Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 09. jul, 2012 00:50

Negrito skrev:Nogen, der kender til ham her? Antoine Griezmann, 13£ millioner. Har ikke hørt så meget om ham. Ville han være et godt køb?

http://www.caughtoffside.com/2012/07/08 ... griezmann/
Griezmann har vi også været linket til før og der gik rygter om, at vi var tæt på at signe ham dengang.

I den netop overståede sæson, er han noteret for 7 mål og 4 assists i 35 La Liga kampe. 28 af dem har han startet inde. Han er hurtig, tekniskstærk, dribleglad og har et okay blik for spillet. Han gør sig mest på venstrekanten og venstrebenet er også hans fortrukkende, men han er meget mobil og søger også ofte ind i banen eller over på højre side. En af hans største svagheder er, at han er meget venstrebenet og derfor kan være let at læse i sit spil. Men Griezmann er en ung spiller, der helt sikkert har en stor karriere foran sig, hvorend han nu måtte fortsætte sin karriere.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 09. jul, 2012 09:44

*Slettet*
Senest rettet af AllanShore mandag, 09. jul, 2012 09:57, rettet i alt 1 gang.
Fan af Manchester United

SeanJohn

Indlæg af SeanJohn » mandag, 09. jul, 2012 09:55

AllanShore skrev:
Arda skrev:Du har så ondt i røven, at det halve kunne være nok.
Du burde slå det udtryk op, for du kan åbenbart ikke finde ud af at mønte det ordentligt på mig.

Og så synes jeg det er fantastisk, at vi aftalte ikke at have noget at gøre med hinanden mere, men du kan ikke holde dig tilbage fra at komme med små provokerende og arrogante svar?
AllanShore og Arda - Tag dog jeres kællingefnidder på PB, i stedet for at ødelægge tråden.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 09. jul, 2012 09:58

SeanJohn skrev:AllanShore og Arda - Tag dog jeres kællingefnidder på PB, i stedet for at ødelægge tråden.
Noteret, men han beder sgu selv om det.
Fan af Manchester United

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 09. jul, 2012 11:40

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » mandag, 09. jul, 2012 12:02

Suk....vi kommer nok ikke til at hente nogle spillere i dette vindue :(

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » mandag, 09. jul, 2012 13:27

Jensen skrev:Suk....vi kommer nok ikke til at hente nogle spillere i dette vindue :(
Næh for transfervinduet lukker jo i morgen...der spilles tydeligvis med kortene tæt på kroppen, men det er ikke ensbetydende med at der ikke handles.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 09. jul, 2012 14:25

Jeg tror helt sikkert vi kommer til, at hente nogen. Men er bange for, at Google skal i brug så man kan få bedre kendskab til hver enkelte spiller. Spiller forstærkninger der kan få os tilbage i top 4 allerede I denne sæson, tror jeg desværre ikke det bliver til. Chelsea og Arsenal's indkøb ser rimeligt stærke ud ihvertfald på papiret. Tottenham virker heller ikke bange for, at bruge penge i denne transfer. Så de kommer måske også forstærket ud af dette vindue. Hvis der ikke købes stærkt ind i de næste par transferperioder, er jeg bange for vi vil sakke yderligere agter ud i forhold til top 5.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » mandag, 09. jul, 2012 14:33

Ben Smith @BenSmithBBC
Off camera, Rodgers said #LFC fans would find one potential new player 'incredibly exciting' - 'they'll love him'

Taget fra - LFC Transfer specs(facebook)

Det lyder spændende :headbang:

Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 53

Indlæg af Repsej » mandag, 09. jul, 2012 14:34

Med lidt helt er der åbenbart 2 nye ansigter inden udløbet af denne uge, ihf iflg BR selv.

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... nsfer-hope

Men jeg kan undre mig over hvorfor vi skal igang så sent med at handle. Hvorfor dog ikke gå igang inden opstart så man har det meste af truppen klar inden man går igang fremfor at vente til et tidspunkt hvor holdet burde være igang med at blive rigtig spillet sammen.

De store klubber vi gerne vil op og lege med har allerede været igang et godt stykke tid og har dermed kunnet vælge foran os. (indrømmet, så ved vi jo ikke om de spillere gerne ville til os men vi har jo åbenbart ikke prøvet at spørge til det.)
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Brugeravatar
Skøtt
Geografisk sted: København Ø
Alder: 31

Indlæg af Skøtt » mandag, 09. jul, 2012 14:50

Repsej skrev:Med lidt helt er der åbenbart 2 nye ansigter inden udløbet af denne uge, ihf iflg BR selv.

Men jeg kan undre mig over hvorfor vi skal igang så sent med at handle. Hvorfor dog ikke gå igang inden opstart så man har det meste af truppen klar inden man går igang fremfor at vente til et tidspunkt hvor holdet burde være igang med at blive rigtig spillet sammen.

De store klubber vi gerne vil op og lege med har allerede været igang et godt stykke tid og har dermed kunnet vælge foran os. (indrømmet, så ved vi jo ikke om de spillere gerne ville til os men vi har jo åbenbart ikke prøvet at spørge til det.)
I dit regnestykke skal du lige sætte en ny manager ind. Han kender jo ikke spillerne godt nok til at vide hvem der er brugbare i hans system og hvem der ikke er. Jeg synes det er fint vi ikke farer ud og signer til højre og venstre, men tager den nødvendige tid og bliver helt sikre på at de spillere vi signer, vil passe perfekt ind hos os.
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Chris R.

Indlæg af Chris R. » mandag, 09. jul, 2012 14:54

Repsej skrev:Med lidt helt er der åbenbart 2 nye ansigter inden udløbet af denne uge, ihf iflg BR selv.

Grundet vores ustabile trænersituation efter sæsonen sluttede er det jo klart at vi ikke kunne have signings klar så tidligt som f.eks. Manu og Arsenal hvis managers sidder solidt i managersædet. Desuden er det jo ikke fordi at Rodgers ikke har kigget på transfers overhovedet, han udtalte jo selv at han gik i gang med at kigge på signings samme dag som han blev ansat, men det kræver jo en masse forhandling, scouting og omtanke at signe en spiller. Derudover ved vi faktisk intet af hvad der er foregået i baglokalerne så det er lidt tidligt med kritik - den kan vi gemme til når transfervinduet lukker.

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » mandag, 09. jul, 2012 14:59

"Off camera, Rodgers said #LFC fans would find one potential new player "incredibly exciting" "they'll love him' .."

Ben Smith på Twitter, som åbenbart lige har været til press conference på Anfield?

Sturridge eller Adam Johnson, please!!
Senest rettet af Skovdal mandag, 09. jul, 2012 15:04, rettet i alt 1 gang.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » mandag, 09. jul, 2012 15:04

Kom med Hulk og Higuain, please!

:hello1:

Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 53

Indlæg af Repsej » mandag, 09. jul, 2012 15:16

Det har da ikke afholdt Spurs og tildels Chelsea at købe spillere selvom deres træner situation også har været uafklaret.
Hvad er forskellen så fra dem og os?

Jeg nægter at tro på at BR ikke har haft et kendskab til vores hold inden han blev manager. Han har helt sikkert kendt til vores styrker og svagheder, spiller for spiller og som hold.

Jeg har også svært ved at se hvorfor han skal bruge 1 måned på at finde ud af hvad vores scouts osv har af spillere på deres papir.

Edit: skal da lige skynde mig at tilføe at jeg altså støtter 110% op om BR. Det er bare vores indkøbspolitik/måde der er mig noget underligt og frustrende når man ser de andre klubber som vi gerne vil op og kunkurrere med.
Senest rettet af Repsej mandag, 09. jul, 2012 15:41, rettet i alt 1 gang.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Besvar