Nyheder om LFC og debat om topkampen

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Surf » søndag, 02. sep, 2012 11:20

Bare en lille sjov ting:

barcastuff ‏@barcastuff
Xavi: "I have Shankly's 'Football isn't a matter of life and death, it is more important' above my bed. I read it every time I go to sleep."
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Alder: 38

Sv: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Callesen » torsdag, 06. sep, 2012 09:27

Til folk med Android kan man nu få lfchistory.net som app. Der bliver vidst tilføjet lidt hen af vejen.
https://play.google.com/store/apps/deta ... lfchistory

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Re: Sv: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Styf » onsdag, 19. sep, 2012 00:28

Callesen skrev:Til folk med Android kan man nu få lfchistory.net som app. Der bliver vidst tilføjet lidt hen af vejen.
Ærgeligt og mærkeligt den ikke er udgivet til iPhone, da det er billigere at lave. Ikke mange apps der kun er til Android.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Re: Sv: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af mig_der » onsdag, 19. sep, 2012 09:47

Styf skrev:
Callesen skrev:Til folk med Android kan man nu få lfchistory.net som app. Der bliver vidst tilføjet lidt hen af vejen.
Ærgeligt og mærkeligt den ikke er udgivet til iPhone, da det er billigere at lave. Ikke mange apps der kun er til Android.
Hvorfor er det billigere?
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » onsdag, 19. sep, 2012 11:52

Det kan jeg svare på, det er fordi det skal testes i alle de forskellige formater som en Android-telefon kan findes i.
En app til App Store kan jo højest ende i de 4-5 forskellige skærmstørrelser som Apple har produceret.
Billede

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 24. sep, 2012 17:05

Der var engang,(nej dette er ikke et eventyr) en LFC ungdomsspiller, som så vidt jeg husker, brækkede benet to gange, eller var det korsbåndet der smuttede 2 gange, inden han blev rykket i A truppen? Husker jeg mon forkert? Hvis jeg husker sandt, hvem var det så? Kelly eventuelt.
Verden er smask fuld af hyklere....

Gary

Indlæg af Gary » mandag, 24. sep, 2012 18:14

Thommo skrev:Der var engang,(nej dette er ikke et eventyr) en LFC ungdomsspiller, som så vidt jeg husker, brækkede benet to gange, eller var det korsbåndet der smuttede 2 gange, inden han blev rykket i A truppen? Husker jeg mon forkert? Hvis jeg husker sandt, hvem var det så? Kelly eventuelt.
Stephen Warnock
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 24. sep, 2012 18:18

Okay takker ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Alder: 38

Indlæg af Callesen » mandag, 24. sep, 2012 18:47

Frederik Løkte (staveplade) Nielsen snakker om Liverpool om 3 min på P3.
Ham der vandt Wimbeldon i double, hvis nogen skulle være i tvivl.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 24. sep, 2012 20:57

Callesen skrev:Frederik Løkte (staveplade) Nielsen snakker om Liverpool om 3 min på P3.
Ham der vandt Wimbeldon i double, hvis nogen skulle være i tvivl.
Det er vi da ikke, vi læser jo medlemsbladet. :army7:

Løchte*
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 25. sep, 2012 13:22

En af de grimmere historier om LFC-fans i nyere tid er måske ikke helt sand:
My Anfield injury: The truth

In the spirit of truth and justice that has enveloped Liverpool and Manchester United in recent days, Alan Smith insists no-one rocked his ambulance at Anfield as it tried to take him to hospital in 2006.

'Everyone at Liverpool did as much for me as any club possibly could,' said Smith. 'I was disappointed the story blew up about rocking an ambulance. That was never the case. Liverpool and Man United did everything to get me to the hospital and everything in their power to make sure I was OK.

'I thank them for that. Sometimes it's nice to say that because people have read that they were rocking my ambulance and throwing stuff at it, which is so untrue.'
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... z27TERNEgS

Daniel Taylors oprindelige historie om overfaldet på Smiths ambulance:

http://www.guardian.co.uk/football/2006 ... ory.sport1
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 25. sep, 2012 13:52

Fribytter skrev:En af de grimmere historier om LFC-fans i nyere tid er måske ikke helt sand:
My Anfield injury: The truth

In the spirit of truth and justice that has enveloped Liverpool and Manchester United in recent days, Alan Smith insists no-one rocked his ambulance at Anfield as it tried to take him to hospital in 2006.

'Everyone at Liverpool did as much for me as any club possibly could,' said Smith. 'I was disappointed the story blew up about rocking an ambulance. That was never the case. Liverpool and Man United did everything to get me to the hospital and everything in their power to make sure I was OK.

'I thank them for that. Sometimes it's nice to say that because people have read that they were rocking my ambulance and throwing stuff at it, which is so untrue.'
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... z27TERNEgS

Daniel Taylors oprindelige historie om overfaldet på Smiths ambulance:

http://www.guardian.co.uk/football/2006 ... ory.sport1
Always the victims
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 25. sep, 2012 15:48

Der har længe været snak om deres forestående opsigelser, men nu er det blevet officielt: Segura og Burgess forlader klubben.
liverpoolfc.com skrev:Backroom duo leave LFC

Liverpool today confirmed Pep Segura and Darren Burgess have left the club.

Segura joined the Reds in May 2009 and was appointed as technical manager at the Academy. The Spaniard also had a temporary spell in charge of the reserve team and, more recently, was technical director at the Kirkby youth complex.

Head of fitness and conditioning, Burgess moved to Melwood from the Australian national team following the 2010 World Cup finals.

Liverpool Football Club would like to thank both Pep and Darren for their work and wish them all the best for the future.
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... -leave-lfc

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 25. sep, 2012 16:40

@ Hekkem

Ja, præcis. Artiklen er jo ikke løs i sin påstand. Den fastslår en række hændelser og underbygger med citater osv.. Hvis Smith taler sandt (hvorfor skulle han lyve), så tenderer oplysningerne i artiklen jo fri fantasi.

Ifølge Kris Walsh udspringer hele historien af et smidt plastic krus og et par fulde idioter: "The 'rocking' consisted in a few idiots shouting and a plastic cup being thrown".

@ Aarde

McParland gav et interview til TAW fornylig, hvor han nærmest eksplicit siger, at Segura var manden bag omstruktureringen på akademiet. Hvis strukturen sidder der, så er Segura selvfølgelig ikke en nødvendighed her og nu, men på sigt vil der mangle en person, der formår at forbinde organisatorisk tæft med fodboldhjerne.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 25. sep, 2012 17:16

Fribytter skrev:@ Aarde

McParland gav et interview til TAW fornylig, hvor han nærmest eksplicit siger, at Segura var manden bag omstruktureringen på akademiet. Hvis strukturen sidder der, så er Segura selvfølgelig ikke en nødvendighed her og nu, men på sigt vil der mangle en person, der formår at forbinde organisatorisk tæft med fodboldhjerne.
Det har også hele tiden været mit indtryk af ham. Udfra hvad man kunne forstå på Rafa, var Segura et af staff members, han agtede højest, og hvis alt er, som det ser ud til, og han vitterligt* har stået for så meget af det akademi, vi høster helt fantastiske frugter af i øjeblikket, så kan det på lang sigt vise sig som en rigtigt kedelig nyhed, at han smutter. Forhåbentligt bliver hans erstatning (for sådan én er klubben vel ret beset nødt til at hyre?) af samme kaliber.

* http://www.sportsfanplus.dk/wp-content/ ... lsen_2.jpg

Besvar