14 - Jordan Henderson

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

14 - Jordan Henderson

Indlæg af Emmy » søndag, 08. jul, 2012 17:22

nrg skrev:
Hr. Drejer skrev:Det var tydeligt at det engelske landshold kunne bruge flere af Hendersons slags under EM. Han er en sjælden 'race' i engelsk fodbold. Han kan modtage bolden, kontrollere den, og aflevere den videre. Nøjagtig dét som Spanien praktiserer - det kan Henderson også. Jeg har tro på knægten.
Så har han lært det i sommerferien, for i Liverpool trøjen har han haft store problemer med alle tre dele. Jeg skal ikke afskrive ham. Det kan jeg alligevel aldrig med en LFC-spiller, men jeg synes han mangler rigtig meget endnu, for nu at sige det diplomatisk.
Du er da helt skævt på den mht Henderson. Jeg er fuldstændig overbevist om at han bliver en kæmpe succes i den kommende sæson.
"We're not racist, we only hate the mancs"

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af nrg » søndag, 08. jul, 2012 21:07

Mads T. skrev:
nrg skrev:Så har han lært det i sommerferien, for i Liverpool trøjen har han haft store problemer med alle tre dele. Jeg skal ikke afskrive ham. Det kan jeg alligevel aldrig med en LFC-spiller, men jeg synes han mangler rigtig meget endnu, for nu at sige det diplomatisk.
Den kritik forstår jeg simpelthen ikke. Henderson har flere svagheder, men han var da en af Liverpools stærkeste på de felter i sidste sæson. Og i øvrigt også for Sunderland inden da.
Sådan var min oplevelse ikke, må jeg indrømme, men fair nok.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Jezzman (CH)

Indlæg af Jezzman (CH) » søndag, 08. jul, 2012 21:15

nrg skrev:
Mads T. skrev:
nrg skrev:Så har han lært det i sommerferien, for i Liverpool trøjen har han haft store problemer med alle tre dele. Jeg skal ikke afskrive ham. Det kan jeg alligevel aldrig med en LFC-spiller, men jeg synes han mangler rigtig meget endnu, for nu at sige det diplomatisk.
Den kritik forstår jeg simpelthen ikke. Henderson har flere svagheder, men han var da en af Liverpools stærkeste på de felter i sidste sæson. Og i øvrigt også for Sunderland inden da.
Sådan var min oplevelse ikke, må jeg indrømme, men fair nok.
Jeg haaber Henderson kan slaa igennem i aar. Han skulle vaere en af de teknisk bedste spillere vi har paa holdet og saa er 'a really good lad', forstaaet paa den maade at han ikke drikker, gaar ikke i byen og altid er en af de foerste til traening og en af de sidste der forlader traenining. Om han har hvad der skal til for at klare sig i Liverpool, det ved jeg ikke, men han vil komme langt med sin attitude og professionalisme alene. Make or break season!

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 08. jul, 2012 21:26

Jeg haaber Henderson kan slaa igennem i aar. Han skulle vaere en af de teknisk bedste spillere vi har paa holdet og saa er 'a really good lad', forstaaet paa den maade at han ikke drikker, gaar ikke i byen og altid er en af de foerste til traening og en af de sidste der forlader traenining. Om han har hvad der skal til for at klare sig i Liverpool, det ved jeg ikke, men han vil komme langt med sin attitude og professionalisme alene. Make or break season!
Med andre ord en blanding af Morten Olsen og Anders Fogh.

Brugeravatar
Jezzman (CH)

Indlæg af Jezzman (CH) » søndag, 08. jul, 2012 21:36

Oomph242 skrev:
Med andre ord en blanding af Morten Olsen og Anders Fogh.
Det lyder som en noget underlig person, den kraever vist lidt forklaring? :D

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » søndag, 08. jul, 2012 23:20

Nu ved jeg ikke hvordan Fætter BR vil spille, men hvis det bliver 4-2-3-1 kunne jeg godt forestille mig noget lignende:

Lucas - Hendo
Bella/Maxi/Sterling/Downing - SG - Maxi/Bella/Sterling/Downing
Carroll

Dels fordi jeg har en tro på Jordan Henderson, han har kvaliteterne til at bryde igennem og spille ved siden af en fit Lucas (hvilken "drømmesigning" Lucas vil være hvis han kommer tilbage i topform!). Dels frigiver det samtidig Stevie G. for det hårde fysiske arbejde som han ikke kan klare mere. Kaptajnen er bare ikke hvad han har været mere, kræfterne slipper op hurtigere og skal bruges med fornuft og omtanke. Let's face it - inden der er gået 2 (?) sæsoner er han afløst af Jonjo.

nb. I den offensive version hedder det måske 2-4-3-1 med backs på linie med Lucas/Hendo...?
Up The RedMen... we go again!

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 08. jul, 2012 23:37

Det lyder som en noget underlig person, den kraever vist lidt forklaring?
Morten Olsen en mand som aldrig kortede hjørner af, når der til træning skulle løbes rundt om banen. Andres Fogh en mand der ikke nyder alkohol og heller ikke gjorde det i sin ungdom. Jeg har min viden fra TV2/DR dokumentar film.

Det var det første som poppede op i hovedet på mig, da jeg læste dit indlæg. Altså bare en skreven tanke, mere skal der ikke lægges i det.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 09. jul, 2012 08:09

nrg skrev:
Hr. Drejer skrev:Det var tydeligt at det engelske landshold kunne bruge flere af Hendersons slags under EM. Han er en sjælden 'race' i engelsk fodbold. Han kan modtage bolden, kontrollere den, og aflevere den videre. Nøjagtig dét som Spanien praktiserer - det kan Henderson også. Jeg har tro på knægten.
Så har han lært det i sommerferien, for i Liverpool trøjen har han haft store problemer med alle tre dele. Jeg skal ikke afskrive ham. Det kan jeg alligevel aldrig med en LFC-spiller, men jeg synes han mangler rigtig meget endnu, for nu at sige det diplomatisk.
Boudewijn Zenden?? :mrgreen:
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » mandag, 09. jul, 2012 08:11

Jan skrev:Nu ved jeg ikke hvordan Fætter BR vil spille, men hvis det bliver 4-2-3-1 kunne jeg godt forestille mig noget lignende:

Lucas - Hendo
Bella/Maxi/Sterling/Downing - SG - Maxi/Bella/Sterling/Downing
Carroll

Dels fordi jeg har en tro på Jordan Henderson, han har kvaliteterne til at bryde igennem og spille ved siden af en fit Lucas (hvilken "drømmesigning" Lucas vil være hvis han kommer tilbage i topform!). Dels frigiver det samtidig Stevie G. for det hårde fysiske arbejde som han ikke kan klare mere. Kaptajnen er bare ikke hvad han har været mere, kræfterne slipper op hurtigere og skal bruges med fornuft og omtanke. Let's face it - inden der er gået 2 (?) sæsoner er han afløst af Jonjo.

nb. I den offensive version hedder det måske 2-4-3-1 med backs på linie med Lucas/Hendo...?
Så har vi altså et rigtig godt hold, når nu Suarez må tage til takke med en bænkplads. ;)

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » mandag, 09. jul, 2012 08:46

Hekkem skrev:
nrg skrev:
Haha, ham tænkte jeg faktisk på, men troede ikke, der var nogen, der kunne huske det :twisted:

....men skal jeg kaste mig ud i det, har jeg det lidt på samme måde med Henderson. Den store forskel er dog, er Jordan har muligheden for at udvikle sig. Det havde Zenden ikke :-) Så er den vist helgarderet ;-)
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » mandag, 09. jul, 2012 08:59

nrg skrev:
Hekkem skrev:
nrg skrev:
Haha, ham tænkte jeg faktisk på, men troede ikke, der var nogen, der kunne huske det :twisted:

....men skal jeg kaste mig ud i det, har jeg det lidt på samme måde med Henderson. Den store forskel er dog, er Jordan har muligheden for at udvikle sig. Det havde Zenden ikke :-) Så er den vist helgarderet ;-)
Zenden har spillet flere Champions League finaler end Henderson kommer til ;) Zenden har det sorte bælte i Judo, så pas du bare på. Kan Henderson måske prale af det? Eller de 5 sprog som Zenden også mestrer? :clap:

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » mandag, 09. jul, 2012 17:31

@Hekkem - ja, det ser ikk' så ringe ud endda... han skulle vist have haft en af kanterne fast, men så gik der sommerkludder i det hele :doh1:
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » fredag, 13. jul, 2012 13:13

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... t-attitude

BR roser Jordans attitude og talent :headbang:

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » fredag, 13. jul, 2012 13:16

Reporter om at Henderson ville være en af dem der ville ryge i svinget har for mig virket meget urealistiske. Henderson slog måske ikke stort igennem i sin første sæson, men han er præcis den spillertype der vil kunne fungere i Rodgers' system med en 3-mands midtbane. Han er bevægelig, hurtig, intelligent og god til at holde spillet igang.

Kan Rodgers først give knægten noget selvtillid, så ser jeg en spiller der kan vokse med opgaven på samme måde som Lucas nu har. Vi skal bestemt ikke skille os af med de yngre spillere som tydeligvis har et højt potentielt niveau.
Billede

Victor1605
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Victor1605 » fredag, 13. jul, 2012 13:38

Tror at Hendo bliver en succes næste sæson, og jeg vil gætte på at han bliver god til at samarbejde med Borini. :alcohol:

Besvar