage, hvor spillet bare kører for dem. 3-0 mod Athletic Bilbao efter 45 minutter. Det er fandme flot fodbold.
@Chris R. er det fra idag? med miss piggy´s lunte kan det vel næsten betyde exit, fatter reelt heller ikke de kan bruge ham. Mod LFC får han hjerne blødninger HVER gang, og er sjældent god. Ser ikke andre kampe med scum, så skal ikke sige om han "chill´er" mere, mod andre hold
Verden er smask fuld af hyklere....
Yep det er fra i dag. Han blev skiftet ud fordi han lænede sig op af et rødt kort, hvilket han tydeligvis ikke var glad for.Thommo skrev:@Chris R. er det fra idag? med miss piggy´s lunte kan det vel næsten betyde exit, fatter reelt heller ikke de kan bruge ham. Mod LFC får han hjerne blødninger HVER gang, og er sjældent god. Ser ikke andre kampe med scum, så skal ikke sige om han "chill´er" mere, mod andre hold
Synes faktisk han har oppet sig meget i denne sæson, specielt i offensiven, så ville absolut ikke have noget imod hvis han røg til Italien/Spanien, så vi slipper for at få problemer med ham.
-
Han har været Uniteds bedste spiller i sæsonen og så skal man nok heller ikke lægge mere i det der klip.
Fan af Manchester United
-
Må give Allanshore ret. I de kampe jeg har set med Manchester United i år har Rafael været blandt holdets bedste hver gang. Han har ikke virket så ilter og spillet med meget større omtanke.
Okay, det har netop været min anke mod ham, og så at han spiller for dem der. Men uanset hvad er han sammen med mexikaneren mine to ynglings hade tegninger i man u, i skarp konkurrence med mange andre
Robbie_God_Fowler skrev:Han har ikke virket så ilter
Verden er smask fuld af hyklere....
Hvordan kan vi ikke have fået et straffe, når Newcastle kan få et ved så lidt kontakt??