Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Belloni » søndag, 18. nov, 2012 18:49

jørgen lk skrev:
Belloni skrev:
APLFC skrev:http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-Liverpo ... lagde-Owen
Hvorfor bærer den mand titlen Sir?
Selvom han er en klaphat normalt, har han vel egentligt en pointe?
Noget der også bliver diskuteret herinde for tiden mht Sterling. Om han spiller for meget
Jeg tror du misforstår det, klaphat numero uno er ligeglad med lmo. Målet er Liverpool.
Hvis lmo fx havde spillet i Blackburn, Bolton (eller hvor hans svingkammerat Sam Allardyce nu måtte have været træner), ville han så havde kæftet op?
Don't know :dontknow:
At målet er Liverpool vil jeg godt medgive dig, men derfor kan fedthåret jo godt have en pointe i det han siger. Synes så at det er noget mystisk at han kommer med den udtalelse nu, eftersom at Little Mickey ikke har været scummie i en rum tid. Ved ikke om der er noget skjult hentydning til Sterling og alt den spilletid han får for tiden, for så skal han bare flette næbbet.

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » søndag, 18. nov, 2012 19:04

Nu er det ikke mig, der tager Sterling op til debat.
Jeg håber at LFC ved hvad de gør. Brendan Rodgers har selv sagt at han skal "nurses", så....
Men tror du at Mr. ferguson er bekymret for Sterlings helbred?

Tidspunktet Mr. ferguson angreb på Liverpool er dog noget akavet.
Næste scum-kamp er om 2 måneder, men måske Mr. ferguson blot er ved at varme op?

Jeg hæfter mig også ved citatet, "Liverpool ødelagde lmo".
Ikke noget med Evans eller andre. Mr. ferguson kunne have sagt at lmo kom for hurtigt ind på den store scene eller noget... Næ, Liverpool ødelagde lmo.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 18. nov, 2012 19:19

Belloni skrev:
jørgen lk skrev:
Belloni skrev:
Noget der også bliver diskuteret herinde for tiden mht Sterling. Om han spiller for meget
Jeg tror du misforstår det, klaphat numero uno er ligeglad med lmo. Målet er Liverpool.
Hvis lmo fx havde spillet i Blackburn, Bolton (eller hvor hans svingkammerat Sam Allardyce nu måtte have været træner), ville han så havde kæftet op?
Don't know :dontknow:
At målet er Liverpool vil jeg godt medgive dig, men derfor kan fedthåret jo godt have en pointe i det han siger. Synes så at det er noget mystisk at han kommer med den udtalelse nu, eftersom at Little Mickey ikke har været scummie i en rum tid. Ved ikke om der er noget skjult hentydning til Sterling og alt den spilletid han får for tiden, for så skal han bare flette næbbet.
Fordi manden er en klaphat i 9/10 tilfælde, så kan manden jo godt have en pointe, som siges uden bagtanker. I det her tilfælde har han unægteligt en pointe. Har ikke kilden, men Owen har selv en gang udtalt lignende. Og hvis han referer til Sterling, så har han igen en pointe og jeg har sådan set ikke noget imod at man i Storbrittanien offentligt diskuterer det største talent på tværs af klubberne. Det gør man altså hvor som helst, og jeg jeg er helt sikker på, at Rodgers er 100 procent enig, så lige i denne her sag, har jeg svært ved at angribe Fercuson. Man skal imø ikke angribe manden bare for at gøre det.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 18. nov, 2012 21:07

Hvorfor, ved ikke hvorfor unge spillere automatisk skal spilles langsomt ind, og pakkes ind i vat? Messi vel det mest lysende eksempel, og nu er owen et enormt dårligt valg at bruge som eksempel synes jeg. Han viste faktisk i RM han stadig var skarp, og i scum var han vel automatisk 5-6 valg, så fatter ikke fergies pointe? han valgte i sin tid rm fremfor stjerne status i LFC, er stensiker på han ville være forblevet på toppen hvis ikke han var skredet. RM er normaltvis et elendigt valg, og owen viste sig for dum. Altid noget det er gået støt ned af bakke siden han stak moderklubben i ryggen, jeg fryder mig....Og nej jeg skammer mig ikke over andres nedgang, når det gælder en back stabber!
Verden er smask fuld af hyklere....

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » mandag, 19. nov, 2012 12:39

I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » mandag, 19. nov, 2012 15:29

Belloni skrev:
Det er i mine øjne noget decideret sludder. Selvfølgelig skal spilleres fysik monitoreres og passes på. Men det gælder for spillere i alle aldre.

Owen blev ikke ødelagt af Liverpool. Hvis det er tilfældet, så er der ikke længe til Messi (som har haft et lignende forløb) daler voldsomt i niveau. Det samme kan man sige om Rooney, som også er blevet brugt uhyre meget allerede i en ung alder.

Owen blev ødelagt fordi han skiftede velkendte Liverpool ud med en usikker verden, hvor han ikke længere var førstevalg. Det er jo ikke den eneste verdensklassespiller, der flopper så snart han forlader Liverpool. Rush, Fowler, Mcmanaman og Torres har lidt en lignende skæbne, hvor Rush dog reddede den, ved hurtigt at vende hjem igen.

Men Ferguson kører selvfølgelig sit sædvanlige anti-Liverpool spin i håb om at skabe noget uro omkring den unge Sterling - ligesom det sidste sæson lykkedes ham at skabe uro omkring Suarez. Det er usmageligt!

Hvis tesen er, at unge spillere ikke skal bruges så meget, så ville Matt Busby sgu' næppe have været en legende i Man Utd.
Kloppite

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Alder: 38

Indlæg af Callesen » tirsdag, 20. nov, 2012 10:57

Det skulle angiveligt (ja jeg bruge mediernes ord her om mulige usandheder) Tevez´ lønseddel. Den er to år gammel godt nok.
Men alligevel en pæn hyre.

Billede

Callesen
Bestyrelsesmedlem

Indlæg af Callesen » tirsdag, 20. nov, 2012 11:30

Og Riise´s fra hans Liverpool tid.

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 0977_n.jpg

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 20. nov, 2012 13:02

Helt mærkeligt at se - jeg havde altid forestillet mig at de fik løn udbetalt på en helt anden måde end os almindelige dødelige (don't ask me why, jeg aner det ikke).. Men at det bare er helt almindelige payslips med det sædvanlige skattefradrag osv synes jeg faktisk er lidt sjovt.

Callesen
Bestyrelsesmedlem

Indlæg af Callesen » tirsdag, 20. nov, 2012 13:17

Det undre mig dog lidt at der ikke står skrevet hvad Riise´s bonusser ikke står skrevet med antal kampe/point samt hvad prisen er pr enhed point/kampe?
Det er vel ligesom der står på vores, hvis vi har haft aftenarbejde, så er der også en løn samt enheder?

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 22. nov, 2012 19:37

"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 22. nov, 2012 19:46

Det er da kun fair. Han har da været rigtig øv over for Howard Webbs reserve.
Liverpool Football Klopp

AllanShore

Indlæg af AllanShore » torsdag, 22. nov, 2012 20:18

Retningslinjer skal overholdes, og hvis de rygter, der går om hvad han har sagt, så fortjener han nok også en karantæne. Men jeg ville egentlig foretrække hvis FA holdt alle de der sanktioner intern og uden for offentlighedens beskuelse. Så kan man jo altid bede om aktindsigt efter domfældelsen. Tit og ofte udtaler folk sig i urede om sagerne fordi de ikke kender alle detaljerne, og det ender tit i det man ser på bold.dk og Nationen!.
Fan af Manchester United

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 29. nov, 2012 09:15

Sami og Leverkusen gør det meget godt for tiden. De ligger nummer 2 i Bundesligaen (efter suveræne Bayern München), og er sikkert videre i EL. Samtidig er de stadig med i pokalen, hvor de dog ikke har mødt den store modstand indtil videre.

elpistolero7
Alder: 32

Indlæg af elpistolero7 » fredag, 30. nov, 2012 20:07

Vanvittigt!

Billede

Besvar