Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Det værste er næsten, at hele Danmark nu kommer til at blive fans af Swansea, og derfor også PL-eksperter.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ligesom vi alle var Getafe-fans for nogle år sidenSurf skrev:Det værste er næsten, at hele Danmark nu kommer til at blive fans af Swansea, og derfor også PL-eksperter.

Jeg synes nu at det er helt charmerende, når der dukker en lille klub op ud af ingenting og spiser kirsebær med de store. Som regel holder de ikke evigt, men fin afveksling så længe det varer. Og så med en dansk manager...
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Jeg har nu altid (siden deres elevatortur op og ned gennem rækkerne i 80'erne) haft et blødt punkt for Swansea. Og der har også altid været et lidt specielt forhold mellem Liverpool og Swansea, hvor mange af vores spillere på den ene eller anden måde har haft en funktion i Swansea. Og jeg synes da, det er ganske fornøjeligt at Laudrup har så stor succes med dem. Det bør ikke kunne udgøre en trussel for os.Surf skrev:Det værste er næsten, at hele Danmark nu kommer til at blive fans af Swansea, og derfor også PL-eksperter.
De er helt sikkert mit nummer to hold i England.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
- Swansea har bare lavet klasse indkøb!
samt de har Graham og Dyer som er bare imponere mig... Specielt Nathan Dyer.
samt de har Graham og Dyer som er bare imponere mig... Specielt Nathan Dyer.

You'r Never Walk Alone. ///
-
- Geografisk sted: Skive
Hvor spiller de bare godt! Alle spillere har en fantastisk teknik, de mister aldrig bolden på en dårlig dribling eller førstegangsberøring. Fantastisk at se.
Det var vi bestemt ikke, nej.ScouserTommy skrev:Ligesom vi alle var Getafe-fans for nogle år siden

Liverpool Football Klopp
- Sledgehammer
Hos mig er de med i den "klump" af hold, jeg har en vis sympati for - der er temmelig mange, og fra alle 4 divisioner - og som derfor rangerer lige (dvs. langt) under LFC. Dernæst kommer en klump af hold jeg absolut ingen følelser har for what-so-ever, så en klump hold jeg ikke bryder mig om, og endelig, aller-allernederst, Scum United...LarsU skrev:Jeg har nu altid (siden deres elevatortur op og ned gennem rækkerne i 80'erne) haft et blødt punkt for Swansea. Og der har også altid været et lidt specielt forhold mellem Liverpool og Swansea, hvor mange af vores spillere på den ene eller anden måde har haft en funktion i Swansea. Og jeg synes da, det er ganske fornøjeligt at Laudrup har så stor succes med dem. Det bør ikke kunne udgøre en trussel for os.Surf skrev:Det værste er næsten, at hele Danmark nu kommer til at blive fans af Swansea, og derfor også PL-eksperter.
De er helt sikkert mit nummer to hold i England.

Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 25. aug, 2012 15:38, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Nu var det ikke Swansea som sådan jeg synes det er irriterende at danskerne pludselig holder med - det er bestemt også et af de hold jeg godt kan lide i PL.
Det er mere den folkelighed der pludselig bliver skabt, fordi vi har en dansk træner. Jeg synes også det er fint at følge med Laudrup, og jeg ønsker ham succes. Men at medierne pludselig skal til at gå op i de "små" PL-kampe, fordi Laudrup er træner, synes jeg er sådan lidt prætentiøst. Det er det der med at vi altid skal køre danskerne sådan op når de opnår en smule succes.
Og det som jeg synes er slemt er, at enhver mand i Danmark nu har en holdning til PL, selvom de måske aldrig rigtigt har fulgt med før. Pludselig synes en kollega eller en studiekammerat, at Swansea spiller åh så god fodbold af en sub-midter/lige-over-bund klub at være, efter at have set dem i 5 kampe under Laudrup. Eller måske bare hørt om Laudrups resultater.
Det kom til at lyde mere bittert end jeg mener det
Det er mere den folkelighed der pludselig bliver skabt, fordi vi har en dansk træner. Jeg synes også det er fint at følge med Laudrup, og jeg ønsker ham succes. Men at medierne pludselig skal til at gå op i de "små" PL-kampe, fordi Laudrup er træner, synes jeg er sådan lidt prætentiøst. Det er det der med at vi altid skal køre danskerne sådan op når de opnår en smule succes.
Og det som jeg synes er slemt er, at enhver mand i Danmark nu har en holdning til PL, selvom de måske aldrig rigtigt har fulgt med før. Pludselig synes en kollega eller en studiekammerat, at Swansea spiller åh så god fodbold af en sub-midter/lige-over-bund klub at være, efter at have set dem i 5 kampe under Laudrup. Eller måske bare hørt om Laudrups resultater.
Det kom til at lyde mere bittert end jeg mener det

Er der nogen der ved, hvorfor Sunderland - Reading er udskudt?
Surf skrev:Er der nogen der ved, hvorfor Sunderland - Reading er udskudt?
Kraftig regn

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Ja.Skovdal skrev:Surf skrev:Er der nogen der ved, hvorfor Sunderland - Reading er udskudt?
Kraftig regn
Up The RedMen... we go again!
DUFF!! 

You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
Fulham foran på træfortet efter 2 min. spil.
- Sledgehammer
Scum - Fulham 0-1 efter 2 min.
HOLD DEN HJEM, DRENGE!!!
edit: RvP FTW

HOLD DEN HJEM, DRENGE!!!
edit: RvP FTW

Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 25. aug, 2012 16:10, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Van Persie 

You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone