Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hvem skal ind?
Så højden er ene og alene afgørende for om en spiller passer ind eller ej?
Javel ja!!
Javel ja!!
"We're not racist, we only hate the mancs"
Re: Hvem skal ind?
Mht. Traore, tror jeg folk mangler lidt realitetssans manden skiftede i Juni måned til Anzhi for omkring 18m€
Hvorfor skulle de sælge ham for 9,5m€? Har han tabt så meget på, de få måneder, så må han fandme være dårlig?
Hvorfor skulle de sælge ham for 9,5m€? Har han tabt så meget på, de få måneder, så må han fandme være dårlig?

Hørte du mig sige det??Emmy skrev:Så højden er ene og alene afgørende for om en spiller passer ind eller ej?
Javel ja!!

"YNWA"
TobyLfc skrev:Hørte du mig sige det??Emmy skrev:Så højden er ene og alene afgørende for om en spiller passer ind eller ej?
Javel ja!!
Fortæl endelig hvordan det ellers skal forstås?Enig, kan heller ikke se formålet med det. Hvis Carroll ikke passede ind, ser jeg ikke en på 2.06 meter passe ind
"We're not racist, we only hate the mancs"
Vi skulle eftersigende være meget interesserede i Leandro Damiao. Prisen skulle være i omegnen af 20 millioner euro.
Kilde: La Gazzetta dello Sport
Læste også at Lucas havde anbefalet ham.Melo19 skrev:Vi skulle eftersigende være meget interesserede i Leandro Damiao. Prisen skulle være i omegnen af 20 millioner euro.
Nogen der ved noget om hvor troværdig kilden er?
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Mon ikke kilden er Lucas pga hans udtalelser, og så har de bare lavet en historie.
Han skal dog være hjertelig velkommen!
Han skal dog være hjertelig velkommen!
Gazzetto dello Sport er den største sportsavis i Italien, hvor troværdige de er ved jeg ikke. Men jeg tror nu også bare, at de laver en historie ud fra Lucas' udtalelser.
http://talkofthekop.com/news/breaking-n ... -to-talks/.
Ved ikke hvor troværdig det er?
Ved ikke hvor troværdig det er?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Nej jeg gider egentlig ikke - ser godt at man kan tolke mit indlæg sådan, men du ved godt hvad jeg mener med det.Emmy skrev:TobyLfc skrev:Hørte du mig sige det??Emmy skrev:Så højden er ene og alene afgørende for om en spiller passer ind eller ej?
Javel ja!!Fortæl endelig hvordan det ellers skal forstås?Enig, kan heller ikke se formålet med det. Hvis Carroll ikke passede ind, ser jeg ikke en på 2.06 meter passe ind
@ YNWA!
Læste at det formentlig var spin for at trække de store klubber ud af buskene.

"YNWA"
DORH hvorfor læste jeg det ikke sådan...TobyLfc skrev:Nej jeg gider egentlig ikke - ser godt at man kan tolke mit indlæg sådan, men du ved godt hvad jeg mener med det.Emmy skrev:TobyLfc skrev:Hørte du mig sige det??Emmy skrev:Så højden er ene og alene afgørende for om en spiller passer ind eller ej?
Javel ja!!Fortæl endelig hvordan det ellers skal forstås?Enig, kan heller ikke se formålet med det. Hvis Carroll ikke passede ind, ser jeg ikke en på 2.06 meter passe ind
@ YNWA!
Læste at det formentlig var spin for at trække de store klubber ud af buskene.

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Hvem skal ind?
Sidder folk nogengange og ligefrem venter på et indlæg/svar, som de kan bruge til at være sarkastiske ? Christ !!
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”
- TomViolence
- Alder: 36
Det er lidt et fænomen set på alle fora...Weissert skrev:Sidder folk nogengange og ligefrem venter på et indlæg/svar, som de kan bruge til at være sarkastiske ? Christ !!

Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Tja, hvis det skulle være muligt at bytte Downing direkte med Walcott, så ville jeg da bestemt være glad...
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... wning.html
Kloppite
-
- Geografisk sted: Skive
Det sker hvis kun hvis hele ledelsen i Arsenal og Wenger får en kollektiv hjerneblødning.texy skrev:Tja, hvis det skulle være muligt at bytte Downing direkte med Walcott, så ville jeg da bestemt være glad...