Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jezzman (CH)

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jezzman (CH) » torsdag, 05. jul, 2012 10:39

Oomph242 skrev:Jovetić i stedet for Vargas så er jeg fuldt ud tilfreds. Ramirez fint. Og så lige en kreativ playmaker til at slutte af med.
Jovetic er saa godt som en done deal til Chelsea.... +25m pund.... :dontknow:

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » torsdag, 05. jul, 2012 10:44

Oomph242 skrev:Jovetić i stedet for Vargas så er jeg fuldt ud tilfreds. Ramirez fint. Og så lige en kreativ playmaker til at slutte af med.
Jovetic og Vargas spiller på ingen måde samme position, ej heller minder de typemæssigt om hinanden. Tilgengæld er både Jovetic og Gaston Ramirez den kreative playnaker som du efterlyser, så at købe dem begge er måske lige overkanten, medmindre vi har tænkt os at bruge den ene på kanten, hvor vi så vil have en stor mangel på speed, hvis Suarez skal spille på den anden kant. Tilgengæld er Jovetic så vidt jeg ved venstrebent, hvorfor ham og Suarez på hver sin kant kunne være spændende, mht. til udfordrende spillere som trak ind i banen.

Dog har Fiorentina sagt at Jovetic ikke skal nogle steder og at de vil bygge deres fremtidige hold op omkring ham. Han har da også kontrakt indtil 2016.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Jezzman (CH)

Indlæg af Jezzman (CH) » torsdag, 05. jul, 2012 10:45

sjampen skrev:
Jovetic og Vargas spiller på ingen måde samme position, ej heller minder de typemæssigt om hinanden. Tilgengæld er både Jovetic og Gaston Ramirez den kreative playnaker som du efterlyser, så at købe dem begge er måske lige overkanten, medmindre vi har tænkt os at bruge den ene på kanten, hvor vi så vil have en stor mangel på speed, hvis Suarez skal spille på den anden kant. Tilgengæld er Jovetic så vidt jeg ved venstrebent, hvorfor ham og Suarez på hver sin kant kunne være spændende, mht. til udfordrende spillere som trak ind i banen.

Dog har Fiorentina sagt at Jovetic ikke skal nogle steder og at de vil bygge deres fremtidige hold op omkring ham. Han har da også kontrakt indtil 2016.
Jeg var overbevist om at de meldte ud, at hvis Chelsea ville have ham, saa var de klar til at saelge for +25m

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » torsdag, 05. jul, 2012 10:56

Jezzman (CH) skrev: Jeg var overbevist om at de meldte ud, at hvis Chelsea ville have ham, saa var de klar til at saelge for +25m

http://www.bold.dk/nyt/Fiorentina-afviser-Chelsea-rygte

Ifølge denne lidt ældre artikel benægter Fiorentina, og så vidt jeg ved var det upålidelige Daily Mail der skrev at £25 var ønskeprisen. Jeg mener dog at have læst at flere steder at sportsdirektøren har udtalt at Jovetic er vejen tilbage til toppen af ligaen. Men penge snakker tilsyneladende højt. Eden Hazard udtalte også at han helst ikke ville spille i Chelsea grundet deres manglende historie og indkøbsprofil, men det ekstra nul på checken kunne han så ikke sige nej til.
Imod moderne fodbold.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 05. jul, 2012 11:12

Er Jovetic på vej til Chelsea :( Ham ville jeg gerne se i den røde trøje (eller hvilken farve vores nye trøjer nu engang er).

Hvilken position spiller Ramirez? Kan han spille alle offensive pladser?

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 05. jul, 2012 11:15

Ved godt de ikke spiller samme plads. Men hvis der skal handles i Fiorentina synes jeg, det skal være Jovetic (nok umuligt).

Nu var det mere en playmaker i dybden (centralt) jeg tænkte på. Ala Alonso, Pirlo eller özel.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 05. jul, 2012 11:22

[quote="Oomph242"]Nu var det mere en playmaker i dybden (centralt) jeg tænkte på. Ala Alonso, Pirlo eller özel.[quote]

Jeg tror Gerrard får den plads i Rodgers 4-3-3. Han har ikke luft til at fysisk at sætte sig igennem og styre en kamp fra start til slut - som i gamle dage, hvor hans signatur-løb op ad banen, splintrede modstanderen til atomer.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 05. jul, 2012 11:22

Jezzman (CH) skrev:Der er igangvaerende forhandling med baade Bologna og Fiorentina. Forhandlingerne skulle fortsaette her fra morgenen af. Baade Gaston Ramirez og Vargas er interesserede i at rykke til Liverpool, men i begge forhandlinger forlanger Bologna og Fiorentina flere penge, end vi er villige til at betale. I tilfaeldet Vargas, er vi kommet med et bud paa 10m pund og Fiorentina vil have 18m. Der er mindre forskel paa vurderingen af Gaston Ramires, hvor vi skulle have budt 11m + add-ons til en samlet mulig vaerdi af 12.5m. Fiorentina forlanger 15m i cash og ingen add-ons.

Saavidt jeg kan forstaa er der sat en preliminary deadline paa alle transfers den 20. juli. Jeg kan dog ikke forestille mig, at denne deadline kommer til at holde, hvis det er formaliteter der mangler paa det tidspunkt, saa i mine oejne er det en 'wishful thinking' deadline og ikke andet.

Ovenstaaende er hvad jeg er blevet fortalt af bekendte i Liverpool, som er rimelig godt informeret. Take it for what it is.... transfer gossip...
Det lyder spændende med Ramirez det kunne være en dejlig start på transfer markedet og en spiller der kunne blive i klubben i mange år.
YNWA

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » torsdag, 05. jul, 2012 11:38

Redtothebone skrev:
Jezzman (CH) skrev:Der er igangvaerende forhandling med baade Bologna og Fiorentina. Forhandlingerne skulle fortsaette her fra morgenen af. Baade Gaston Ramirez og Vargas er interesserede i at rykke til Liverpool, men i begge forhandlinger forlanger Bologna og Fiorentina flere penge, end vi er villige til at betale. I tilfaeldet Vargas, er vi kommet med et bud paa 10m pund og Fiorentina vil have 18m. Der er mindre forskel paa vurderingen af Gaston Ramires, hvor vi skulle have budt 11m + add-ons til en samlet mulig vaerdi af 12.5m. Fiorentina forlanger 15m i cash og ingen add-ons.

Saavidt jeg kan forstaa er der sat en preliminary deadline paa alle transfers den 20. juli. Jeg kan dog ikke forestille mig, at denne deadline kommer til at holde, hvis det er formaliteter der mangler paa det tidspunkt, saa i mine oejne er det en 'wishful thinking' deadline og ikke andet.

Ovenstaaende er hvad jeg er blevet fortalt af bekendte i Liverpool, som er rimelig godt informeret. Take it for what it is.... transfer gossip...
Det lyder spændende med Ramirez det kunne være en dejlig start på transfer markedet og en spiller der kunne blive i klubben i mange år.

Kopsource er osse på banen angående Ramires:

http://www.kopsource.com/reds-to-make-ramirez-approach/
Reports in Italy suggest an enquiry could be made before the weekend, while some outlets have even suggested that Alberto Aquilani could be used as a make-weight. His wages, though, would be a difficult obstacle to overcome, with neither party wanting to lose out financially.

Brugeravatar
Jezzman (CH)

Indlæg af Jezzman (CH) » torsdag, 05. jul, 2012 11:43

Jensen skrev:
Redtothebone skrev:

Kopsource er osse på banen angående Ramires:

http://www.kopsource.com/reds-to-make-ramirez-approach/
Reports in Italy suggest an enquiry could be made before the weekend, while some outlets have even suggested that Alberto Aquilani could be used as a make-weight. His wages, though, would be a difficult obstacle to overcome, with neither party wanting to lose out financially.
Jeg kan simpelthen ikke tro paa, at han er paa noget der bare ligner en premier league loen i Italien - det bliver ikke loennen der bliver et problem, men transfer beloebet...

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 05. jul, 2012 12:16

Jeg tror der henvises til Aquilanis løn. Hans løn er for høj til Bolognas budget.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 05. jul, 2012 12:21

Jezzman (CH) skrev:
Jensen skrev:
Jeg kan simpelthen ikke tro paa, at han er paa noget der bare ligner en premier league loen i Italien - det bliver ikke loennen der bliver et problem, men transfer beloebet...
Er det ikke Aquilanis løn, der er for høj til Bologna og ikke Ramirez' løn, der er for høj til os? For sådan kan man jo også læse det.
Bologna er trods alt en klub, der for ikke mange sæsoner siden, havde store økonomiske problemer.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Jezzman (CH)

Indlæg af Jezzman (CH) » torsdag, 05. jul, 2012 13:22

Saa er vi ogsaa linket til Jovetic lige pludselig.... men igen falder vores bud under den saelgende klubs forventninger: http://www.liverpool-kop.com/2012/07/ye ... r-for.html

Brugeravatar
Jezzman (CH)

Indlæg af Jezzman (CH) » torsdag, 05. jul, 2012 13:37

Nogen der kender noget til denne unge Brasilianer, som vi har vist interesse i ?

Oscar dos Santos Junior

Billede

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 05. jul, 2012 13:56

Oscar dos Santos Junior mener jeg spillede en fin kamp mod det Danske landshold for nyligt. Mit eneste kendskab.
£22m for Jovetic, det er nok desværre for lidt. Mon ikke Aquilani, Pacheco og £22m havde været mere rimeligt.

Besvar