Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » torsdag, 04. okt, 2012 14:42

DAGGER! skrev:https://www.youtube.com/watch?v=pZnUlEJ ... r_embedded
Respekt :lol: - Hold fast der er gang i de tyske fans...
Den tyske fan kultur er virkelig noget for sig og de tyske Ultras grupper er virkelig godt kordineret. Flag, bannere, tifoer osv ligner 9/10 gange altid en million. Der er altid fyldt grundet de lave billet priser så de forskellige grupper er faktisk altid fuldtallige hvilket gør at stemningen til alle kampene altid er kanon! Det er en fest at gå til fodbold i tyskland, om man så sidder på familie tribunen eller om man står nede ved Ultras. Alt efter hvad man er til.
Billede

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 04. okt, 2012 14:53

John Barnes skrev:
DAGGER! skrev:https://www.youtube.com/watch?v=pZnUlEJ ... r_embedded
Respekt :lol: - Hold fast der er gang i de tyske fans...
Den tyske fan kultur er virkelig noget for sig og de tyske Ultras grupper er virkelig godt kordineret. Flag, bannere, tifoer osv ligner 9/10 gange altid en million. Der er altid fyldt grundet de lave billet priser så de forskellige grupper er faktisk altid fuldtallige hvilket gør at stemningen til alle kampene altid er kanon! Det er en fest at gå til fodbold i tyskland, om man så sidder på familie tribunen eller om man står nede ved Ultras. Alt efter hvad man er til.
Ja, det begynder at blive fristende at tage en weekendtur til Dortmund og se bold. Med toget kan man vel være dernede på 5-6 timer.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 04. okt, 2012 15:12

Den tyske fankultur er langt foran det meste af Europa. Det demonstrerede Dortmunds fantastiske fans også igår - det var så langt over det niveau, de engelske klubber kan præstere. Imponerende.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
John Barnes
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » torsdag, 04. okt, 2012 20:59

AndreasN skrev:Den tyske fankultur er langt foran det meste af Europa. Det demonstrerede Dortmunds fantastiske fans også igår - det var så langt over det niveau, de engelske klubber kan præstere. Imponerende.
Blev faktisk lidt overrasket over at Dortmunds fans larmede så meget som de gjorde igår. Jovist Dortmund har gode fans men igår præsterede de godt nok på et højt niveau!

Til dem der vil ned og se Dortmund skulle det være ufattelig svært og få billetter til kampene da der tildels er mange sæsonkort holdere og dernæst at de øvrige billetter bliver revet væk. Men det er da bare og forsøge sig hvis man lyster! :)

Personligt vil jeg gerne ned til Frankfurt og se bold engang da jeg holder med dem men indtil da må det blive til en tur til Hamborg næste år når de gæster HSV den 2. Februar.
Billede

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » fredag, 05. okt, 2012 00:03

John Barnes skrev:
AndreasN skrev:Den tyske fankultur er langt foran det meste af Europa. Det demonstrerede Dortmunds fantastiske fans også igår - det var så langt over det niveau, de engelske klubber kan præstere. Imponerende.
Blev faktisk lidt overrasket over at Dortmunds fans larmede så meget som de gjorde igår. Jovist Dortmund har gode fans men igår præsterede de godt nok på et højt niveau!

Til dem der vil ned og se Dortmund skulle det være ufattelig svært og få billetter til kampene da der tildels er mange sæsonkort holdere og dernæst at de øvrige billetter bliver revet væk. Men det er da bare og forsøge sig hvis man lyster! :)

Personligt vil jeg gerne ned til Frankfurt og se bold engang da jeg holder med dem men indtil da må det blive til en tur til Hamborg næste år når de gæster HSV den 2. Februar.
Jeg skal ned og se HSV-Stuttgart her den 21. Oktober. Det forventer jeg mig meget af!
Nu har jeg ikke selv været nede og se tysk fodbold før, men jeg følger en del med i det, og jeg vil stærkt anbefale folk at tage et smut ned og se fodbold i Tyskland. Selv nogle af klubberne i de 3-4. bedste rækkers fans, får os i Danmark til at ligne forældre til sønnens lilleputkamp. Deres fanscene er helt igennem imponerende.
Liverpool Football Klopp

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 06. okt, 2012 13:48

Åh nej, tømmermænd og John Faxe kommenterer. Det er jo som at træde ind i en tidskapsel og skrue tiden 12 timer tilbage.

Billede
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 06. okt, 2012 15:10

Tænk at være så godt besat på angriberpladserne at man har en Sergio Aguero siddende på bænken...bare det var os :shock:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

thefugle

Indlæg af thefugle » lørdag, 06. okt, 2012 16:16

Er ked af at se Torres er begyndt så småt at score mål igen. Håbede ikke noget godt for den dreng. Måske er jeg ond, men tilgiver ham aldrig. Basta
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 06. okt, 2012 16:42

Når man ser Chelsea være bagud og 2-3 minutter efter 1-1 af Torres.. Så kan bare se, at det bliver en ren win-win Chelsea..
Chelsea har så meget kvaliteter, Hazard, Mata, Oscar på den offensive ser lovende ud. Torres kunne havde scoret to nu efter de første 40 minutter, men de har også en manager - som står ved i samme koncept hele tiden. Ligesom Rodgers.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 06. okt, 2012 16:44

thefugle skrev:Er ked af at se Torres er begyndt så småt at score mål igen. Håbede ikke noget godt for den dreng. Måske er jeg ond, men tilgiver ham aldrig. Basta
Ja sådan er vi jo så forskellige. Jeg under ham gerne at komme i gang igen - bare han ikke scorer i kampene mod os. Jeg vil hellere se Chelski som engelsk mester end Scum, og Torres må gerne hjælpe dem i den retning.

Begynder i øvrigt at se skidt ud for Swansea, hvis de også taber til Reading. Mon der snart kommer odds på om Laudrup holder julen over?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 06. okt, 2012 16:49

ScouserTommy skrev:
thefugle skrev:Er ked af at se Torres er begyndt så småt at score mål igen. Håbede ikke noget godt for den dreng. Måske er jeg ond, men tilgiver ham aldrig. Basta
Ja sådan er vi jo så forskellige. Jeg under ham gerne at komme i gang igen - bare han ikke scorer i kampene mod os. Jeg vil hellere se Chelski som engelsk mester end Scum, og Torres må gerne hjælpe dem i den retning.

Begynder i øvrigt at se skidt ud for Swansea, hvis de også taber til Reading. Mon der snart kommer odds på om Laudrup holder julen over?
Danbook tror Michael Laudrup får svært at få en miderplacering i dette års Premier League og tilbyder flotte odds 5,00 på dette udfald. Selvom de vurderer, at Swansea får en svær sæson, så mener Danbook ikke det ligger i kortene med en hurtig fyring til Michael Laudrup, og tilbyder odds 3,50 på, at Michael Laudrup får silkesnoren før den 01 december 2012.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » lørdag, 06. okt, 2012 23:27

ScouserTommy skrev:

Jeg mener da ikke at Swansea har for vane at give trænere meget kort snor? De har da heller ikke ligefrem underpræsteret derovre - mange nye spillere og de 3 absolutte stjerner fra sidste år (Allen, Sinclair og Sigurdsson er væk), kan ikke se hvorfor de skulle fyre en træner der præsterer som forventet..

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » søndag, 07. okt, 2012 09:31

ThunderZtorm skrev:
ScouserTommy skrev:

Jeg mener da ikke at Swansea har for vane at give trænere meget kort snor? De har da heller ikke ligefrem underpræsteret derovre - mange nye spillere og de 3 absolutte stjerner fra sidste år (Allen, Sinclair og Sigurdsson er væk), kan ikke se hvorfor de skulle fyre en træner der præsterer som forventet..
Enig med TZ. Man kan vel nærmest sige at de overpræsterede i starten og 5-0 sejren over QPR var med til at skrue forventningerne op. Uagtet, at jeg aldrig har set det store trænertalent i Michael Laudrup, bør og tror jeg han har lang snor i klubben. Alt andet giver ikke mening.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 07. okt, 2012 15:33

ThunderZtorm skrev:
ScouserTommy skrev:

Jeg siger jo heller ikke at han er i farezonen, spørger blot om han måske snart kommer det? Swansea har i de sidste snart mange sæsoner ikke haft grund til fyre deres managers, for holdet har præsteret godt/bedre end forventet, men hvis man nu, efter en god start, stille og roligt synker til bunds i PL, er situationen en anden, og det skal blive interessant at se hvordan de i så fald vil håndtere den. Nu fik de reddet et point i går, men Reading hjemme, og Wigan næste uge, er formentlig kampe som de kalkulerer med 3 points i. Smider de points mod Wigan kan de hurtigt være under stregen, og så kan sædet vel godt tænkes at blive lidt varmt under Laudrup.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Alder: 38

Indlæg af Callesen » søndag, 07. okt, 2012 15:36

Så stoppede Friedel´s rekordudbygning. 310 kampe i træk på banen, det er fanme imponerende!

Besvar