Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg synes faktisk det overgår Zlatan's mål.
Dels er Mexes mål lavet under pres i situationen, der står en målmand inde i målet og synes bestemt også det spiller ind, at målet er lavet i en vigtig turnering, i stedet for en tilfældig træningskamp.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Jeg synes efterhånden også du har udviklet dig til kun at være en pestilens hvis bidrag udelukkende består af dumme og malplacerede kommentarer. Selvom jeg altid har ment, du er irriterende kunne jeg dog trods alt godt se, du bidrog til debatten på en eller anden måde. Det må dog efterhånden være mange måneder siden, der har været et konstruktivt bidrag fra din side, nu er du blot en paria på forum.Hekkem skrev:Skrid. Af dine mange indlæg er der højt en håndfuld der har været brugbare og gavnet vores forum. Altså har din tilstedeværelse ikke været til gavn. Den går ikke længere at du kan gemme dig bag 'det er godt der er nogle udefra til at komme med andre vinkler' problemet ved din tilstedeværelse er, at det gør du ikke. Der kommer ikke nogle brugbare vinkler fra dig. Altså er din tilstedeværelse nytteløs.AllanShore skrev:Ej hold nu op.
Jeg fatter heller ikke, hvorfor Mugge holder hånden over dig.
I like my sugar sweet
Og jeg syntes at den kære Mugge negligerer, at vi er pænt mange, der er pisse træt af de der stikpiller fra en scum. Man har lov til at ytre sig, men under ansvar, som det hedder i grundloven, men skulle man overføre det til her, så syntes jeg at ansvaret ikke er taget alvorligt.Martin VP skrev:Jeg synes efterhånden også du har udviklet dig til kun at være en pestilens hvis bidrag udelukkende består af dumme og malplacerede kommentarer. Selvom jeg altid har ment, du er irriterende kunne jeg dog trods alt godt se, du bidrog til debatten på en eller anden måde. Det må dog efterhånden være mange måneder siden, der har været et konstruktivt bidrag fra din side, nu er du blot en paria på forum.Hekkem skrev:Skrid. Af dine mange indlæg er der højt en håndfuld der har været brugbare og gavnet vores forum. Altså har din tilstedeværelse ikke været til gavn. Den går ikke længere at du kan gemme dig bag 'det er godt der er nogle udefra til at komme med andre vinkler' problemet ved din tilstedeværelse er, at det gør du ikke. Der kommer ikke nogle brugbare vinkler fra dig. Altså er din tilstedeværelse nytteløs.AllanShore skrev:Ej hold nu op.
Jeg fatter heller ikke, hvorfor Mugge holder hånden over dig.
Jeg støtter Hekkem.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Jeg må vist nok hellere lige præcisere, at mit indlæg var skrevet til A. Shore, naturligvis ikke til Hekkem.
I like my sugar sweet
- JudgeArdaStudge
Det synes jeg også, især taget alle de faktorer in mente som du nævner.nrg skrev:Jeg synes faktisk det overgår Zlatan's mål.
Dels er Mexes mål lavet under pres i situationen, der står en målmand inde i målet og synes bestemt også det spiller ind, at målet er lavet i en vigtig turnering, i stedet for en tilfældig træningskamp.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Sv: Dagens Kampe
Er du nu sikker på det...Martin VP skrev:Jeg må vist nok hellere lige præcisere, at mit indlæg var skrevet til A. Shore, naturligvis ikke til Hekkem.
Re: Sv: Dagens Kampe
Det er jeg ret sikker på. Hvorfor spørger du om det?Mugge skrev:Er du nu sikker på det...Martin VP skrev:Jeg må vist nok hellere lige præcisere, at mit indlæg var skrevet til A. Shore, naturligvis ikke til Hekkem.
I like my sugar sweet
For han vel mener at de er lige dumme at høre på.Martin VP skrev:Det er jeg ret sikker på. Hvorfor spørger du om det?Mugge skrev:Er du nu sikker på det...Martin VP skrev:Jeg må vist nok hellere lige præcisere, at mit indlæg var skrevet til A. Shore, naturligvis ikke til Hekkem.
Men jeg syntes det er ubegribeligt, at Liverpool fans gentagende gange klager over en hvis AllanShore uden at adm tager det alvorligt....
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Mugge
- Forum administrator
- Kontakt:
Sv: Dagens Kampe
Jeg har ikke modtaget en eneste klage, så måske bl.a. derfor. Og sålænge folk overholder reglerne, så må de være her.jesper skrev:For han vel mener at de er lige dumme at høre på.Martin VP skrev:Det er jeg ret sikker på. Hvorfor spørger du om det?Mugge skrev:Er du nu sikker på det...Martin VP skrev:Jeg må vist nok hellere lige præcisere, at mit indlæg var skrevet til A. Shore, naturligvis ikke til Hekkem.
Men jeg syntes det er ubegribeligt, at Liverpool fans gentagende gange klager over en hvis AllanShore uden at adm tager det alvorligt....
Dagens Kampe
Synes du ikke der er rigeligt med klager alene i denne tråd? Behøver det være hemmelige private beskeder?Mugge skrev:Jeg har ikke modtaget en eneste klage, så måske bl.a. derfor. Og sålænge folk overholder reglerne, så må de være her.jesper skrev:For han vel mener at de er lige dumme at høre på.Martin VP skrev:Det er jeg ret sikker på. Hvorfor spørger du om det?Mugge skrev:Er du nu sikker på det...Martin VP skrev:Jeg må vist nok hellere lige præcisere, at mit indlæg var skrevet til A. Shore, naturligvis ikke til Hekkem.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Så skal du vist til at høre bedre efter. Der kommer klage efter klage efter klage over hans besynderlige færden herinde.Mugge skrev: Jeg har ikke modtaget en eneste klage, så måske bl.a. derfor. Og sålænge folk overholder reglerne, så må de være her.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Synes godt nok, der er tale om nogle groteske overreaktioner på et par forsøg på at være morsom fra en ManU-fan. Lad os nu ikke leve op til det ufortjente ry, Liverpool-fans har fået for at være over-sensitive.
Vil også nok sige, at hvis der er nogen, der skal have karantæne her pga. sprogbrug, så står AllanShore vist ikke forrest i køen.
Vil også nok sige, at hvis der er nogen, der skal have karantæne her pga. sprogbrug, så står AllanShore vist ikke forrest i køen.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Jeg foreslår du sender en officiel klage til Mugge, hvis der er noget, du finder anstødeligt.LarsU skrev:Vil også nok sige, at hvis der er nogen, der skal have karantæne her pga. sprogbrug, så står AllanShore vist ikke forrest i køen.
I like my sugar sweet
- Mugge
- Forum administrator
- Kontakt:
Jeg kan ikke bruge sure opstød til noget. Send noget konkret til mig på en PB - det har altid været sådan det foregår.Hekkem skrev:Så skal du vist til at høre bedre efter. Der kommer klage efter klage efter klage over hans besynderlige færden herinde.Mugge skrev: Jeg har ikke modtaget en eneste klage, så måske bl.a. derfor. Og sålænge folk overholder reglerne, så må de være her.