Nyheder om LFC og debat om topkampen

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Fribytter

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 25. sep, 2012 17:24

Aarde skrev:
Fribytter skrev:@ Aarde

McParland gav et interview til TAW fornylig, hvor han nærmest eksplicit siger, at Segura var manden bag omstruktureringen på akademiet. Hvis strukturen sidder der, så er Segura selvfølgelig ikke en nødvendighed her og nu, men på sigt vil der mangle en person, der formår at forbinde organisatorisk tæft med fodboldhjerne.
Det har også hele tiden været mit indtryk af ham. Udfra hvad man kunne forstå på Rafa, var Segura et af staff members, han agtede højest, og hvis alt er, som det ser ud til, og han vitterligt* har stået for så meget af det akademi, vi høster helt fantastiske frugter af i øjeblikket, så kan det på lang sigt vise sig som en rigtigt kedelig nyhed, at han smutter. Forhåbentligt bliver hans erstatning (for sådan én er klubben vel ret beset nødt til at hyre?) af samme kaliber.

* http://www.sportsfanplus.dk/wp-content/ ... lsen_2.jpg
Præcis. Men der må jo andre kompetente folk derude.

Her er interviewet:
http://www.theanfieldwrap.com/2012/09/q ... mcparland/
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Chris R.

Indlæg af Chris R. » mandag, 01. okt, 2012 21:20

http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... -31943777/
Guardiola med en "Dont buy the ***"-sticker på sin t-shirt til Ryder cup.

Billede

Bed desuden mærke i denne del af artiklen, sagt af ham der satte klistermærket på Guardiola ovre i Chicago:
"Being Liverpool is massive over here(...)"
Ved ikke hvordan seertallene på Being liverpool er, men det lyder da som om vi ikke er de eneste der nyder det.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 04. okt, 2012 14:03

Uuuuh det ville være fedt, hvis/når det sker

Liverpool-legenden, Robbie Fowler, vil elske at vende tilbage til klubben, og være en del af trænerstaben under Brendan Rodgers.
Fowler ville elske at arbejde for Rodgers.

Fowler vil elske at arbejde for Rodgers.

Den nu 37-årige Fowler spillede i klubben i ni år, hvor han scorede hele 183 mål i 369 kampe for de røde.

Og efter at have beskæftiget sig fodbold i Thailand det seneste år, indrømmer han nu, at han vil elske at vende tilbage til Anfield i en trænerrolle:

- Selvfølgelig vil jeg tage en trænerrolle i Liverpool. Liverpool er en meget, meget stor del af mit liv. Det har det altid været.

- Det simple svar er “ja”, jeg vil elske at vende tilbage. Men det er ikke kun et spørgsmål om, hvad jeg vil. Man skal blive spurgt om ting som disse.

I interviewet med BBC finder han også tid til at kommentere på klubbens nye træner, Brendan Rodgers:

- Først og fremmest tror jeg, at han har spillernes tillid. Og hvis du snakker med dem, så elsker de ham alle og kan lide at arbejde under ham.
http://www.footy.dk/2012/10/04/liverpoo ... e-tilbage/
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » torsdag, 04. okt, 2012 16:14

Thommo skrev:Uuuuh det ville være fedt, hvis/når det sker
Liverpool-legenden, Robbie Fowler, vil elske at vende tilbage til klubben
Hvorfra ved du det? At det ville være fedt, altså. Fordi han var en god angriber engang, er der ingen garanti for, at han vil være en succes i trænerstaben.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » torsdag, 04. okt, 2012 16:23

Der er aldrig garantier, men ville da håbe han kunne have en positiv indflydelse på angriberne i truppen.

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » torsdag, 04. okt, 2012 18:35

Han kunne fx. starte med at fortælle vore spillere, at det ikke altid behøver at være så fise fornemt at score for De Røde. Bolden skal fx. bare passere stregen!
Up The RedMen... we go again!

Gary

Indlæg af Gary » torsdag, 04. okt, 2012 19:07

Hvis han kan lære spillerne, hvordan man laver 100 mål i 165 kampe, skal han være mere end velkommen.
On this train faith will be rewarded

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 11. okt, 2012 00:17

Jeg kan ikke huske, om Fribytter havde en dato på, hvornår vores to nye ManC-scouts ville træde til, da han snakkede om dem tidligere på året. Men idag bekræftede James Pearce i hvert fald, at de er på plads, og har været det siden september:
Echo skrev:Hi James, Is the whole new scouting structure in place now?

Yes. Barry Hunter and Dave Fallows started work last month after being recruited from Man City.
Han bekræfter også de seneste rygter om, at en udbygning af Anfield pt er det mest sandsynlige udfald i forhold til stadionplanerne:
Is there any stadium news? There are rumours that an annoucement is imminent?

Nothing concrete on the stadium situation at present but certainly the refurbishment of Anfield remains the most likely outcome.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » torsdag, 11. okt, 2012 02:12

Duncan Castle, tror jeg, det var, skrev, at den ene talentspejder ville ankomme efter sommerens transfervindue, og den anden talentspejder ville ankomme om et halvt år (dengang), men det er da godt, at begge allerede er på plads.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » torsdag, 11. okt, 2012 22:07

City vil vel heller ikke have den store nytte af dem mere?
Al deres arbejde vil i sidste ende havne hos os. De kan selvfølgelig når at aflevere nogle rapporter osv. Men den viden de har anskaffet sig er stadig noget de vil give videre til os.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » torsdag, 11. okt, 2012 23:03

Lucas har ifølge http://www.dr.dk/Sporten/Dongbold/index.htm scoret for Brasserne i en træningskamp idag. Nå siger jeg bare :wall:

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » torsdag, 11. okt, 2012 23:17

Thommo skrev:Lucas har ifølge http://www.dr.dk/Sporten/Dongbold/index.htm scoret for Brasserne i en træningskamp idag. Nå siger jeg bare :wall:
Ja Lucas Moura? Kan være de har ændret det før jeg kiggede linket, for ellers forstår jeg ikke din hovedbanken.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » torsdag, 11. okt, 2012 23:24

Der stod Lucas Leiva, men ja nu står der Lucas. Undrede mig faktisk over (næsten)hele navnet stod der.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 11. okt, 2012 23:50

Callesen skrev:City vil vel heller ikke have den store nytte af dem mere?
Al deres arbejde vil i sidste ende havne hos os. De kan selvfølgelig når at aflevere nogle rapporter osv. Men den viden de har anskaffet sig er stadig noget de vil give videre til os.
Hvad mener du med det markerede? Har man ikke altid nytte af to (må man gå ud fra) dygtige scouts?

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Sv: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Callesen » fredag, 12. okt, 2012 05:46

Jo det vil man nok. Men med tanke på, at det arbejde de udfører fra nu og frem til de flytter vil være "gratis" for liverpool, er det vel bedre at få andre til at gøre arbejdet?
City kan stå i den situation at de spillere de har kikket på, måske ville have været uden for andre klubbers søgelys men nu kan ende med at få konkurrence.

Besvar