Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » onsdag, 07. nov, 2012 22:32

Bliver sgu lidt misundelig på Celtic en aften som i aften. Fantastisk stemning og heroisk indsats.
Kloppite

Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 50

Indlæg af Mysjkin » onsdag, 07. nov, 2012 22:41

ScouserTommy skrev:
Cynwal skrev:
ScouserTommy skrev:
Hafsteinsson skrev:Så ligger WBA snart på 4. pladsen i PL - det minder jo om 1977-1978 for nogle af os.....Bryan Robson, Cyrille Regis, Laurie Cunningham...
...Len Cantello og den vikingelignende angrebskriger, Tony Brown. Husker en legendarisk kamp mod United, de vandt 5-3 (?) efter et sandt skydetelt, hvor bolde blev hamret i kassen fra alle afstande og vinkler.
30 december 1978 - Den bedste fodboldkamp i tipslørdag nogensinde (for en neutral betragter):
Herligt gensyn. Især husker jeg ikke mange langskud der er bedre end Len Cantello´s; fuld fart på, så lige ned i tempo et halvt skridt for at få afstanden til at passe, og så BANG, direkte op i krogen.... :clap: Havde han ikke ramt målet var bolden formentlig gået i kredsløb om planeten.
Man skulle have været en halvgammel nisse så man havde fået det minde med...:-)

Jeg skal da ellers lige love for at de kunne sparke udefra dengang. Ikke så meget nipseri og pis.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 07. nov, 2012 22:41

Klamt..... :gunfire:
"We're not racist, we only hate the mancs"

elpistolero7
Alder: 32

Indlæg af elpistolero7 » onsdag, 07. nov, 2012 22:51

Emmy skrev:Klamt..... :gunfire:

Hvad er klamt?

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » onsdag, 07. nov, 2012 23:17

Braga er verdens mest elendige hold. :idea: :?: :!: :roll:

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » onsdag, 07. nov, 2012 23:25

Mysjkin skrev:
ScouserTommy skrev:
Cynwal skrev:
ScouserTommy skrev:
Hafsteinsson skrev:Så ligger WBA snart på 4. pladsen i PL - det minder jo om 1977-1978 for nogle af os.....Bryan Robson, Cyrille Regis, Laurie Cunningham...
...Len Cantello og den vikingelignende angrebskriger, Tony Brown. Husker en legendarisk kamp mod United, de vandt 5-3 (?) efter et sandt skydetelt, hvor bolde blev hamret i kassen fra alle afstande og vinkler.
30 december 1978 - Den bedste fodboldkamp i tipslørdag nogensinde (for en neutral betragter):
Herligt gensyn. Især husker jeg ikke mange langskud der er bedre end Len Cantello´s; fuld fart på, så lige ned i tempo et halvt skridt for at få afstanden til at passe, og så BANG, direkte op i krogen.... :clap: Havde han ikke ramt målet var bolden formentlig gået i kredsløb om planeten.
Man skulle have været en halvgammel nisse så man havde fået det minde med...:-)

Jeg skal da ellers lige love for at de kunne sparke udefra dengang. Ikke så meget nipseri og pis.
Den gang havde man sgu shorts'ne trukket helt godt op om nosserne!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :laughin: :laughin: :laughin: :D :D :headbang: :headbang:

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » onsdag, 07. nov, 2012 23:28

agger skrev:Preben Elkjær har godt nok høje tanker om Bendtner. Op til flere gange i aften har han sagt at han mente Bendtner skulle starte inde, ja han var nærmest Juves bedste angriber. Og på et tidspunkt fik han argumenteret med at Bendtner jo også selv sagde han var i sit livs form. Jøsses.
Så har Michael Laudrup da heldigvis visse andre råd til en åbenmundede Tårnby-mand med et pletskud: nemli' da han k...eppede baronessen gravid :twisted:

niels

Indlæg af niels » torsdag, 08. nov, 2012 09:56

texy skrev:Bliver sgu lidt misundelig på Celtic en aften som i aften. Fantastisk stemning og heroisk indsats.
Det var hårdt for Rod Stewart

http://ca.sports.yahoo.com/blogs/soccer ... --sow.html

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » torsdag, 08. nov, 2012 10:01

ScouserTommy skrev:
Cynwal skrev:
ScouserTommy skrev:
Jeg har nu lige siden jeg røg op af sofaen i 78 været helt vild med Brian Greenhoffs flugter til 1-0. Husker for i øvrigt, at det år besluttede DR's sportsredaktion, at de ville lave en afstemning om årets Tips-fodbold mål - altså det bedste mål scoret i en kamp de havde vist. Der var noget i retning af 8 mål man kunne stemme på, og 4-5 af dem kom fra denne kamp. Det var ganske enkelt konge-kasse efter konge-kasse der blev disket op med.
Vi SMADRER det PIShold !

Brag
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 58

Indlæg af Brag » torsdag, 08. nov, 2012 22:07

Cynwal skrev:
ScouserTommy skrev:
Cynwal skrev:
ScouserTommy skrev:
Jeg har nu lige siden jeg røg op af sofaen i 78 været helt vild med Brian Greenhoffs flugter til 1-0. Husker for i øvrigt, at det år besluttede DR's sportsredaktion, at de ville lave en afstemning om årets Tips-fodbold mål - altså det bedste mål scoret i en kamp de havde vist. Der var noget i retning af 8 mål man kunne stemme på, og 4-5 af dem kom fra denne kamp. Det var ganske enkelt konge-kasse efter konge-kasse der blev disket op med.
Du har fuldstændig ret, det var 4 mål ud af de ti man kunne stemme på, Len Cantellos mål, blevet
kåret til det bedste, og Greenhoofs blev nr 2.
Den kamp, og vores 2-3 nederlag til Arsenal i FA cuppen året efter, var årsagen til jeg for alvor
kom til at holde med dem i ikke kan lide, og selvom vi tabte var det to fantastiske kampe.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 10. nov, 2012 17:17

Så kom Charlie Adam på tavlen for Stoke... :shock:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 10. nov, 2012 20:05

Manchester United er så ualmindeligt irriterende at de altid kommer tilbage i kampe de har været helt ude af. Jeg kan slet ikke tage hvis de endnu engang gang hive sejren hjem. Sker dette tilfældigvis på straffe så er jeg ikke overrasket.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 10. nov, 2012 20:15

LFC-Aaby skrev:Manchester United er så ualmindeligt irriterende at de altid kommer tilbage i kampe de har været helt ude af. Jeg kan slet ikke tage hvis de endnu engang gang hive sejren hjem. Sker dette tilfældigvis på straffe så er jeg ikke overrasket.
FOR SATAN!!!! Jeg hader det hold. Det er til grin det der.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 11. nov, 2012 15:14

Citys spil har godtnok været usammenhængende i denne sæson. Samtidig er der opgivende attituder hos blandt andet touré og tevez. Der mangler efter min mening generelt gejst og sammenhold, hvor kun Hart, Zabaletta, Kompany og Aguero viser den rette mentalitet.

Derudover bliver City måske snydt for straffe, da Gallas tager armen til hjælp.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 12. nov, 2012 10:40

Robbie_God_Fowler skrev:Citys spil har godtnok været usammenhængende i denne sæson. Samtidig er der opgivende attituder hos blandt andet touré og tevez. Der mangler efter min mening generelt gejst og sammenhold, hvor kun Hart, Zabaletta, Kompany og Aguero viser den rette mentalitet.

Derudover bliver City måske snydt for straffe, da Gallas tager armen til hjælp.
Men det var da ellers noget af et drop Joe Hart lavede.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar