Robbie_God_Fowler skrev:Kilder tæt på klubben mener at vide han tjener 70.000. Hvis det er sandt er det da alligevel en slat, når man tager i betragtning at en mand som cleverly angiveligt tjener det halve.

Robbie_God_Fowler skrev:Kilder tæt på klubben mener at vide han tjener 70.000. Hvis det er sandt er det da alligevel en slat, når man tager i betragtning at en mand som cleverly angiveligt tjener det halve.
Jeg synes, det er plat at karakterisere mit indlæg og holdning ifht Henderson som en hetz. Og hvis du tror, at det hele bunder i en udtalelse og én chance (jeg gentager, han brændte den ikke, han turde jo ikke engang forsøge at brænde den. Ffs!), så er der noget du har misforstået. Manden har ikke leveret én indsats, som har gjort en forskel i hele sin Liverpool-karriere. Tværtimod. Og det er derfor, jeg mener han skal ud af vagten asap. Jeg er med på, at han er en ok fodboldspiller, som løber meget osv, osv. Men dem er der masser af derude - man kan få dem væsentligt billigere end 16 mio pund, og det er endda inklusive testikler. Som påpeget er hans problem primæst mentalt, og det synes jeg ikke folk forholder sig til.Mads T. skrev:Hele denne hetz mod Henderson tager udganspunkt i en udtalelse der er fra før han spillede sin vel nok dårligste kamp for Liverpool. I øvrigt er hele kritikken bundet op på én chance, som han brænder. Det er sgu sørgeligt at se Liverpoolfans på den måde nedgøre en af vores unge spillere.
Jeg forventer at han tager ansvar på banen, ligesom jeg forventer det af alle vores spillere. Henderson er en stor omgang alibibold, det er klart min største anke mod ham. Alle kan træne godt og alle kan tage de aftalte løb uden bold. At være stærk mentalt handler ikke om, hvor hårdt man tackler, men at om at turde. Turde tage nogle chancer, turde prøve at sætte sig igennem. Det er det, der vinder kampe, men det kan selvfølgelig også være det, der taber dem. Og det er det, Jordan er bange for, og det mener jeg ikke, vi kan bruge til noget.Alonso skrev:Jeg ved ikke om Henderson er decideret svag mentalt. Han ser ikke ud af meget ude på banen, men hvad er det folk forventer? Skal han kaste sig brølende ind i glidende tacklinger for at vise den rette mentalitet, eller hvad er præmissen? I min verden er en spiller mentalt svag, når han slår op i banen ved modgang. Henderson tager da alle de aftalte løb uden bold fra start til slut, så den kritik kan jeg ikke rigtig følge.
Hvor er det, du mener, han viser det? Det har jeg ikke set. Tværtimod har jeg set utallige eksempler på det modsatte.Han viser i glimt hvor stort et spil han indeholder
Nogle lukker øjnene for de gode ting spillerne gør, når de har set sig sur på en spiller. Lucas er nok det bedste eksempel. Der er ingen tvivl om, at Henderson ikke har præsteret på et stabilt niveau i Liverpool, men de gange han i sidste sæson fik lov til at komme ind i midten af banen, synes jeg også vi så hans potentiale. Han har i denne sæson ikke fået de store chancer og det er formentlig gået ud over selvtilliden, eksemplificeret i kampen i Rusland.Martin VP skrev:Hvor er det, du mener, han viser det? Det har jeg ikke set. Tværtimod har jeg set utallige eksempler på det modsatte.Han viser i glimt hvor stort et spil han indeholder
Men man kan vel godt sige, at man næppe har en kyllingementalitet, hvis man bliver valgt som anfører.AllanShore skrev:Michael Mancienne var anfører for U21 landsholdet, og en af dem med flest spillede kampe. Det er ikke altid parametre man skal lægge så meget i.
Jeg går ud fra, at du med den video gerne vil understrege, at jeg ikke har ret i min vurdering af Henderson? Jeg beklager, men jeg mener, du fejler big time, for den video understreger da netop min pointe. Han har været her halvandet år og spillet et utal af kampe. Alligevel er videoen fyldt ud med situationer, hvor han afleverer tilbage eller på langsMads T. skrev:Denne video, viser dog de glimt, som du og flere andre åbenbart ikke kan få øje på eller har fortrængt: http://www.youtube.com/watch?v=5E7WBshsnJA
Det synes jeg egentlig også.Og så synes jeg, som jeg har pointeret tidligere, at det er mærkeligt, at man kan være U21 landsholdsanføre, hvis man udelukkende er alibispiller.
Nej, det kan man ikke.Surf skrev:Men man kan vel godt sige, at man næppe har en kyllingementalitet, hvis man bliver valgt som anfører.
For Guds skyld nej!Tom_Jorsal skrev:Jeg håber så meget, han slår igennem - ikke mindst for at se/høre reaktionen fra alle hans haters. Jeg har også mine tvivl: han er en fremragende pasningsspiller og udmærket tekniker, som man også ser i ovennævnte youtube-video. Men han halter gevaldigt på det mentale - det kan der heldigvis arbejdes med. Men forestil jer, hvilken midtbane Shelvey, Henderson og Allen vil udgøre om et par år, efter en masse kampe på bagen. De er henholdvis 20, 22 og 22. De kan gå hen og blive fantastiske for os, især fordi de er tre forskellige typer, selvom man godt kan betegne dem som boks-til-boks typer alle. Shelvey den fandenivoldske, Joe Allen med overblikket og Jordan Henderson med distributionerne og evnen til at holde spillet i gang. Jeg er optimist, men vi skal til at se fremgang hos Henderson, det er klart.