Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LMP
Geografisk sted: Odense
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LMP » tirsdag, 20. nov, 2012 22:21

Synes Cavani ville være en fantastisk spiller at få til klubben, men også meget dyr. til den pris så jeg helere at vi købte Huntelaar, og så en kant spiller. her tænker jeg på andré Schurrle, som jeg mener er lidt den samme type som Sturidge, men yngre,bedre teknisk og en holdspiller. :D
I always look in the Sunday paper to see where Everton are in the league - starting, of course, from the bottom up
Bill Shankly

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 20. nov, 2012 22:39

Götze, på trods af sine skader, han laver en Steven, og vokser fra dem hvis han skifter ;) og så henter vi også lige Klaas til 4-6 mill £

Vil egentlig godt have noget mere rutine end Götze, men trods alderen har han dog enorm rutine både fra klub og landshold
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 20. nov, 2012 22:52

Kom til at tænke på, når vi udbygger Anfield kommer det så til at gå lidt ud over budgettet til transfer eller er jeg bare helt væk?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » tirsdag, 20. nov, 2012 22:57

Kan slet ikke lade være med at tænke på at Liverpool fortalte Benitez at der ikke var råd til Jovetic dengang.... :wall:
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 41

Hvem skal ind?

Indlæg af Henrik » tirsdag, 20. nov, 2012 23:24

Aurvandil skrev:
Hyppia skrev:
Cavani jo tak så smid 30 mill £ efter ham.

vi skal ha en spiller der kan lever fra første køb, og ikke en der ender som joe cole

WE ARE LIVERPOOL F C WE ONLY WANT THE BEST
Jeg fatter heller ikke, at vi ikke bare køber Messi og Zlatan. Og Iniesta.
Og Søren Colding
Næste år!

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » onsdag, 21. nov, 2012 00:31

Henrik skrev:
Aurvandil skrev:
Hyppia skrev:
Cavani jo tak så smid 30 mill £ efter ham.

vi skal ha en spiller der kan lever fra første køb, og ikke en der ender som joe cole

WE ARE LIVERPOOL F C WE ONLY WANT THE BEST
Jeg fatter heller ikke, at vi ikke bare køber Messi og Zlatan. Og Iniesta.
Og Søren Colding
Synes faktisk, at vi har nok højre backs.
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:

Indlæg af Xenne » onsdag, 21. nov, 2012 09:39

Jeg ønsker mit stadig Willian som første prioritet, han kan gå ind på den offensive venstre kant.
Han kan for den sags skyld også spille højre kanten. Han scorer mål og er oplægger, han kan give det pift vi mangler og hjælpe til med at score mål.
Min anden prioritet er Walcott, hvis han altså kan erhverves, hvis begge spillere hentes er jeg ovenud lykkelig og tilfreds :)

Willian - Suarez - Walcott

Så bliver der scoret mål, og de andre klubber skælver i bukserne :)
Billede

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 21. nov, 2012 09:51

Xenne skrev:Jeg ønsker mit stadig Willian som første prioritet, han kan gå ind på den offensive venstre kant.
Han kan for den sags skyld også spille højre kanten. Han scorer mål og er oplægger, han kan give det pift vi mangler og hjælpe til med at score mål.
Min anden prioritet er Walcott, hvis han altså kan erhverves, hvis begge spillere hentes er jeg ovenud lykkelig og tilfreds :)

Ja, det ser da bestemt skræmmende ud, omend jeg ikke tror der går længe, før Sterling er på niveau med Walcott.

Det løser i mine øjne bare ikke det problem vi har, hvis Suarez bliver skadet eller får karantæne. Derfor ville min førsteprioritet stadig være en decideret angriber. Hvis der efterfølgende kunne blive plads enten Walcott eller Willain, så ville det være fantastisk. Men ellers må vi leve med at kanterne dækkes af Suarez, Sterling, Assaidi, Suso, Downing, Borini og eventuelt Henderson, Gerrard, Enrique eller Johnson afhængig af opstilling.
Kloppite

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » onsdag, 21. nov, 2012 12:06

texy skrev:
Xenne skrev:Jeg ønsker mit stadig Willian som første prioritet, han kan gå ind på den offensive venstre kant.

Ja, det ser da bestemt skræmmende ud, omend jeg ikke tror der går længe, før Sterling er på niveau med Walcott.

Det løser i mine øjne bare ikke det problem vi har, hvis Suarez bliver skadet eller får karantæne. Derfor ville min førsteprioritet stadig være en decideret angriber. Hvis der efterfølgende kunne blive plads enten Walcott eller Willain, så ville det være fantastisk. Men ellers må vi leve med at kanterne dækkes af Suarez, Sterling, Assaidi, Suso, Downing, Borini og eventuelt Henderson, Gerrard, Enrique eller Johnson afhængig af opstilling.
Det har du jo nok tildels ret i, jeg er ikke sikker på længden af Borini's skade, men når han kommer tilbage kan han jo være backup front angriber.
Dog er det ikke optimalt at kun have to.
Af de spillere du nævner er der bare flere der ikke har den fornødne kvalitet i mine øjne, Downing, Henderson, Gerrard, Enrique og Johnson kan ikke spille den offensive kant i en 4 - 3 - 3.
Billede

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 21. nov, 2012 14:31

http://www1.skysports.com/football/news ... t-transfer
Vi skulle eftersigende kigge på Grosskreutz i aftenens kamp. Spændende!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » onsdag, 21. nov, 2012 14:42

YNWA! skrev:Kom til at tænke på, når vi udbygger Anfield kommer det så til at gå lidt ud over budgettet til transfer eller er jeg bare helt væk?
Formentlig ikke på kort sigt, men på længere sigt skulle det gerne betyde at transferpengepungen bliver større.

Men jeg kan godt forstå dine bekymringer, og det kan da også tænkes at det får en effekt. Men umiddelbart vil jeg tro at de to størrelser holdes adskilt i budgettet...men det er jo kun et gæt ;)
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » onsdag, 21. nov, 2012 14:44

texy skrev:

Det ville være tåbeligt at erstatte Raheem med Theo. Mener at Raheem har større potentiale, og det han allerede har vist i denne sæson må give troen på at det store gennembrud er lige om hjørnet. Willian ville være en drøm, og jeg tror det forbliver sådan. Han er en elegant spiller der har tiltrukket sig megen opmærksomhed, så når først de tunge drenge kommer på banen, så må vi vige...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » onsdag, 21. nov, 2012 15:00

Steven__Gerrard skrev:
texy skrev:

Det ville være tåbeligt at erstatte Raheem med Theo. Mener at Raheem har større potentiale, og det han allerede har vist i denne sæson må give troen på at det store gennembrud er lige om hjørnet. Willian ville være en drøm, og jeg tror det forbliver sådan. Han er en elegant spiller der har tiltrukket sig megen opmærksomhed, så når først de tunge drenge kommer på banen, så må vi vige...
Det er ikke for at erstatte Sterling og jeg kan godt se de minder om hinanden i spillestil på nogle punkter.
Men Raheem er 17 år bliver 18 i december og det hele skal ikke hvile på hans skuldre, det kunne være godt at have ham i forhold til bredde, eller evt. og stille op således:

Sterling - Suarez - Walcott

Han skal også have tid til at udvikle sig, han var i princippet en spiller jeg så komme ind fast på holdet om 2-3 år, inden Rodgers overtog.

Mht. Willian, så fik Tottenham afvist et bud på i omegn af 140 millioner dkr.
Så der skal nok en god sum på bordet, men jeg vil være klar til at ligge omkring 200 millioner dkr. for ham, hvis vi har råd til det.
Billede

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » onsdag, 21. nov, 2012 15:50

Steven__Gerrard skrev:
YNWA! skrev:Kom til at tænke på, når vi udbygger Anfield kommer det så til at gå lidt ud over budgettet til transfer eller er jeg bare helt væk?
Formentlig ikke på kort sigt, men på længere sigt skulle det gerne betyde at transferpengepungen bliver større.

Men jeg kan godt forstå dine bekymringer, og det kan da også tænkes at det får en effekt. Men umiddelbart vil jeg tro at de to størrelser holdes adskilt i budgettet...men det er jo kun et gæt ;)

Okay, ja det kunne tænkes. Undrede mig bare lidt over det.. Var det ikke Arsenal der ikke brugte så mange penge i vinduerne for at betale deres gæld på stadionet af? Fordi det kunne jo tænkes at vi blev nød til det samme. ;)
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 21. nov, 2012 16:53

Steven__Gerrard skrev:

Om det på kort sigt kommer til at gå ud over transferbudgettet eller ej er imo for så vidt ligegyldigt (selvom jeg selvf. helst ser, at det ikke gør), for på det længere sigt er en udbygning/renovering simpelthen uomgængelig, hvis vi skal gøre os håb om igen at blive en seriøs udfordrer til Manure, Chelski, City m.fl.

Da pengene vel, uanset hvordan men vender og drejer det, kommer fra den samme klubkasse, er det nok vanskeligt at undgå, at det kommer til gå ud over transferbudgettet. Man kan desværre ikke bruge de samme penge flere gange.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar