21 - Lucas Leiva

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 53

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Repsej » tirsdag, 28. aug, 2012 13:02

AJ skrev:Det var mod Chelsea (i Liga Cup'en) han blev skadet sidst.
Uupps... :oops:

Har ellers været 100% overbevist om at det var mod Shitty. Måske det kan have noget at gøre med jeg ikke så kampen mod Chelsea :dontknow:
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Mazter81
Geografisk sted: Paphos
Alder: 43
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 » tirsdag, 28. aug, 2012 13:28

verdenskrig skrev:Fandme trist når han nu endelig er kommet tilbage.. Havde sådan glædet mig til at se om balancen på midtbanen blev forbedret med hans tilbagekomst :x

Men er det bare mig, eller virker det fuldkommen vanvittigt at man kan få en forstrækning efter 3 minutter af at slå en simpel indersideaflevering? det virker som om han har haft en rigtig dårlig opvarmning hvor kroppen slet ikke er varmet godt nok igennem, og det er da skandaløst hvis det er sandt :?

Kan i hvert fald godt afsløre at der røg ting og sager gennem mit værelse da han fik den skade, synes simpelthen ikke det kan være rigtigt at man som prof spiller får sådan en skade efter så kort tid efter så simpel en aktion, så kort tid efter at man har været ude til opvarmning..
Jeg mener Rodgers sagde i sit post match interview, at Lucas mærkede lidt i forbindelse med opvarmningen, men at man valgte at køre på

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 28. aug, 2012 15:46

Aarhus skrev:
Echo skrev:Echo: Medical staff are hopeful that the damage is only minor and Lucas could be back for the trip to Sunderland on September 15.
Lad det være rigtigt, men samtidig skal han ikke forceres tilbage. Vi er nødt til at bruge store dele af den første halvsæson til at få ham tilbage på fuld styrke. Heldigvis er vi godt besatte på midtbanen, så jeg kan ikke forestille mig, at vi kommer til at savne ham så åbenlyst i denne sæson, som det var tilfældet i sidste sæson.
Hvis han er klar den 15. september, så giv ham de sidste 20 minutter, og så giver han fuld gas mod Man Utd den 23. september. For i den kamp vil det være uhyre vigtigt, hvis vi kan have ham klar.
Kloppite

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » onsdag, 29. aug, 2012 15:15

Puha.... Rodgers siger på dagens pressemøde, at han tror Lucas er ude i 2-3 måneder.. Det er sgu synd for knægten.. Kilde Twitter.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » onsdag, 29. aug, 2012 15:15

Ude i 2-3 måneder. Satans!

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » onsdag, 29. aug, 2012 16:05

Øv! Det er fandeme også for dumt både af Lucas og BR at han starter kampen selvom han kunne mærke noget i låret under opvarmningen.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

21 - Lucas Leiva

Indlæg af Emmy » onsdag, 29. aug, 2012 16:12

Nicoen skrev:Øv! Det er fandeme også for dumt både af Lucas og BR at han starter kampen selvom han kunne mærke noget i låret under opvarmningen.
Simpelthen idiotisk dumt
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 29. aug, 2012 16:36

Håber ikke denne skade markerer en tendens hos Lucas. Men er der en relation mellem denne skade og den foregående? Eller kunne denne skade kommer uanset om han lige havde været skadet?

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » onsdag, 29. aug, 2012 16:39

Så mangler vi bare Agger også så har vi to fra den faste start-11'er ude af billedet.
Pislort!

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » onsdag, 29. aug, 2012 17:00

Hr. Drejer skrev:Håber ikke denne skade markerer en tendens hos Lucas. Men er der en relation mellem denne skade og den foregående? Eller kunne denne skade kommer uanset om han lige havde været skadet?
Denne skade har vel intet med korsbåndet at gøre. Men det kan måske have noget at gøre med den skrappe genoptræning?

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » onsdag, 29. aug, 2012 17:05

Aarhus skrev:
Hr. Drejer skrev:Håber ikke denne skade markerer en tendens hos Lucas. Men er der en relation mellem denne skade og den foregående? Eller kunne denne skade kommer uanset om han lige havde været skadet?
Denne skade har vel intet med korsbåndet at gøre. Men det kan måske have noget at gøre med den skrappe genoptræning?
Ja, det er vist noget med at resten af kroppen kompenserer for den manglende styrke skaden har medført (i dette tilfælde knæet). Det gør kroppen mere sårbar andre steder.

Under alle omstændigheder er det meget trist for Lucas og for os. Nu viser signingen af Sahin sig endnu vigtigere!

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » onsdag, 29. aug, 2012 17:13

Det er meget normalt, at spillere oplever sådanne skader her, når man har haft problemer med knæet. Det samme skete for Flamini. Når det så er sagt, så har man haft hovedet under armen, når man har ladet ham spille, efter han mærkede noget allerede i opvarmningen.
Liverpool Football Klopp

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 29. aug, 2012 18:34

God bedring Lucas!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 29. aug, 2012 19:48

Fakta.
Lucas har været rigtig meget skadet.
Lucas har haft en alvorlig skade som mange end ikke kommer igang igen på. Jeg ved det desværre.
Nu er han ude 2 til 3 mdr igen, skal muligvis opereres og skal genoptræne igen. Det bliver det kun mere kompliceret af.
Det betyder han glider længere og længere væk.
Og vi er nød til at være ærlige, Lucas spiller meget på tværs og er ikke i nærheden af at være ligeså god som Gerrard og Allen.
Jeg ville aldrig satse på ham i start 11'eren.
Jeg mener simpelthen ikke han er god nok.
Det er min mening jeg forventer ikke alle er enige, og fair nok. Men det ændrer ikke ved min holdning.
Senest rettet af Kelly onsdag, 29. aug, 2012 19:56, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 29. aug, 2012 19:56

Kelly skrev:
Fakta.
Lucas har været rigtig meget skadet.
Lucas har haft en alvorlig skade som mange end ikke kommer igang igen på. Jeg ved det desværre.
Nu er han ude 2 til 3 mdr igen, og skal genoptræne igen. Det bliver det kun mere kompliceret af.
Det betyder hans timning er væk og han glider længere og længere væk.
Og vi er nød til at være ærlige, Lucas spiller meget på tværs og er ikke i nærheden af at være ligeså god som Gerrard og Allen.
Jeg ville aldrig stase på ham i start 11'eren.
Jeg mener simpelthen ikke han er god nok, eller at han er stabil nok.
Det er min mening jeg forventer ikke alle er enige, og fair nok. Men det ændrer ikke ved min holdning.
Du har ret til din mening, men den er bare forkert. Lucas har ikke været meget skadet, det er direkte løgn. Og det andet har du iøvrigt heller ikke ret i.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar