Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
- Kuyt til 3-0 fra 2 meters afstand, sådan.
Til gengæld har Ibisevic lige præsteret den vildeste afbrænder, jeg nogensinde har set. Først brænder han et straffespark, og så sparker han riposten over et ellers fuldstændigt tomt mål. Helt absurd.Bruce skrev:Jeg har tidligere udtalt mig kritisk overfor Moussa Sow, men det er bestemt et supermål han netop har banket ind for Fenerbache.
... og så scorer Wolfsburg minsandten til 1-0 minuttet efter, i det 89. minut. Sikke en udvikling. Ubarmhjertig skæbne for Stuttgart.
Jeg glæder mig faktisk til at se Stoke-Arsenal. Der skal nok komme knald på igen.
6'eren viste lige taklingen, fra hvor Ramsey brækkede benet. Det ser så fucking klamt ud.
6'eren viste lige taklingen, fra hvor Ramsey brækkede benet. Det ser så fucking klamt ud.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jah, det er sjældent kønt, det Stoke laver, men der sker som regel ting og sager.Surf skrev:Jeg glæder mig faktisk til at se Stoke-Arsenal. Der skal nok komme knald på igen.
Og slutplacerings-strategisk kan man vel tillade sig at håbe at Gooners smider et par points eller 3 her.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Det har jeg spillet på, kom så CrouchScouserTommy skrev:t Gooners smider et par points eller 3 her.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Cazorla gør det sgu godt, desværre. Men lige så godt han spiller, lige så elendigt er Giroud da..
Men der er nu et eller andet over Stokes spillestil. Der er sgu ikke så meget pis, fysik og bolde ind i boksen til Crouch
Det sgu fedt
Men der er nu et eller andet over Stokes spillestil. Der er sgu ikke så meget pis, fysik og bolde ind i boksen til Crouch

Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jeps, som man husker det fra de gode gamle DR monopol-dage på sort/hvidt TV, hvor spillere med store bakkenbarter og stramme shorts altid spillede 0-0 i silende regn på en mudderpøl af en bane i Wolverhampton eller Leicester...der var INGEN bedre måde at bruge lørdag eftermiddag påSamiHyppiä skrev:Cazorla gør det sgu godt, desværre. Men lige så godt han spiller, lige så elendigt er Giroud da..
Men der er nu et eller andet over Stokes spillestil. Der er sgu ikke så meget pis, fysik og bolde ind i boksen til CrouchDet sgu fedt

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
@Guffi, det tror jeg ikke, mener det var Jussi Jaskalainen, der fumlede et indkast ind år tilbage, og da sagde kommentatoren, at hvis ikke Jussi havde rørt den, havde målet ikke talt.
Korrekt. Bolden skal røres inden, den passerer stregen, hvis målet skal gælde.Thommo skrev:@Guffi, det tror jeg ikke, mener det var Jussi Jaskalainen, der fumlede et indkast ind år tilbage, og da sagde kommentatoren, at hvis ikke Jussi havde rørt den, havde målet ikke talt.
Liverpool Football Klopp
Stokes fans buh'er af Ramsey..? Jamen hvad bilder han sig da også ind sådan at lade sig flække midt over og brække benet...

-
Dejligt, at vores nærmeste konkurrenter i den grad snubler i denne runde.
Everton ser dog ud til at komme hurtigt ud af starthullerne, hvilket de ellers langt fra har gjort de seneste mange sæsoner.
Everton ser dog ud til at komme hurtigt ud af starthullerne, hvilket de ellers langt fra har gjort de seneste mange sæsoner.
@Aarde ja det var helt igennem kvalmende at høre på. Hvad tænker de dog på, de burde tværtimod have givet ham en stjerne modtagelse
Må samme spiller skifte klub 2 gange i samme vindue, hørte lige snak om Emil Larsen til frankrig på 3+
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Han må for så vidt godt skifte - men han kan ikke spille betydende kampe for tre klubber på et år uden dispensation.Thommo skrev:Må samme spiller skifte klub 2 gange i samme vindue, hørte lige snak om Emil Larsen til frankrig på 3+