Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Chris R.
af Chris R. » onsdag, 08. aug, 2012 12:31
LFC-Aaby skrev:Jeg synes egentlig jeg har forsøgt at være meget tålmodig. Men hvor synes jeg bare det er irriterende at der skal gå så lang tid før der bliver handlet. Jo længere vi venter, jo dyrere bliver prisen også (min teori) - De sælgende klubber ved jo udemærket godt at vi står og mangler en masse offensiv kvalitet, og jo tættere vi kommer på transferslut jo mere desperate bliver vi og handler forkert bare for at gøre det.
Derudover havde det også være en kæmpe fordel at købe tidligt, så eventuelle spillere havde tid til at komme ind på holdet inden sæsonstart.
Det jo forskelligt fra spiller til spiller. En spiller som Clint Dempsey tror jeg udelukkende bliver billigere for eksempel. Han har kun 1 år tilbage af sin kontrakt, får efter Fulham standarder rimelig høj løn og virker ikke til han gider spille i klubben. Altså har Fulham ingen fordel ved at have ham i truppen 1. september, hvorfor vi ligeså kan have is i maven og vente på at Fulham sænker deres pris. Såvidt jeg husker havde vi også vores aftaler tidligt på plads sidste år, men der betalte vi stadig 16m for Henderson og 20 og for Downing. Jeg tror Rodgers allerede har identificeret sine targets, og nu handler det bare om forhandling så vi netop ikke ender med at betale overpris igen i år, hvorfor det trækker ud.
Emmy skrev:Nogen der kender noget til Macca fra liverpool-rumours.co.uk? Listen er jo i princippet ikke noget enhver anden af os ikke kunne have brygget sammen!
Macca virker til at være en rimelig respekteret kilde blandt de engelske forums, da han har breaket et par deals før medierne, og desuden sagde han også allerede d. 29 juli at vi kiggede efter loan signings - altså nogle dage BR selv bekræftede det. Men som alle andre ITK's skal man vel passe på med at tage det for mere end det er, og mener også at han tidligere har sagt (under Comolli-styret), at vi var yderst tæt på Muniain.
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 50
Niels K skrev:Ift. informationerne fra Macca, så håber jeg, at:
- Agger bliver og forlænger
- Allen kommer
- Walcott kommer
- Vi bytter Dempsey for Adam
- Carroll bliver
Sker ovenstående, giver lejeaftaler med Sahin og/eller Tello vel ikke så god mening ? Det skulle da lige være, hvis der var noget forkøbsret.
Solgt. Især fordi du ikke nævner noget om at afskibe Bellamy. Man skal nok ikke lægge for meget i OL, men han overstrålede alt andet lige både Cleverly, Ramsey, Allen og alle andre på Team GB totalt. Regner dog med at han er tabt...
Kloppite
-
richs
- Geografisk sted: Hinnerup
Mit håb til hvad der sker:
Agger bilver (tror ikke city går op til 23 mill + johnson)
Allen kommer (til ca. 140 mill dkk)
Carrol bliver (ingen vil møde prisen)
Gaston kommer
Dempsey kommer
Sahin på leje
Adam salg
Jeg tror :
Kantspiller kommer (tror mest på Gaston)
-
texy
- Alder: 50
richs skrev:Mit håb til hvad der sker:
Gaston kommer
Dempsey kommer
Sahin på leje
Adam salg
Jeg tror :
Ikke stor forskel på dit håb og dine forventninger. Mit håb ville nok se væsentligt anderledes (og urealistisk) ud, således at Falcao var inkluderet.
Kloppite
-
Xenne
- Geografisk sted: Roskilde (:
- Alder: 36
texnymann skrev:richs skrev:Mit håb til hvad der sker:
Gaston kommer
Dempsey kommer
Sahin på leje
Adam salg
Jeg tror :
Ikke stor forskel på dit håb og dine forventninger. Mit håb ville nok se væsentligt anderledes (og urealistisk) ud, således at Falcao var inkluderet.
Gaston Ramirez er ikke kantspiller men COM, jeg går i tiden i min egen verden og drømmer om Muniain til kanten.
-
richs
- Geografisk sted: Hinnerup
texnymann skrev:richs skrev:Mit håb til hvad der sker:
Gaston kommer
Dempsey kommer
Sahin på leje
Adam salg
Jeg tror :
Nej , men mit håb er baseret på hvad der kan være realistisk. Hvis jeg bare kunne vælge var det nok mere ala Messi, olign.
-
John Barnes
- Alder: 34
af John Barnes » torsdag, 09. aug, 2012 14:19
LFC-Aaby skrev:Jeg synes egentlig jeg har forsøgt at være meget tålmodig. Men hvor synes jeg bare det er irriterende at der skal gå så lang tid før der bliver handlet. Jo længere vi venter, jo dyrere bliver prisen også (min teori) - De sælgende klubber ved jo udemærket godt at vi står og mangler en masse offensiv kvalitet, og jo tættere vi kommer på transferslut jo mere desperate bliver vi og handler forkert bare for at gøre det.
Derudover havde det også være en kæmpe fordel at købe tidligt, så eventuelle spillere havde tid til at komme ind på holdet inden sæsonstart.
Er helt enig! Det her transfer vindue har været jammerligt fra vores side af. Vågn dog op FSG og BR!!!!

-
Xenne
- Geografisk sted: Roskilde (:
John Barnes skrev:LFC-Aaby skrev:Jeg synes egentlig jeg har forsøgt at være meget tålmodig. Men hvor synes jeg bare det er irriterende at der skal gå så lang tid før der bliver handlet. Jo længere vi venter, jo dyrere bliver prisen også (min teori) - De sælgende klubber ved jo udemærket godt at vi står og mangler en masse offensiv kvalitet, og jo tættere vi kommer på transferslut jo mere desperate bliver vi og handler forkert bare for at gøre det.
Er helt enig! Det her transfer vindue har været jammerligt fra vores side af. Vågn dog op FSG og BR!!!!

Det er gået noget langsomt, men vi kan jo ikke vide hvad der sker bag dørene?
Sæt nu BR gerne ville ha' været med inde i kampen om nogle af de navne vores konkurrenter har sikret sig, men vi bare ikke kunne matche dem på løn, pris og vores pt. status som er at vi de sidste 3 år er blevet nr. 6, 7 & 8.
Så skal vi til at byde overpris ligesom vi gjorde sidste år og som det ser ud til vi gør med Allen.
Der bliver helt sikkert arbejder på høj tryk, BR siger jo selv han gerne ville have nye spillere ind og gerne så hurtigt som muligt.
Det er jo bare ikke ens betydende med at folk står i kø, for at skifte til os.

-
DaBonks
- Geografisk sted: Århus
af DaBonks » torsdag, 09. aug, 2012 17:36
Rygter om at Liverpool har spurgt ind til PSG's Kevin Gameiro spreder sig pt. på Twitter og Facebook.
Han har en pæn scoringsrate, men nogen der ved mere om ham som spillertype?
-
Nicoen
- Geografisk sted: Aarhus
DaBonks skrev:Rygter om at Liverpool har spurgt ind til PSG's Kevin Gameiro spreder sig pt. på Twitter og Facebook.
Det kunne være et rigtigt spændende køb! En dygtig afslutter med fart i benene. En rigtig poacher type som vi mangler.
-
Ma Captain
af Ma Captain » torsdag, 09. aug, 2012 17:53
Nicoen skrev:DaBonks skrev:Rygter om at Liverpool har spurgt ind til PSG's Kevin Gameiro spreder sig pt. på Twitter og Facebook.
Det kunne være et rigtigt spændende køb! En dygtig afslutter med fart i benene. En rigtig poacher type som vi mangler.
Enig. Fulgte ham en del da han spillede for Lorient og håbede at vi dengang kunne få fat i ham. Man bør altså kigge på psg's overskudslager efterhånden. Hvis vi kan få ham til 60-70 mio så ville det være et klassekøb.
There is only one Captain...... Ma Captain!!
-
John Barnes
af John Barnes » torsdag, 09. aug, 2012 18:12
DaBonks skrev:Rygter om at Liverpool har spurgt ind til PSG's Kevin Gameiro spreder sig pt. på Twitter og Facebook.
Han er rigtig målfarlig! Han bombede rigtig godt for Lorient med 50 kasser i 108 kampe imens at det ikke helt har været det samme i PSG men det skyldtes den store konkurrence om pladserne så han har ikke altid spillet fuld tid osv. 10 kasser i 32 kampe er udemærket uden og være prængende.
Men alt i alt ku det være et spændende køb hvis prisen er den rette, f.eks i omegnen af de 70-75 millioner kroner.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » torsdag, 09. aug, 2012 18:25
Jeg har ofte ladet mig underholde af denne Gameiro-video, lige siden jeg så en kamp med Lorient, hvor han var helt ustyrlig og scorede et hattrick (mener det var mod Lyon eller Bordeaux). Den originale video er desværre pillet ned, men så er det godt, at copycats kan smide den op. Jeg vil i øvrigt lige fremhæve målet ved 1:52 og målet ved 2:32. Perler på hver deres måde, der viser, at Gameiro både har overblik og teknik.
Gameiro minder egentlig meget om vores Adam Morgan. Han er hurtig og god til at løbe bagom forsvaret og derudover er han en koldblodig afslutter, der dog ikke har sine forcer i hovedspillet, grundet sin lave højde. Hent Gaston til at fodre Gameiro, så ser det ganske lovende ud.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » torsdag, 09. aug, 2012 19:14
Rodgers contd: 'We need to make a number of signings before the window shuts to help the players already here.'
Nu må der gerne snart komme noget handling bag de ord.
Mht. Gameiro så ville han være en klassesigning. Et angreb, der hedder Suarez-Gameiro-Borini er sgu ikke helt tosset.
Liverpool Football Klopp