Dagens Kampe
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Re: Dagens Kampe
Ny rekord for hurtigste hattrick i Superligaen?
Uden at have taget tid, men det lyder til at det blev lavet på under 5 min?
Det gik sørme stært ja! Der gik vel max 4 minutter. Aaron Johansson!Callesen skrev:Ny rekord for hurtigste hattrick i Superligaen?

Hellere en god trekant end en ond cirkel
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Men ikke rekord, sagde de lige. Den satte Joshua John mod ... hvem var det nu?LFC-Aaby skrev:Det gik sørme stært ja! Der gik vel max 4 minutter. Aaron Johansson!Callesen skrev:Ny rekord for hurtigste hattrick i Superligaen?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Dagens Kampe
Jo det er ny rekord. 3.50 min hvilket er en forbedring af Ebbe Sands gamle rekord på 12 eller 15 sek.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Falcao er ved og sænke Atl. Bilbao.
2-0 til Pausen, han er en farlig herre!
Falcao sagde mange var (dyr), men han viser lige at han kan godt iaften.
You'r Never Walk Alone. ///
- Sledgehammer
Jeg har ønsket Falcao til Anfield siden han nærmest ene mand smadrede Villarreal i EL for et par år siden. 4 mål i samme kamp, det ene flottere end det andet, husker især et flyvende hovedstød, helt eminent. Den mand er VILDSoren123 skrev:Falcao er ved og sænke Atl. Bilbao.

Men han er desværre nok langt udenfor vores rækkevidde

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Det skal dog lige siges hverken Javi Martinez, Iker Muniain og Fernando Llorente spillerSoren123 skrev:Falcao er ved og sænke Atl. Bilbao.

Men i forhold til Falcao så er der vel ingen der længere er i tvivl om han kunne bruges på Anfield

Vi kan ellers lokke med Europa League. Den turnering elsker han, sagde han efter sidste sæsons finale. Så han skal være hjertelig velkommen i vores klub, så kan han både bliver topscore i ligaen, FA cuppen, Liga Cuppen og Premier League.
Desværre koster han nok meget mere end de 30 mio euro, Atletico Madrid gav for ham.
Desværre koster han nok meget mere end de 30 mio euro, Atletico Madrid gav for ham.
Fin lille sejr PSV er ved at køre hjem - hvis altså de kan holde den de sidste par minutter 

Det er værd at bemærke, at Zanka startede inde og endda scorede PSV's første mål.phl skrev:Fin lille sejr PSV er ved at køre hjem - hvis altså de kan holde den de sidste par minutter
- Sledgehammer
Hvis Sporting holder kadencen kan de give ACH en tilsvarende snitter. 5-0 efter ca en time...Aarde skrev:Det er værd at bemærke, at Zanka startede inde og endda scorede PSV's første mål.phl skrev:Fin lille sejr PSV er ved at køre hjem - hvis altså de kan holde den de sidste par minutter

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Han er god ham Falcao. Efter seks minutter har han ramt overliggeren og scoret et mål.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Målet - som han for i øvrigt sætter ind via den ene stolpe - er et studie i kølig afslutning! Håber Suarez ser med i aftenAJ skrev:Han er god ham Falcao. Efter seks minutter har han ramt overliggeren og scoret et mål.

Vi SMADRER det PIShold !
Jeg tænkte fuldstændig det samme