Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » mandag, 13. aug, 2012 22:49

Hvis Andy og Agger smutter, må vi da håbe Messi og ronaldo signes, eller har det endnu engang været et negativt vindue. Forståes at mere kvalitet er smuttet, end der er hentet.

Jeg har hidtil givet FSG nogen kredit, men hvis Agger Og Andy sælges, skal der VERDENS klasse ind. Og tror ikke de vil spille EL! pilen peger på exit skiltet for minimum Agger, og det vil definitivt, gøre LFC til en sælgende klub/midter klub, som jeg ser det.

Som tidligere skrevet, så vil Thiago Silvas pris gøre det er "forsvarligt" at sælge. Agger skal minimum koste 32-35 mill, men det vil så nok koste en mulig CL chance, og så er vi lige vidt.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 13. aug, 2012 22:52

Thommo skrev:Hvis Andy og Agger smutter, må vi da håbe Messi og ronaldo signes, eller har det endnu engang været et negativt vindue. Forståes at mere kvalitet er smuttet, end der er hentet.

Jeg har hidtil givet FSG nogen kredit, men hvis Agger Og Andy sælges, skal der VERDENS klasse ind. Og tror ikke de vil spille EL! pilen peger på exit skiltet for minimum Agger, og det vil definitivt, gøre LFC til en sælgende klub/midter klub, som jeg ser det.

Som tidligere skrevet, så vil Thiago Silvas pris gøre det er "forsvarligt" at sælge. Agger skal minimum koste 32-35 mill, men det vil så nok koste en mulig CL chance, og så er vi lige vidt.
Så vil vi stadig være tyndt besat i forsvaret ;)
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 13. aug, 2012 23:01

Hvis Andy og Agger smutter, må vi da håbe Messi og ronaldo signes, eller har det endnu engang været et negativt vindue. Forståes at mere kvalitet er smuttet, end der er hentet.

En Jovetic og Sakho kunne måske hjælpe lidt på humøret. Men de er nok umulige, at få ind.

Et meget trist transfervindue dette er ved, at udvikle sig til.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 14. aug, 2012 00:06

LFC-Aaby skrev:
Thommo skrev:Hvis Andy og Agger smutter, må vi da håbe Messi og ronaldo signes, eller har det endnu engang været et negativt vindue. Forståes at mere kvalitet er smuttet, end der er hentet.

Så vil vi stadig være tyndt besat i forsvaret ;)
Jeg tror vi ville overleve :D

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » tirsdag, 14. aug, 2012 00:18

Oomph242 skrev: En Jovetic og Sakho kunne måske hjælpe lidt på humøret. Men de er nok umulige, at få ind.

Et meget trist transfervindue dette er ved, at udvikle sig til.
Sakho har for nyligt forlænget sin kontrakt med PSG til 2014. Jeg gætter på at den indeholdt en lønforhøjelse af en betydelig karrakter. Jeg ved at han for ikke så lang tid siden var lidt ude i kulden, hvilket jeg fandt underligt da han er langt bedre end både Bisevac og Lugano, og efter min mening også Alex. Jeg forventer at det bliver Sakho ved siden af Thiago Silva.

Den franske liga huser dog Mapou Yanga-Mbiwa, anføreren fra mestrene Montpellier. Han har så vidt jeg ved kun kontrakt til sommeren 2013, altså 1 år tilbage. Han har været en klar profil for Montpellier ligesom Belhanda var på midtbanen og Giroud var i angrebet. Yanga-Mbiwa minder mig lidt om Sakho, omend han ikke har helt den samme fysik som Sakho, hvilket meget få dog har. Han er selvfølgelig lidt usikker, iogmed han kun har spillet RIGTIG godt i år, men han har startet rigtig mange kampe de sidste år. Stærk, dygtig taktisk spiller.

EDIT:
http://www.bold.dk/nyt/Milan-haaber-paa-Yanga-Mbiwa

Montpellier er tilsyneladende ikke afvisende overfor et salg, også er det værd at bemærke at prisen eftersigende er 50 millioner kroner. Selv hvis prisen ville blive få 50 % oveni, lyder det som at stjæle slik fra småbørn.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » tirsdag, 14. aug, 2012 09:05

Selvom jeg gerne vil beholde Andy, så ser jeg altså heller ikke det katastrofale i at sælge ham. Får vi 16-18 mio. for ham, kan det imø. måske godt forsvares.

Hvis Rodgers er overbevist om, at Carroll ikke passer ind, og ikke har evnerne eller talentet, så kommer han jo ikke til at spille meget i år. Derfor falder prisen alligevel bare, og vi får ikke 18 mio. for ham om et år, når han har spillet 20 kampe hvor 17 er som indskifter.

Man kan så argumentere for, at vi har mange kampe i år med EL, diverse cups og PL. Men hvis Rodgers mener at Carroll ikke muliggør, at han famøse filosofi spilles ordentligt, kan jeg forstå hvis han ikke vil bruge ham. Spillerne skal vænnes til det nye system, og lære det at kende, hvorfor alle kampe er vigtige i processen. Altså kan det være bedst for os, hvis vi ikke laver konceptet om i en EL-kamp bare for at få Carroll med, da vi kan bruge erfaringen og træningen i systemet. Det er selvfølgelig betinget af, at Carroll ikke passer ind i hans system.

Hvis Carroll sælges, så håber jeg til gengæld også, at vi får en ny angriber ind.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 14. aug, 2012 11:36

Liverpool F.C. Danmark - Nyheder, transfers og meget mere
Liverpools direktør, Ian Ayre, er netop ankommet til Barcelona. Her skal han i løbet af denne uge forhandle med to spillere - nemlig Nuri Sahin og Cristian Tello.

Aftalen med Sahin bliver formentlig en lejekontrakt af 1 års varighed som Xabi Alonso, den tidligere Liverpool-spiller, skulle have overtalt tyrkeren til. Tello på den anden side kan købes for omkring £4m med blot et år tilbage af kontrakten. Barcelona er dog mest interesseret i en lejeaftale og Tello siges at være usikker omkring et permanent skifte udenlands.

Så skal Adam bare byttes med Dempsey og evt Carroll med Llorente.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » tirsdag, 14. aug, 2012 11:41

Kelly skrev:Liverpool F.C. Danmark - Nyheder, transfers og meget mere
Liverpools direktør, Ian Ayre, er netop ankommet til Barcelona. Her skal han i løbet af denne uge forhandle med to spillere - nemlig Nuri Sahin og Cristian Tello.

Aftalen med Sahin bliver formentlig en lejekontrakt af 1 års varighed som Xabi Alonso, den tidligere Liverpool-spiller, skulle have overtalt tyrkeren til. Tello på den anden side kan købes for omkring £4m med blot et år tilbage af kontrakten. Barcelona er dog mest interesseret i en lejeaftale og Tello siges at være usikker omkring et permanent skifte udenlands.

Hehe bob bob ;)

Men ja, ellers lyder det da bestemt lovende.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 14. aug, 2012 12:10

Ifølge Balague (ham der breakede at Torres var på vej til os) siger at Surin kommer til Liverpool.

http://www.as.com/opinion/articulo/xabi ... iopi_6/Tes

Sahin afslog åbenbart at blive en del af Modric handlen.

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 14. aug, 2012 12:28

Oomph242 skrev:Et meget trist transfervindue dette er ved, at udvikle sig til.
Synes jeg nu er lidt pessimistisk. Maxi, Kuyt, Aquilani og Bellamy ud gav alle god mening, hvis man ser kynisk på det. Jeg er en smule romantisk anlagt, så jeg kommer helt klart til at savne Bellamy og Kuyt. Men de var dyre, og alle på nær Aquilani var godt oppe i alderen. Ind har vi fået Borini og Allen, der er henholdsvis 21 og 22 og som virker rigtig lovende. Vi har fået Joe Cole tilbage i udmærket form. Derudover ser Shelvey og Sterling ud til begge at kunne gøre sig fuldt ud på vores hold i år, så synes det er meget status quo - og hvis der er bare en lille smule hold i nogen af de rygter, brugeren Kelly nævner, synes jeg det ser fornuftigt ud.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 14. aug, 2012 12:33

Så Spurs og LFC kæmper endnu engang om en spiller?

LFC havde AVB til samtale, men valgte at ansætte Rodgers. Spurs fyrede herefter Redknapp og ansatte AVB.

Rodgers forsøgte at hente Gylfi i Hoffenheim ved at overbyde Swansea, men Rodgers blev overbudt af Spurs.

Spurs var en af de klubber, der var rygtet til Allen, men deres interesse afhang sikkert af Modric-forhandlingerne.

Ramirez har været det mest vedvarende rygte, hvis man ser på LFC-rygtestrømmen det sidste halve år, og igår udtalte Ramirez' agent så, at LFC havde forhørt sig om Ramirez, men fundet ham for dyr, og at Ramirez havde afvist en kontrakt fra Spurs pga. lønnen.

Og nu har Sahin afvist at ville til Spurs som en del af en Modric-handel og ser i stedet ud til at vælge LFC.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » tirsdag, 14. aug, 2012 12:38

Hr. Drejer skrev:Ifølge Balague (ham der breakede at Torres var på vej til os) siger at Surin kommer til Liverpool.

Er du god til spansk? For jeg er ikke :)
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 14. aug, 2012 12:42

Skovdal skrev:
Hr. Drejer skrev:Ifølge Balague (ham der breakede at Torres var på vej til os) siger at Surin kommer til Liverpool.

Er du god til spansk? For jeg er ikke :)
Google er: http://translate.google.com/

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 14. aug, 2012 12:45

Kelly skrev:Liverpool F.C. Danmark - Nyheder, transfers og meget mere

Tello og Sahin er da bestemt to interessante unge spillere, men er der udsigt til nok spilletid for dem i Liverpool?

Tello står med de bedste kort på hånden i den sammenhæng, men vil være hårdt presset af Downing og vel også Sterling? Og hvis Andy bliver i klubben og også skal bruges af og til, så vil Tello vel være bag Suarez og Borini i kampen om en af de tre forreste pladser?

Sahin på leje ser jeg som en backup-løsning til Gerrard og Allen. Fornuftigt nok, men også et spark i bollerne til Shelvey, Henderson, Adam og Spearing. Et salg eller to kommer nok på tale, hvis vi henter Sahin.

Og så kan man undre sig lidt over, hvor Joe Cole er blevet af i alt dette. BR har fortalt ham, at han indgår i hans planer, men det ser ikke ud til at være andet end perifært. Hvis Tello hentes, mon så ikke et salg af Cole vil være den foretrukne løsning for både spiller og klub?
Kloppite

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 14. aug, 2012 12:47

Balague på Twitter: "nothing confirmed on Tello and Sahin yet apart from Liverpool interest. would fans be able NOT to jump to conclusions? :-) "
Kloppite

Besvar