En del af utilfredsheden skyldes vel også manglende spilletid under Di Matteo.sjampen skrev:I betragtningen af at han tilsyneladende har spillet på kanten for Chelski, er 11 mål da en god sjat. Det undrer mig faktisk lidt at vi tilsyneladende er efter ham. Så vidt jeg ved er en af hovedgrundende til at han er utilfreds. nemlig at han har spillet kantspilller. Hos os må man gå ud fra at han vil få samme position, medmindre han selvfølgelig skal slå Carroll ud på bænken.Badooo skrev:11 mål i 28 kampe for Chelsea, og 8 mål i 12 kampe for Bolton sæsonen før. Udmærket. Ikke Torres-i-sine-yngre-dage-agtigt, men udmærket.
Dog er Sturridge en fremragende spiller. Selv hvis han kommer til at få en lidt højere løn end vi egentlig synes han er værd, ville det være et scoop.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- JudgeArdaStudge
Re: Hvem skal ind?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Men der er også forskel på at være klassisk kant og så inside forward som han kunne være ved os.Arda skrev:En del af utilfredsheden skyldes vel også manglende spilletid under Di Matteo.sjampen skrev:I betragtningen af at han tilsyneladende har spillet på kanten for Chelski, er 11 mål da en god sjat. Det undrer mig faktisk lidt at vi tilsyneladende er efter ham. Så vidt jeg ved er en af hovedgrundende til at han er utilfreds. nemlig at han har spillet kantspilller. Hos os må man gå ud fra at han vil få samme position, medmindre han selvfølgelig skal slå Carroll ud på bænken.Badooo skrev:11 mål i 28 kampe for Chelsea, og 8 mål i 12 kampe for Bolton sæsonen før. Udmærket. Ikke Torres-i-sine-yngre-dage-agtigt, men udmærket.
Dog er Sturridge en fremragende spiller. Selv hvis han kommer til at få en lidt højere løn end vi egentlig synes han er værd, ville det være et scoop.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
-
Ja dem benytter wingman Ferguson sig jo ikke det store afAllanShore skrev:Hvad er inside forward i det hele taget?

Hvis du tænker tilbage på Ryan Babel, så tror jeg du har den mest karikerede stereotype af en inside forward. En offensiv spiller med udgangspunkt i højre eller venstre side (enten på linie med eller lige bagved en enlig angriber), som modsat eksempelvis jeres mere klassiske kanter har en klar tendens til at foretrække bevægelse ind i banen fremfor udad og mod baglinien.
Senest rettet af Aarde søndag, 08. jul, 2012 20:01, rettet i alt 1 gang.
Ja eller Ronaldo i sin manu tid.Aarde skrev:Ja dem benytter wingman Ferguson sig jo ikke det store afAllanShore skrev:Hvad er inside forward i det hele taget?![]()
Hvis du tænker tilbage på Ryan Babel, så tror jeg du har den mest karikerede stereotype af en inside forward. En offensiv spiller med udgangspunkt i højre eller venstre side (enten på linie med eller lige bagved en enlig angriber), men som modsat eksempelvis jeres mere klassiske kanter har en klar tendens til at foretrække bevægelse ind i banen fremfor udad og mod baglinien.
- JudgeArdaStudge
http://lmgtfy.com/?q=inside+forwardAllanShore skrev:Hvad er inside forward i det hele taget?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg må ærlig indrømme, jeg ikke forstår, hvad man har imod Tiki Taka fodbold. Især nu hvor BR vil indføre det hos os. Vi er vel alle sammen enige om, at Swansea til tider spillede noget af det flotteste fodbold sidste sæson. Med det spillermateriale som vi har/(forhåbentlig) får, så spår jeg lyse tider i fremtiden.Tom_Jorsal skrev:Ja. Tiki taka min bare røv. Hvis jeg ville se den slags, så jeg sgu nok spansk fodbold.
Jeg tror netop, at vi det bliver herligt at se på, da vi jo kommer til at spille offensiv, boldbesiddende fodbold, hvilket var noget der hørte vores storhedstid til. Med evt. Gaston Ramirez og Sturridge som indkøb oven i vores nuværende trup, tror jeg, at vi kan opleve succes ved netop Tiki Taka.

Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you
Mit problem med Tika Taka fodbold er at jeg finder det dødhamrende kedeligt. De hold der mestrer Tika Takaen (Barcelona/Spanien) er jeg ved at falde i søvn til. Min kærlighed til Premier League er bygget på intensiteten - noget der i den grad falder hos hold der spiller ud fra Tika Takaen.Negrito skrev:Jeg må ærlig indrømme, jeg ikke forstår, hvad man har imod Tiki Taka fodbold. Især nu hvor BR vil indføre det hos os. Vi er vel alle sammen enige om, at Swansea til tider spillede noget af det flotteste fodbold sidste sæson. Med det spillermateriale som vi har/(forhåbentlig) får, så spår jeg lyse tider i fremtiden.Tom_Jorsal skrev:Ja. Tiki taka min bare røv. Hvis jeg ville se den slags, så jeg sgu nok spansk fodbold.
Jeg tror netop, at vi det bliver herligt at se på, da vi jo kommer til at spille offensiv, boldbesiddende fodbold, hvilket var noget der hørte vores storhedstid til. Med evt. Gaston Ramirez og Sturridge som indkøb oven i vores nuværende trup, tror jeg, at vi kan opleve succes ved netop Tiki Taka.
Nu tror og håber jeg heller ikke, vi kommer til at spille bolden ligeså meget rundt som Spanien/Barcelona, men frygten er tilstede.
- Jezzman (CH)
Lebron James tapping up Kaka ? 

- JudgeArdaStudge
Det er unødvendigt James, for vi henter jo allerede Gaston og Jovetic.
- Jezzman (CH)
Jeg er ret sikker paa at vi ikke henter Jovetic.....Arda skrev:Det er unødvendigt James, for vi henter jo allerede Gaston og Jovetic.

- JudgeArdaStudge
@ Jezzman: Don't be a party pooper!
- Jezzman (CH)
Arda skrev:@ Jezzman: Don't be a party pooper!

- JudgeArdaStudge
@ Jezzman: Please do! 

Jeg må erklære mig uenig.SeanJohn skrev:Negrito skrev:Jeg må ærlig indrømme, jeg ikke forstår, hvad man har imod Tiki Taka fodbold. Især nu hvor BR vil indføre det hos os. Vi er vel alle sammen enige om, at Swansea til tider spillede noget af det flotteste fodbold sidste sæson. Med det spillermateriale som vi har/(forhåbentlig) får, så spår jeg lyse tider i fremtiden.Tom_Jorsal skrev:Ja. Tiki taka min bare røv. Hvis jeg ville se den slags, så jeg sgu nok spansk fodbold.
Jeg tror netop, at vi det bliver herligt at se på, da vi jo kommer til at spille offensiv, boldbesiddende fodbold, hvilket var noget der hørte vores storhedstid til. Med evt. Gaston Ramirez og Sturridge som indkøb oven i vores nuværende trup, tror jeg, at vi kan opleve succes ved netop Tiki Taka.SeanJohn skrev:Negrito skrev:Tom_Jorsal skrev:SeanJohn skrev:Mit problem med Tika Taka fodbold er at jeg finder det dødhamrende kedeligt. De hold der mestrer Tika Takaen (Barcelona/Spanien) er jeg ved at falde i søvn til. Min kærlighed til Premier League er bygget på intensiteten - noget der i den grad falder hos hold der spiller ud fra Tika Takaen.

Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you