Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 17. aug, 2012 14:16

Hr. Drejer skrev:Afgørelse i næste uge. Madrid ønsker han skal til Liverpool, Sarin selv foretrækker Arsenal.

http://www.marca.com/2012/08/17/futbol/ ... 95711.html

Jeg tror den bliver tæt. Jeg håber han kommer, specielt nu hvor Tello blir i Barca.
Vi skal have spillere der selv ønsker at give alt for Liverpool FC og de findes. Hent en anden i Benfica er der også et godt emne.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Gary

Indlæg af Gary » fredag, 17. aug, 2012 14:54

Steven__Gerrard skrev:
Gary skrev:
Steven__Gerrard skrev:
Gary skrev:
Emmy skrev:Forhåbentlig kan venskabet mellem Mourinho og BR medføre at vi ser Sahin i Liverpool.

Kan man forestille sig en situation hvor Sahin selv vil til Arse, men Mourinho siger: Nej min dreng, hvis du vil spille fodbold i den kommende sæson så bliver det i Liverpool. Eller du kan sidde på bænken her i Madrid!
Nej. Det handler om beskyttelse af værdi af aktiver.
Nej, hva? Men uddyb gerne....kald mig bare romantisk, men bryder mig ikke om at kalde spillerne aktiver, selvom de måske er det i regnskabsmæssig forstand. Og tvivler på Moúrinho tænker i de baner...

Sahin har ikke udsigt til spilletid i Real Madrid, og skal derfor videre...så står valget mellm bl.a. Arsenal og Liverpool, og qua BR-Mourinho og Alonso-LFC relationerne, så håber vi på LFC.
Værdi af aktiver / værdi af spilleren. Det er det samme.

Sidder Sahin på bænken en hel sæson vil hans værdi ved salg være mindre. Derfor kan man ikke forestille sig, at Mourinho hellere vil lade ham sidde på bænken (uden udsigt til spilletid, forståes) end at leje ham ud til Arsenal.

Mourinho er der for at tjene Real Madrids interesser. Kan dette forenes med Liverpools, så er det fint, men ellers er det bare ærgeligt (for Liverpool).
Men et lån vil uden tvivl være med option på køb, og sådanne beløb plejer ikke være særligt høje. Desuden tøver Madrid da ikke med at have dyre spillere sidde på bænken - f.eks. Kaka og Higuain.
Men de sidder der jo ikke fordi de ikke vil til bestemte andre klubber. Higuain tilbyder noget til holdet og Kaka har de svært ved at komme af med.
On this train faith will be rewarded

Kelly

Indlæg af Kelly » fredag, 17. aug, 2012 15:15

KopTalk
Following on from our claims yesterday that Clint Dempsey and his agent had met with Fulham officials on Thursday morning to try and force a move to Liverpool, Fulham boss Martin Jol has now confirmed that Dempsey wants to leave. He's been left out of Fulham's squad for their match tomorrow while Liverpool try to negotiate a deal.

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » fredag, 17. aug, 2012 15:24

Jeg har så mange nerver på. Vi Kan ikke klare en ny Gylfi.
Jeg sidder hver sekund og håber på at Sahin bliver officiel Liverpool spiller i den kommende sæson.
Det her er grænseløst irriterende, og får lyst til at rive håret af på en eller anden.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Reina
Geografisk sted: Vendsyssel

Indlæg af Reina » fredag, 17. aug, 2012 15:26

Vi lejer vel ikke en spiller der helst vil til en rival ??
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » fredag, 17. aug, 2012 15:27

Allen er Man. Utd.-fan. Ham købte vi.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » fredag, 17. aug, 2012 15:32

Fribytter skrev:Allen er Man. Utd.-fan. Ham købte vi.
Dårlig sammenligning :director:

Allen gav på intet tidspunkt udtryk for han ville til Scum, hans første prioritet var Liverpool :headbang:

Hvorimod rygterne siger at Sahin helst vil til Arsenal(Heldigvis kun et Rygte), men at klubben helst ser ham i Liverpool :army7:

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » fredag, 17. aug, 2012 15:36

LFC_20 skrev:

Allen gav på intet tidspunkt udtryk for han ville til Scum, hans første prioritet var Liverpool :headbang:

Hvorimod rygterne siger at Sahin helst vil til Arsenal(Heldigvis kun et Rygte), men at klubben helst ser ham i Liverpool :army7:
Bød Man. Utd. nogensinde på Allen?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly

Indlæg af Kelly » fredag, 17. aug, 2012 15:48

LFC_20 skrev:

Sahin skal have hjertet med, og brænde for at spille for Liverpool FC. Ellers bør de helt klart finde en anden spiller.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » fredag, 17. aug, 2012 16:02

At Sahin foretrækker Arsenal betyder jo ikke, at han ikke har lyst til at komme til LFC. Alle LFC-spillere behøver ikke at få tatoveret YNWA på knoerne.

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » fredag, 17. aug, 2012 16:57

Helt enig med Fribytter. Det er altså lidt at naivt at tro, at man altid kan få klassespillere der virkelig vil spille for klubben. Desuden finder man ikke de bedste spillere i Storbritannien, men i Argentina, Brasilien, Spanien, Portugal mm. Og det er måske meget naturligt at de ikke er vokset op med Liverpool. Endvidere skal vi lige huske at vi altså ikke har väret et tophold siden midten af det foregående årti. Lad os nu väre lidt realistiske.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 17. aug, 2012 17:10

Er fuldstændig ligeglad hvor Sahin's fodbold hjerte ligger. Bare han gør sit bedste og ønsker at bevise sit værd er jeg glad. Altså hvis han kommer på leje aftale i LFC.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » fredag, 17. aug, 2012 18:59

Puha, jeg syntes Lucas Andersen har udviklet sig markant! - I løbet af det sidste halve år :dance:

- Ham kunne jeg sagtens se spille en rolle i vores system, på en af kanterne, om nogle år, kunne være et frækt køb :headbang:

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 17. aug, 2012 19:02

LFC_20 skrev:Puha, jeg syntes Lucas Andersen har udviklet sig markant! - I løbet af det sidste halve år :dance:

- Ham kunne jeg sagtens se spille en rolle i vores system, på en af kanterne, om nogle år, kunne være et frækt køb :headbang:
Vi skal nok være vakse ved havelågen for at få fingre i ham. Det forlød at både Shitty og Che£$ea har deres scouts på plads i Ålborg, så de største klubber har ham på radaren. Kan ihf ikke tro at det er Duncan de kikker på... ;)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » fredag, 17. aug, 2012 19:25

ScouserTommy skrev:
LFC_20 skrev:Puha, jeg syntes Lucas Andersen har udviklet sig markant! - I løbet af det sidste halve år :dance:

Vi skal nok være vakse ved havelågen for at få fingre i ham. Det forlød at både Shitty og Che£$ea har deres scouts på plads i Ålborg, så de største klubber har ham på radaren. Kan ihf ikke tro at det er Duncan de kikker på... ;)
Hvem vil ikke have en spiller der holder 25 min :lol: :aliboronz8:

Besvar