Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 11. aug, 2012 20:20

phl skrev:
Victor1605 skrev:Der er mange fantastiske kanter vi har mulighed for at signe. Som Adam Johnson, Moses, Ramírez og Damião. Jeg mener de alle sammen kan komme ind i en start 11'er.

Og nu hvor vi snakker talenter, Så ville det være dejligt med Redmond, Zaha, Clyne og måske noget dansk som ( jeg ved det er urealistisk ) Cristian Eriksen eller Lucas Andersen :flag5:
Usain Bolt
Sådan en scum bastard skal bare holde sig væk
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 11. aug, 2012 22:33

Sky Sports revealed earlier that Matt Jarvis has asked to leave Wolves and manager Stale Solbakken has now been speaking about the winger, saying he will only go if it is right for the club.

Kunne Jarvis være en kommende Liverpool spiller? - Nogle der har set ham mere end mig? - ved ikke om han har været rygtet til os denne sommer, men han har før....

Ellers ville jeg se spillere som - Dzagoev, Müller & Adam Johnson - som spændende bekendtskaber :army7:

Brugeravatar
Kongegaard
Alder: 37

Indlæg af Kongegaard » søndag, 12. aug, 2012 00:21

LFC_20 skrev:Sky Sports revealed earlier that Matt Jarvis has asked to leave Wolves and manager Stale Solbakken has now been speaking about the winger, saying he will only go if it is right for the club.

Kunne Jarvis være en kommende Liverpool spiller? - Nogle der har set ham mere end mig? - ved ikke om han har været rygtet til os denne sommer, men han har før....

Ellers ville jeg se spillere som - Dzagoev, Müller & Adam Johnson - som spændende bekendtskaber :army7:

Haha, ej bare rolig det sker skam ikke. Javis er en fin spiller til et middel klub.. Rygtet mener også han er erstatning for Allen i Swansea.

Men der er vidst lige nu kraftige rygter om at vi nok snart henter Dempsey..

Tello fra Barca også været ude at sige noget godt om os.
Sahin fra Real skulle vidst også være en mulighed, ham snakkes der i hvert fald meget om inde på rawk.
Adam Johnson som du nævner er vi også blevet kædet meget sammen med, også efter at Agger historierne er ved at lægge sig..

Alt i alt meget spændende i øjeblikket :)
Gerrard og Agger er Liverpool

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 12. aug, 2012 00:39

Kongegaard skrev:
LFC_20 skrev:Sky Sports revealed earlier that Matt Jarvis has asked to leave Wolves and manager Stale Solbakken has now been speaking about the winger, saying he will only go if it is right for the club.

Haha, ej bare rolig det sker skam ikke. Javis er en fin spiller til et middel klub.. Rygtet mener også han er erstatning for Allen i Swansea.

Men der er vidst lige nu kraftige rygter om at vi nok snart henter Dempsey..

Tello fra Barca også været ude at sige noget godt om os.
Sahin fra Real skulle vidst også være en mulighed, ham snakkes der i hvert fald meget om inde på rawk.
Adam Johnson som du nævner er vi også blevet kædet meget sammen med, også efter at Agger historierne er ved at lægge sig..

Alt i alt meget spændende i øjeblikket :)
Kan efterhånden ikke rigtigt se, hvorfor vi skulle Hente Sahin? Vi er vel ved at være okay dækket ind på midtbanen, med spillere som Gerrard, Allen, Lucas, Henderson, Jonjo, Adam og Spearing. Vi kan selvfølgelig rende ind i et par skader, og så ser vi sårbare ud igen, men det vil nok ikke være nogen billig løsning at hente Sahin - heller ikke, hvis det er på leje.

Vi må meget gerne snart hente en hurtig og kreativ kant. Det mangler vi virkelig. Borini virker ikke umiddelbart til at være den kreative type, men mere én, der arbejder hårdt og energisk. Hvem det skulle være, ved jeg ikke. Der er så mange fine spillere, som kunne være muligheder. Jeg håber bare virkelig ikke, at vi henter Dempsey.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 12. aug, 2012 00:42

Kongegaard skrev: Sahin fra Real skulle vidst også være en mulighed, ham snakkes der i hvert fald meget om inde på rawk.
Sahin ind på leje, med købs klausul på max 10-12 mill, Adam, Spearing og Enrique ud, ville være helt okay.... Hvis vi fik en nogenlunde venstre back altså.

Sahin rygterne synes at tage lidt til, håber det bliver til noget. Årets spiller i tyskland for et år siden, hvis jeg ikke husker galt.

Vil personligt hellere have en stærk 11´er og 2-3 fine spillere på bænken og 4-5 ungdomsspillere, end en stærk start 9´er og 25 okay back up´s. Hvis jeg gør mig selv forståeligt.

Barcelona lever af en ultra stærk 11´er og 1-2 rigtig gode reserver. Og de lever da helt godt, trods en mager trofå høst denne sæson.

Edit noget af mit indlæg er forsvundet, tilgiv mig, jeg har enten fået solstik, eller drukket for meget i solen idag ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Bob
Alder: 34

Indlæg af Bob » søndag, 12. aug, 2012 01:19

Thommo skrev:
Kongegaard skrev: Sahin fra Real skulle vidst også være en mulighed, ham snakkes der i hvert fald meget om inde på rawk.
Sahin ind på leje, med købs klausul på max 10-12 mill, Adam, Spearing og Enrique ud, ville være helt okay.... Hvis vi fik en nogenlunde venstre back altså.

Sahin rygterne synes at tage lidt til, håber det bliver til noget. Årets spiller i tyskland for et år siden, hvis jeg ikke husker galt.

Vil personligt hellere have en stærk 11´er og 2-3 fine spillere på bænken og 4-5 ungdomsspillere, end en stærk start 9´er og 25 okay back up´s. Hvis jeg gør mig selv forståeligt.

Barcelona lever af en ultra stærk 11´er og 1-2 rigtig gode reserver. Og de lever da helt godt, trods en mager trofå høst denne sæson.

Edit noget af mit indlæg er forsvundet, tilgiv mig, jeg har enten fået solstik, eller drukket for meget i solen idag ;)
Så vidt jeg har set, har ingen af rygterne omkring Sahin handlet om en transfer, eller låne aftaler med købsoption ? Synes kun jeg har læst at Madrid ikke vil af med ham, men vil leje ud for at give spilletid.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » søndag, 12. aug, 2012 01:38

Hvad er der blevet af Sturridge snakken?
Han er venstre benet og kan spille på Downings plads, han kan lidt af det hele og er en dygtig spiller, der måske er i overskud hos Chel$ea.

Han har pace, er teknisk stærk, har en del erfaring, ung også kan han også dække de andre offensive pladser.
Billede

Brugeravatar
Ynwa-23
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 33

Indlæg af Ynwa-23 » søndag, 12. aug, 2012 10:43

Jeps det var lige præcis wilfred zaha jeg tænkte på, dygtig spiller! Så vift jeg. Husker kan han godt minde om en yngre og mere usleben spiller end moses(som også er ung ) men jeg har sagt det før og siger det igen i min verden ville enten stirridge eller Johnson kombineret med en Adebayor virkeligt løse alle problemerne!:-)imo alt sparret i forbindelse med afgange i år vil mere end rigeligt dække de to spilleres løn, + et overskud samt give virkelig value for money!:)
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » søndag, 12. aug, 2012 11:00

Xenne skrev:Hvad er der blevet af Sturridge snakken?
Han er venstre benet og kan spille på Downings plads, han kan lidt af det hele og er en dygtig spiller, der måske er i overskud hos Chel$ea.

Han har pace, er teknisk stærk, har en del erfaring, ung også kan han også dække de andre offensive pladser.

Sturridge gjorde det nu udemærket i sidste sæson, og ligeledes for GB ved de olympiske leje.

Både det og så at Chelsea lige at udlånt Lukaku til West Brom, så har de vel egenligt kun Torres og Sturridge tilbage som Angribere ?

Jeg tror ikke Sturridge tar' nogen steder.

Melo19

Indlæg af Melo19 » søndag, 12. aug, 2012 11:46

Jeg er også meget sikker på at Chelsea beholder Sturridge, de har reelt set kun Torres og Sturridge tilbage i angrebet.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 12. aug, 2012 12:43

Sturridge må også se det som hans endelig chance for at slå igennem for Chelsea. Og ellers burde der også være mere end rigeligt spilletid for ham, når det kun er ham og Torres til pladsen. Jeg tror de kommer til at køre et rotationssystem lidt som Real, der også kun har Benzema og Higuain til pladsen.
Fan af Manchester United

Indlæg af » søndag, 12. aug, 2012 15:48

Adam Johnson må da snart få nok! Han er efter Milner, som ikke engang er fast.
Har der været nogle rygter om ham i de sidste par dage?

Jeg tror ikke Chelsea sælger Sturridge, som tidligere skrevet i tråden, er han lige efter Torres, så han får sandsynligvis en del chancer modsat Adam Johnson.

Jeg kan ikke se hvorfor Chelsea vil havde Moses og omvendt! Moses kan se frem til cup fodbold. Moses må være interesseret i den spilletid vi kan tilbyde.

Jeg er meget tilfreds med transfervinduet, hvis vi slutter af med at købe en kreativ og hurtig venstrefodet kantspiller.

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » søndag, 12. aug, 2012 15:57

Vi mangler en- eller flere fløjspillere men kunne en af dem ikke være Andre Schürrle. Tænker lidt at Sami kunne anbefale os. Jeg er en stor fan af ham selv om jeg ikke har set så mange kampe med ham, så er jeg sikker på at han kunne være en klar forstærkning.
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 12. aug, 2012 16:02

Chelsea bød vist omkring 200 mio. for Schürlle og fik afslag, så der skal eddermaneme noget lusk til at vi kan få ham ;) hehe

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » søndag, 12. aug, 2012 16:35

Tom_Jorsal skrev:Chelsea bød vist omkring 200 mio. for Schürlle og fik afslag, så der skal eddermaneme noget lusk til at vi kan få ham ;) hehe
Vidste godt at de var interesserede men vidste ikke at de havde budt. Ja der skal lidt lusk til men så kan vi vel tilbyde et eller andet som gør de vælger vores bud frem for chelsea's jeg ved bare ikke lige hvad det skulle være.
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Besvar