14 - Jordan Henderson

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Martin VP
Geografisk sted: Helsingør

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Martin VP » fredag, 13. jul, 2012 13:51

Oomph242 skrev:
Jeg haaber Henderson kan slaa igennem i aar. Han skulle vaere en af de teknisk bedste spillere vi har paa holdet og saa er 'a really good lad', forstaaet paa den maade at han ikke drikker, gaar ikke i byen og altid er en af de foerste til traening og en af de sidste der forlader traenining. Om han har hvad der skal til for at klare sig i Liverpool, det ved jeg ikke, men han vil komme langt med sin attitude og professionalisme alene. Make or break season!
Med andre ord en blanding af Morten Olsen og Anders Fogh.
:lol: :lol: :lol:

Ellers enig med nrg ang Henderson. Han var klart en af de mest frustrerende spillere sidste år. En utrolig ringe debutsæson han havde.
I like my sugar sweet

L4

Indlæg af L4 » fredag, 13. jul, 2012 17:09

Martin VP skrev:
Oomph242 skrev:
Jeg haaber Henderson kan slaa igennem i aar. Han skulle vaere en af de teknisk bedste spillere vi har paa holdet og saa er 'a really good lad', forstaaet paa den maade at han ikke drikker, gaar ikke i byen og altid er en af de foerste til traening og en af de sidste der forlader traenining. Om han har hvad der skal til for at klare sig i Liverpool, det ved jeg ikke, men han vil komme langt med sin attitude og professionalisme alene. Make or break season!

Ellers enig med nrg ang Henderson. Han var klart en af de mest frustrerende spillere sidste år. En utrolig ringe debutsæson han havde.
parolen her på forum om vore spillere lyder, ligemeget hvem du kritisere: Han havde en dårlig første sæson og kan KUN blive bedre i næste. Jeg tror på ham og han viste gode takter de sidste kampe af sæsonen, han er en fremtidens mand i LFC, og burde minimum få chancen 1-2 år endnu.
Indsæt selv navne, her er dog lidt hjælp: Henderson , Carroll, Enrique, Adam etc. etc.
Godt at vi havde så mange elendige debutspillere sidste sæson, set i lyset bliver den nye kæmpe stor :idea: :idea: :idea:

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 13. jul, 2012 17:37

L4 skrev:
Martin VP skrev:
Oomph242 skrev:

parolen her på forum om vore spillere lyder, ligemeget hvem du kritisere: Han havde en dårlig første sæson og kan KUN blive bedre i næste. Jeg tror på ham og han viste gode takter de sidste kampe af sæsonen, han er en fremtidens mand i LFC, og burde minimum få chancen 1-2 år endnu.
Indsæt selv navne, her er dog lidt hjælp: Henderson , Carroll, Enrique, Adam etc. etc.
Godt at vi havde så mange elendige debutspillere sidste sæson, set i lyset bliver den nye kæmpe stor :idea: :idea: :idea:
Du skulle vel ikke være landmand? For du lukker satme meget gylle ud her på forum.

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » fredag, 13. jul, 2012 18:22

Robbie, jeg tror faktisk at du misforstår L4...
L4 hagler netop ikke nyindkøbene ned, kritikken går på den kritikløse kritik af sidste års signings (tror jeg da).
Men jeg vil modsat bakke op om kritikerne af Henderson, jeg synes han har været en skuffelse.

En sidebemærkning, ordet kritik er faktisk neutralt, men forståelse af ordet er i offentligheden blevet til noget negativt. Og nu jeg er i gang, hvorfor bruges "chance" hvor ordet "risiko" ville have været mere betimeligt?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

L4

Indlæg af L4 » fredag, 13. jul, 2012 18:47

jørgen lk skrev:Robbie, jeg tror faktisk at du misforstår L4...
L4 hagler netop ikke nyindkøbene ned, kritikken går på den kritikløse kritik af sidste års signings (tror jeg da).
Men jeg vil modsat bakke op om kritikerne af Henderson, jeg synes han har været en skuffelse.

En sidebemærkning, ordet kritik er faktisk neutralt, men forståelse af ordet er i offentligheden blevet til noget negativt. Og nu jeg er i gang, hvorfor bruges "chance" hvor ordet "risiko" ville have været mere betimeligt?
....både og, jeg hagler indkøbene ned, og så går kritikken på den manglende kritik af de nye indkøb...
...ellers en rigtig sjov vits Robbie, der var du godt nok en lurendrejer :laughin:

Brugeravatar
Martin VP

Indlæg af Martin VP » fredag, 13. jul, 2012 20:56

L4 skrev:
Martin VP skrev:
Oomph242 skrev:

Ok, det var jeg ikke klar over. Men jeg holder nu fast i, at Jordan Henderson var ualmindelig dårlig i hans debutsæson for os. Jeg håber da, det bliver bedre, men det kan vist heller ikke andet. 16 mio pund for en blodflytter er jo også en salgs penge.
I like my sugar sweet

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » fredag, 13. jul, 2012 21:02

Martin VP skrev: 16 mio pund for en blodflytter er jo også en salgs penge.
Giver det så godt at arbejde i Blodbanken? ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 23. jul, 2012 09:48

Opta Sports ‏@OptaJoe

108 - Jordan Henderson is the only player born in the 1990s to have made more than 100 Premier League appearances. Regular.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 23. jul, 2012 10:28

Fribytter skrev:Opta Sports ‏@OptaJoe

108 - Jordan Henderson is the only player born in the 1990s to have made more than 100 Premier League appearances. Regular.
Selvom han har haft en mindre god sæson, så har han stadig en stor fremtid hos os. Hans evner er ikke unikke, men ej heller af den dårlige slags. Vi husker alle dengang Steven Gerrard var ung og fremadstormende, at han ligesom Henderson, blev fejlplaceret ude på højre kanten, men senere blev sendt ind fast centralt og blev derefter gjort til en af verdens og måske en af Englands bedste centrale midtbanespillere gennem tiderne. Ikke at Henderson kommer på niveau med Gerrard, men mindre kan også gøre det.

Henderson har gode evner med bolden ikke mindst distributionen med bolden. Dertil lagt han ofrer sig for holdet og løber solen sort. Han er villig til hele tiden at lære og hele tiden at udvikle sig. Han virker yderst professionel i sin indstilling og virker til hele tiden søge mulighederne.

Eneste problem, som jeg ser det, er nok at han skal kæmpe med Shelvey om spilletid. Hvor Shelvey måske er mere iøjnefaldende af de to, og Shelvey lige et par år yngre.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » torsdag, 20. sep, 2012 23:06

Det er næsten lidt fristende at tænke på en midtbanetrio bestående af Allen, Henderson og Shelvey til weekenden, men mon ikke Gerrard går forrest med fight og afleveringer, når modstanderen hedder Man. Utd.?

Under alle omstændigheder er spørgsmålet nok hvilken balance, Rodgers foretrækker på midtbanen. Hvis han er ligeså puritansk, som han har været indtil nu, så bliver det Shelvey, men jeg kunne nu godt se Henderson gøre et job sammen med Allen overfor Kagawa. Og med Van Persie i front tror jeg, at det er en god ide at forstyrre oplæggerne så meget som muligt.

Sahin bør ikke være i betragtning til en startplads, men heldigvis er der en CC-kamp imod WBA i næste uge, for han virker til at have brug for kamptræning.

Henderson har imø. spillet godt i de få kampe, han har spillet i indtil videre. Jeg tror, Rodgers har fejlvurderet ham en smule og været lidt hurtig til at se ham som en 4-4-2-kontraangrebsfodboldhund-der-mangler-mod-og-spilforståelse-type. Han er selvfølgelig ikke (endnu) en spiller helt efter Rodgers' hoved, men man kan jo altså også forsøge at bearbejde spillermaterialet og vænne det til en bestemt form for fodbold. Med tanke på Hendersons primære kvaliteter så ville jeg betragte ham som en spændende udfordring frem for et problem og en nødløsning.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 07. nov, 2012 19:05

Liverpool midfielder Jordan Henderson is prepared to be patient in his determination to prove he is not a big-money flop at Anfield.

The 22-year-old arrived from Sunderland in the summer of 2011 with a hefty £16million price tag. As a result he has been lumped in with the rest of former manager Kenny Dalglish's expensive signings - mainly Andy Carroll (£35million) and Stewart Downing (£20million) - for failing to provide value for money.

Dalglish being replaced by Brendan Rodgers in the summer has not helped and with Carroll sent out on loan to West Ham Henderson and Downing have been only bit-part players. But Henderson told Press Association Sport: "I am very focused on what I need to do and it doesn't make a difference what anyone else thinks."

He added: "From the outside it probably looks like that because of how much I played last year and this season I haven't started a Premier League game. But I am coming into training every day, working hard and learning all the things I need to learn and I will continue to learn the game as the manager keeps telling me.

"I want my future to be at Liverpool so I'll give everything every day to make sure that happens. It is hard. It is not easy to think long term, especially when I've played a lot of games in the Premier League considering my age.

"Now I'm 22 and I'm not playing as regularly as I would like to but, then again, I have got to take on board what the people are saying around me to try to improve myself as a player. I definitely think in the future, given the opportunity I will take it and become a first-team regular for Liverpool."

Henderson's move to Anfield has not been the smoothest as, even when he was playing regularly under Dalglish, it was rarely in his preferred central role. Often he was stationed out on the right and both last season and this he has made an appearance at full-back.

Henderson is likely to get a run out on Thursday as the Europa League Group A leaders face Anzi Makhachkala - whom they beat a fortnight ago at Anfield - having previously made five starts in seven matches in the competition.

He said: "Obviously I want to be playing games in the Premier League but if I keep putting in good performances I am sure my chance will come some time soon and it is up to me to take it.

"This is a massive opportunity for me to give the manager food for thought, stand up and be counted and show that I am fighting and I want to play in every game I can."

http://www.belfasttelegraph.co.uk/sport ... 35018.html

Der er krummer i knægten. Andre unge englændere kunne lære meget af Hendersons attitude og professionalisme. Kan han blive en kende mere selvsikker på banen og tage flere risikobetonede valg, så tror jeg, at han vil blive en vigtig brik i årene fremover og en rigtig publikums yndling.

Brugeravatar
Martin VP

Indlæg af Martin VP » fredag, 09. nov, 2012 10:39

Pinlige udtalelser fra Henderson efter min mening. At han selv mener, han har leveret varen, gør at man kan sætte ham i bås med Kemiske Ali og A. Shore mht selvbedrag.

Hans friløber fra kampen i går, er en af de mest pinlige situationer jeg husker at have set i en Liverpool kamp. Så kan man selvfølgelig sige, at det ikke er Jordans skyld, at han er født uden et par testikler, men det kan vi ikke rigtigt bruge til noget i LFC.

Jeg håber aldrig, han får så meget som et minut på banen for os, jo hurtigere vi kommer af med ham jo bedre. Farvel Jordan. Og tak for ingenting. :hello1:
I like my sugar sweet

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » fredag, 09. nov, 2012 11:09

16.000.000 pund.

Kenny and Comolli, you legends!
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » fredag, 09. nov, 2012 11:14

Hvorfor er det pinlige udtalelser?

Og nu er Henderson ikke den første spiller, der har brændt en friløber.

Han har uden tvivl potentiale til at bliv en god spiller for os på længere sigt, og det kan jeg også sagtens forestille mig, at han bliver. Han har værktøjerne til det, men han mangler lige at få banket lidt selvtillid ind i sig. Vi har set, han har en god boldomgang, og at han kan slå en god lang aflevering. Han skiller sig hurtigt af med bolden, og han må være en af de spillere, der løber mest i løbet af en kamp. Det er i hvert fald fundamentale redskaber, der helt sikkert kan hjælpe ham med at realisere sin drøm om at spille fast for os.

Brugeravatar
Martin VP

Indlæg af Martin VP » fredag, 09. nov, 2012 11:20

Jeg skal gerne skære det ud i pap..

Det er pinlige udtalelser, fordi har siger, at han mener, han har leveret varen. Så har han jo overhovedet ikke fattet, hvad det betyder at levere varen i en topklub. Og det har du måske heller ikke?
Og så er pointen jo netop, at Henderson ikke brændte en friløber. Det havde jeg selvfølgelig været sur over, men jeg havde ikke forlangt ham solgt på grund af det. Jeg forlanger ham solgt, fordi han ikke turde skyde på sin friløber, men sked i bukserne i stedet. Sådanne folk har vi altså ikke plads til.
I like my sugar sweet

Besvar