Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Kristoffer
af Kristoffer » torsdag, 05. jul, 2012 16:42
Jezzman (CH) skrev:Dette billede er taget i starten af denne uge i Las Vegas, hvor SG holder ferie med familien. Nogle gange taler et billede for sig selv. SG er mere fit end nogensinde og jeg er sikker paa han, sammen med Suarez, Agger og Carroll bliver nogle af de mest vaerdifulde spillere i naeste saeson. Jeg ville ogsaa gerne smide Lucas derind i den gruppe, men jeg ved ikke hvor 'klar' han er ovenpaa sin skade....
Nu er det jo ikke overkroppen, men benene han har haft problemer med

Men du har ret, han ser meget fit ud. Jeg håber du får ret og vi får ham tilbage til tidligere tiders storhed, men jeg skal se det før jeg tror det. Den nye sæson bliver spændende på rigtig mange måder.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
-
Mercu
Tilgengæld ser det ud til Chelsea i den grad opgraderer truppen med nogle unge og super talentfulde spillere.
Deres trup virker ret skræmmende og især hivs de også får Hulk.
-
Jezzman (CH)
af Jezzman (CH) » fredag, 06. jul, 2012 13:08
Mercu skrev:Tilgengæld ser det ud til Chelsea i den grad opgraderer truppen med nogle unge og super talentfulde spillere.
Deres trup virker ret skræmmende og især hivs de også får Hulk.
Anelka, Bosingwa, Drogba, Kalou mfl ud samtidig..... saa det er ikke kun ind....
De faar ikke Hulk, men maaske kan de traekke Jovetic til ?
-
richs
- Geografisk sted: Hinnerup
Jeg tror såmænd gerne BR ville hente nogle af de nævnte spillere vi linkes til. Problemet er bare at andre klubber (de store klubber i UK) gerne vil have de samme spiller som BR og det kan vi ikke konkurrere med hverken sportsligt eller økonomisk.
Vi er nød til at vente til de store har købt stort ind, og så kan vi få lidt til sidst. Ellers så må vi finde ukendte talenter
-
Skøtt
- Geografisk sted: København Ø
- Alder: 31
http://lfctransferspeculations.com/pabl ... r-ramirez/
Mon ikke vi er lidt mere attraktive end Wolfsburg? Forhåbentligt

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
-
Jezzman (CH)
af Jezzman (CH) » fredag, 06. jul, 2012 16:09
Fra vital football:
Elsewhere the José María Callejón link seemingly stems merely from a tweet by Spanish journalist Santiago Segurola.
The translation of which reads along the lines of: "Liverpool have made an offer of €19.7m for Jose Callejon of Madrid. The club would be willing to sell if Callejon would like to go."
In GBP that figure is around £16m and despite being a popular and talented local lad Callejón may find it hard to gain a regular spot again next season.
With established international striker's Karim Benzema and Gonzalo Higuain already at the Bernabéu and manager Jose Mourinho rumoured to be on the look out for new recruits, the time may be right for Callejón to move on.
The player, who can play out wide as well as up top, did feature 37 times in total last season for Real, scoring 13 goals, but many were fleeting substitute appearances.
The ex-Spanish U21 international is also now 25-years-old so perhaps a move is not as far-fetched as it sounds. Perhaps.
-
Aarde
Min mavefornemmelse vedrørende Callejón er ikke god. Jeg kan ikke helt sætte fingeren på det, men jeg har virkelig svært ved at se ham blive nogen stor impact player.
-
Skøtt
- Alder: 31
Aarde skrev:Min mavefornemmelse vedrørende Callejón er ikke god. Jeg kan ikke helt sætte fingeren på det, men jeg har virkelig svært ved at se ham blive nogen stor impact player.
Kan godt følge dig!
Jeg troede faktisk han var meget ung, men 25 havde jeg ikke lige forestillet mig. Han har gjort en god figur i de indhop han har lavet i denne sæson - dog på en lidt billig baggrund da det alt andet lige må være noget nemmere at imponere når man spiller for et hold som Real.
Prisen som Jezzmann har citeret virker også for høj. Endnu en grund til ikke at gå efter ham

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Gaston Ramirwz og Jovetic tror og håber jeg på de kan hente samt en defensiv midtbanespiller.
Ryger Maxi, Aqua og Bellamy tror jeg faktisk de hente mere offensivt.
Hvad sker der med Joe Cole ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Badooo
Aarde skrev:Kelly skrev:Hvad sker der med Joe Cole ?.
Ifølge Rodgers indikationer, så bliver han og spiller med i år.
Hvordan klarede han sig egentligt i Lille. Var det ok eller ekstremt godt or so? Jeg tænker, at hvis han har fået fyldt lidt i selvtillids-tanken, og han kan nå et niveau tilnærmelsesvist som da han var på toppen for Chelsea, så skal han være velkommen i truppen. Hvis ikke, så synes jeg sgu vi skal gøre alt for at komme af med ham. En lønmæssigt ret dyr sub...
Badooo siger, hvad han mener!
-
nikand
- Alder: 45
Skøtt skrev:Aarde skrev:Min mavefornemmelse vedrørende Callejón er ikke god. Jeg kan ikke helt sætte fingeren på det, men jeg har virkelig svært ved at se ham blive nogen stor impact player.
Kan godt følge dig!
Jeg troede faktisk han var meget ung, men 25 havde jeg ikke lige forestillet mig. Han har gjort en god figur i de indhop han har lavet i denne sæson - dog på en lidt billig baggrund da det alt andet lige må være noget nemmere at imponere når man spiller for et hold som Real.
Prisen som Jezzmann har citeret virker også for høj. Endnu en grund til ikke at gå efter ham

Det er uhyre svært at vurdere Callejon i år. Men har alligevel tilkæmpet sig flere minutter på et fænomenalt hold. Det er det positive, det mindre positive er den høje pris der bliver nævnt samt alderen. Han er altså ikke i talentårene, hvor man kan forvente sn større udvikling af ham. Men vurderingen herfra er en teknisk velfunderet spiller, der i sine vendinger er dygtig og et godt blik for spillet og åbninger. Jeg har dig ikke set ham mod de dygtigste modstandere. Derfor er jeg ikke oppe at ringe. RM vurdere ham da højere end Canales der blev sendt videre.
Jovetic - der blev jeg glad. Come on....get red.
We need a new Fowler...
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Badooo skrev:Aarde skrev:Kelly skrev:Hvad sker der med Joe Cole ?.
Hvordan klarede han sig egentligt i Lille. Var det ok eller ekstremt godt or so? Jeg tænker, at hvis han har fået fyldt lidt i selvtillids-tanken, og han kan nå et niveau tilnærmelsesvist som da han var på toppen for Chelsea, så skal han være velkommen i truppen. Hvis ikke, så synes jeg sgu vi skal gøre alt for at komme af med ham. En lønmæssigt ret dyr sub...
Helt enig. Hvis han kan spille sig værdigt til nr. 10, er han velkommen. Ellers er han godt nok en dyr sub....
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Jezzman (CH)
af Jezzman (CH) » fredag, 06. jul, 2012 18:09
Badooo skrev:Aarde skrev:Kelly skrev:Hvad sker der med Joe Cole ?.
Fra den officielle i dag:
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... ove-myself