Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Brag
- Geografisk sted: Fredensborg
- Alder: 58
Hekkem skrev:Brag skrev:
Og hvor er joe hart bare en super fantastisk målmand.
AJ hvor er du
Hi hi hekkem , men det var van der sar også

Mvh.Brag.
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » onsdag, 03. okt, 2012 22:55
Arda skrev:AndreasN skrev:Rigtig surt for Dortmund, men straffesparket er helt i orden. Og Balotelli er så hamrende kold i røven og sparker den ind, som var det det nemmeste i verden. Han er simpelthen så imponerende en fodboldspiller. Så kan mene, hvad man vil, om hans personlighed - jeg synes, han er cool.
Jeg ville tage Aguero, Tevez, Lewandowski og Reus over Balotelli any day!
Respekt til Dortmund for ikke at regne (Sh)ity for mere end de er. En stupid rigmandsklub, der tror de kan købe sig til succes.
Næ du, Dortmund det er i sandhed en RIGTIG fodboldklub.

Tja, hvis bare vi kunne få fingre i bare én af dem, så er det hips som haps, hvem vi ender med.
Ellers er jeg helt enig. Dortmund er helt igennem en ægte fodboldklub.
Liverpool Football Klopp
-
Hekkem
- Alder: 51
Brag skrev:Hekkem skrev:Brag skrev:
AJ hvor er du

Van der Sar var god og stabil, men ikke så god som hans ry i omverden gjorde ham til.

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
Brag
AndreasN skrev:Arda skrev:AndreasN skrev:Rigtig surt for Dortmund, men straffesparket er helt i orden. Og Balotelli er så hamrende kold i røven og sparker den ind, som var det det nemmeste i verden. Han er simpelthen så imponerende en fodboldspiller. Så kan mene, hvad man vil, om hans personlighed - jeg synes, han er cool.
Respekt til Dortmund for ikke at regne (Sh)ity for mere end de er. En stupid rigmandsklub, der tror de kan købe sig til succes.

Tja, hvis bare vi kunne få fingre i bare én af dem, så er det hips som haps, hvem vi ender med.
Den bedste i kunne få er kloop
Mvh.Brag.
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » onsdag, 03. okt, 2012 22:59
Brag skrev:AndreasN skrev:Arda skrev:AndreasN skrev:Rigtig surt for Dortmund, men straffesparket er helt i orden. Og Balotelli er så hamrende kold i røven og sparker den ind, som var det det nemmeste i verden. Han er simpelthen så imponerende en fodboldspiller. Så kan mene, hvad man vil, om hans personlighed - jeg synes, han er cool.

Den bedste i kunne få er kloop
Laver han mange mål eller hvordan?
Liverpool Football Klopp
-
DAGGER!
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 30
You'r Never Walk Alone. ///
-
Brag
Hekkem skrev:Brag skrev:Hekkem skrev:Brag skrev:
AJ hvor er du

Van der Sar var god og stabil, men ikke så god som hans ry i omverden gjorde ham til.

Det er AJ og jeg så ikke enig i
Mvh.Brag.
-
Merseyside Boys
- Alder: 53
af Merseyside Boys » onsdag, 03. okt, 2012 23:11
AndreasN skrev:Arda skrev:AndreasN skrev:Rigtig surt for Dortmund, men straffesparket er helt i orden. Og Balotelli er så hamrende kold i røven og sparker den ind, som var det det nemmeste i verden. Han er simpelthen så imponerende en fodboldspiller. Så kan mene, hvad man vil, om hans personlighed - jeg synes, han er cool.

Lige præcis det med købeklub som argument for at holde med City fremfor Dortmund er måske mindre velvalgt. Dortmunds historie med flere gange på randen af konkurs fordi man gang på gang forkøbte sig i dyre spillere vidner jo også om købeklub (indrømmet i mindre grad end City). Den attraktive stil med masser af unge spillere mv, som de høster så mange roser for i disse år, er således af nyere dato.
Når alt det er sagt, så er Dortmund et fedt hold. Spillemæssigt er de til tider ret fascinerende. Deres tilskuere er legendariske, Den Gule Mur på Westfalenstadion er intet mindre end fantastisk, og gav mig den største ikke-Liverpool fodboldmæssige oplevelse i foråret i 4-4 kampen mod Stuttgart.
Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
@Merseyside Boys
Klopp og hans Dortmund anno 2012 skal da ikke stå til ansvar for, hvad klubben har foretaget sig i fortiden. Hvis ManC om 20 år har mistet deres ejere og været en tur nede i rangordenen, men har kæmpet sig tilbage med et økonomisk fornuftigt opbygget hold af attraktivt spillende unge drenge, så skal de da heller ikke hænge på købeklubsprædikatet til den tid. Om deres nuværende stil er af nyere dato eller ej, synes jeg med andre ord er irrelevant i forhold til Arda's kritik af ManC.
-
Chris R.
af Chris R. » torsdag, 04. okt, 2012 00:06
Lavezzi indskiftet i 73. minut, for at blive udskiftet igen i 79. minut - angiveligt fordi han var skadet. Han ligner dog ikke en der er skadet:
http://www.youtube.com/watch?v=cTuu9n1tZQg&hd=1
Virker lidt som om Ancelotti har mistet kontrollen i PSG, og har alt så mange offensive spillere. Såvidt jeg ved spiller han en 4-3-2-1, hvor de har både Pastore, Menez, Nene, Lavezzi og snart også Lucas Moura til de 2 pladser bag Zlatan. Købet af Moura er noget af et overkill imo når selv Lavezzi har problemer med at komme på holdet.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Han ligger som han har redt, hvor mange er ikke blevet fucked i eksempelvis Real Madrid. Spillere tænker sig ofte ikke ret meget om, faktisk er det reglen. Untagelsen er de har snus-fornuft.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » torsdag, 04. okt, 2012 00:19
Jeg synes stadig det er mærkeligt, at Christian Poulsen spiller Champions League, og Liverpool ikke gør.
-
Bellamy
- Geografisk sted: Værløse
- Alder: 46
af Bellamy » torsdag, 04. okt, 2012 01:01
Mambo skrev:Bellamy skrev:ScouserTommy skrev:Thommo skrev:texnymann skrev:Det er nu anden kamp i CL, hvor Okore leverer en præstation på allerhøjeste niveau for FCN. Han er uhyre dygtig.
Ja han var sgu et monster, ser ikke meget FCN, men hvis dette er niveau´et ryger han vel udenlands til senest til sommer. Det bør der ikke være tvivl om. Hans hurtighed overraskede mig stort.
Det har været tydeligt det seneste 1½ års tid at Okore ville blive rigtig god. Det må være et spm om tid før han skal på landsholdet. Gad vide om BR´s folk har hans navn på listen over interessante emner?
Han har spillet på landsholdet mod Slovakiet i august..

Hvor han for øvrigt havde en helt forfærdelig anden halvleg.
Ja det var ikke for godt..
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Brag skrev:Hekkem skrev:Brag skrev:Hekkem skrev:Brag skrev:
AJ hvor er du

Det er AJ og jeg så ikke enig i
Fra Årets Hold 2011-12 tråden:
AJ skrev:Nej, jeg troede også Iraola ville komme med frem for Juanfran, men jeg går ud fra Del Bosque følger bedre med i spillernes i form.
Jeg må også sige, at jeg undrer mig over Walcott. Imø har han til tider været decideret fornærmende - specielt i starten af sæsonen. Jeg kan dog følge argumentet gående på, at han har spillet mange kampe, samt den svage konkurrence på positionen.
Til gengæld er jeg enig i, at Xavi har været (endog meget) bedre end Iniesta. Jeg har ingen stats på det, men jeg vil skyde på Iniesta har lavet flere fejlafleveringer end tidligere, og han har ikke været så afgørende som vanligt. Fabregas har imø også været bedre end ham.
Mit bud på årets hold må blive:
....................Hart
Arbeloa...Ramos...Kompany...Marcelo
...........Y.Touré......Xavi
Alexis.........Fabregas...........Ronaldo
...................Messi
Fire fra Real Madrid, fire fra Barcelona og tre fra Man City. Lidt kedeligt, men ikke desto mindre dem jeg fandt frem til. Jeg overvejede Cech på mål, men efteråret var ganske rigtigt ikke godt nok.
Mascherano kunne jeg godt tænke mig at vide hvor I har placeret. Jeg synes han efterhånden er blandt verdens bedste på positionen.
Jeg overvejede faktisk Nocerino til højrekanten, men da det gik op for mig, at han havde spillet mere ude til venstre, var han af gode grunde ikke længere en kandidat til holdet. Kagawa kunne også have været med. Han er specielt i kontrafasen virkelig imponerende, men Fabregas' 20 assists trak alligevel for meget op.
-
Merseyside Boys
- Alder: 53
af Merseyside Boys » torsdag, 04. okt, 2012 09:39
@Aarde
Indrømmet, man kan altid diskutere, hvor lang en karensperiode en klub skal igennem, før den ikke længere har prædikatet købeklub hængende på sig. Hvis nu Chelsea i de næste 10 år primært baserer sig på udvikling af talenter og mindre dyre indkøb, ryger skiltet så af? Og hvad med vores egen klub, som i 1970 og 1980 også var storindkøbere hos andre klubber og slog flere transferrekorder (så vidt jeg husker). Igen indrømmet (slet ikke i samme grad som City, Real Madrid og PSG).
Konkret er det bestemt heller ikke Klopp og hans Dortmund anno 2012, jeg anfægter eller stiller til regnskab. Det var udsagnene om, at Dortmund hele vejen igennem er en rigtig fodboldklub, baseret på, at de i de senere år har valgt ( nødtvunget pga økonomiske problemer) den "nye" stil. For selvfølgelig er Dortmund en rigtig klub med masser af historie inkl. købeklubsperioder, men det er City og Chelsea jo også.
Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....