Og den herre har scoret kampens indtil videre eneste mål. Tillykke Robbie.Dolph skrev:For de som har mulighed for at se den kanal, så vises Cardiff-Preston idag kl.13.45 på Viasat sport 2.
Ikke fordi kampen i sig selv er videre interessant,men Cardiff har jo en vis Robbie Fowler på holdet.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
The *** is not yellow, it's chicken
He, he, måske ikke helt fin i kanten, men go' humor er detThe Real Kramer skrev:Metallist sluttede faktisk med 9 mand! Andy Johnson scorede på det første straffe men der blev dønmt omspark, som han brændte. Og så igen lidt senere.Eiler skrev:Og dommerens, fordi han smed en Metalist-spiller ud med 20 minutter igen. Alle ved, at det er sværere mod 10 mand.Shankly skrev:Det var Collina's skyld! (og Heysel naturligvis)Martin VP skrev:Everton fik 1-1 på Goodison mod mægtige Metalist Kharkiv. Andy Johnson brændte to straffer.
I det hele taget var det en miserabel runde for de engelske hold. Blackburn tabte ude 2-0 til et noname hold fra Grækenland som jeg aldrig havde hørt om.
Og så var der lige os der smadrede Anorthosis fra Cypern 6-1. Cyprioterne var pinligt elendige og var heldige med at "slippe" med et 5-målsnederlag.
Dagens helt var, udover Defoe der kom ind fra bænken og scorede 2 fine mål, een af vores bolddrenge:
http://www.youtube.com/watch?v=-gUgPkJ76x8

Glæder mig til at se det når det bliver lagt på YoutubePesen skrev:Og den herre har scoret kampens indtil videre eneste mål. Tillykke Robbie.Dolph skrev:For de som har mulighed for at se den kanal, så vises Cardiff-Preston idag kl.13.45 på Viasat sport 2.
Ikke fordi kampen i sig selv er videre interessant,men Cardiff har jo en vis Robbie Fowler på holdet.

EDIT: To mål !

Dejligt at se at Fowler er tilbage i målscorerrollen...
Som MB har i sin signatur - vi er andre der også får kuldegysninger
Som MB har i sin signatur - vi er andre der også får kuldegysninger

And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Vi er åbenbart ikke de eneste der kan stortæve Derby på hjemmebane.
Arsenal fører 2-0. 25 min spillet
Arsenal fører 2-0. 25 min spillet
Haha. Det er sgu meget sjovt.DD skrev:He, he, måske ikke helt fin i kanten, men go' humor er detThe Real Kramer skrev:Metallist sluttede faktisk med 9 mand! Andy Johnson scorede på det første straffe men der blev dønmt omspark, som han brændte. Og så igen lidt senere.Eiler skrev:Og dommerens, fordi han smed en Metalist-spiller ud med 20 minutter igen. Alle ved, at det er sværere mod 10 mand.Shankly skrev:Det var Collina's skyld! (og Heysel naturligvis)Martin VP skrev:Everton fik 1-1 på Goodison mod mægtige Metalist Kharkiv. Andy Johnson brændte to straffer.
I det hele taget var det en miserabel runde for de engelske hold. Blackburn tabte ude 2-0 til et noname hold fra Grækenland som jeg aldrig havde hørt om.
Og så var der lige os der smadrede Anorthosis fra Cypern 6-1. Cyprioterne var pinligt elendige og var heldige med at "slippe" med et 5-målsnederlag.
Dagens helt var, udover Defoe der kom ind fra bænken og scorede 2 fine mål, een af vores bolddrenge:
http://www.youtube.com/watch?v=-gUgPkJ76x8

BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
De er virkelig stærke lige for tiden selvom Derby nu ikke er det sværeste hold at slå.Superdaniel skrev:4-0 til Arsenal nu over Derby.
- John Barnes
Ja de spiller fremragende fodbold i øjeblikket. Nogen gange tænker jeg for mig selv. Bare vi havde den samme offensive power som Arsenal har.Styf skrev:De er virkelig stærke lige for tiden selvom Derby nu ikke er det sværeste hold at slå.Superdaniel skrev:4-0 til Arsenal nu over Derby.

Ja de er nok det engelske hold der spiller allerbedst. Set over en hel sæson ville jeg dog ikke bytte vores trup for deres. Den er simpelthen for ung selvom de har nogle rigtigt gode spillere.Superdaniel skrev:Ja de spiller fremragende fodbold i øjeblikket. Nogen gange tænker jeg for mig selv. Bare vi havde den samme offensive power som Arsenal har.Styf skrev:De er virkelig stærke lige for tiden selvom Derby nu ikke er det sværeste hold at slå.Superdaniel skrev:4-0 til Arsenal nu over Derby.
- John Barnes
Ja vores trup er bedre end deres men det kan man ikke se på vores resultater lige nu ihvertfald. Jeg tror faktisk godt at Arsenal kan overraske lidt i den her sæson. De spiller jo fremragende. De smadrede også Sevilla med 3-0 i Champions League hvor de også spillede fremragende.Styf skrev:Ja de er nok det engelske hold der spiller allerbedst. Set over en hel sæson ville jeg dog ikke bytte vores trup for deres. Den er simpelthen for ung selvom de har nogle rigtigt gode spillere.Superdaniel skrev:Ja de spiller fremragende fodbold i øjeblikket. Nogen gange tænker jeg for mig selv. Bare vi havde den samme offensive power som Arsenal har.Styf skrev:De er virkelig stærke lige for tiden selvom Derby nu ikke er det sværeste hold at slå.Superdaniel skrev:4-0 til Arsenal nu over Derby.

Jeg begynder også mere og mere at frygte Arsenal, for de har jo vist fantastisk spil so far både i PL og CL.. Og så laver Adebayor 3 kasser i dag 

- John Barnes
Ja de er klart det hold i England som spiller aller bedst lige i øjeblikket og hvis det endelig står mellem Scum, Chelski og Arsenal om hvem der skal vinde mesterskabet håber jeg da helt klart på Arsenal. Jeg har ikke noget imod dem i forhold til de to andre hold som jeg hader over alt på jorden. Men Arsenal er bestemt et hold som man skal holde meget øje med i den her sæson.Boye skrev:Jeg begynder også mere og mere at frygte Arsenal, for de har jo vist fantastisk spil so far både i PL og CL.. Og så laver Adebayor 3 kasser i dag
Bare det kunne gå lige så godt for os som det gør med Arsenal. Det kunne sku være dejligt men sådan er det uheldigvis bare ikke lige nu

Lad os håbe at det kommer hurtigst muligt!

Ja Arsenal er sgu gode. Havde troet de ville faldte totalt igennem i den her sæson efter salget af Henry og deres trup er meget ung.
Indtil har jeg sgu taget fejl må man sige!
Hvis det ikke bliver Liverpool håber jeg også Arsenal bliver mestre, hvis det skal være en af The Big Four
Indtil har jeg sgu taget fejl må man sige!
Hvis det ikke bliver Liverpool håber jeg også Arsenal bliver mestre, hvis det skal være en af The Big Four
Sidder og ser Milan - Parma.
Milan er virkelig et imporende hold at se. Utroligt stærke defensivt og offensivt!
Tror at de kan vinde Chanmpions League igen i år.
Milan er virkelig et imporende hold at se. Utroligt stærke defensivt og offensivt!
Tror at de kan vinde Chanmpions League igen i år.