Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AllanShore

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AllanShore » fredag, 08. jun, 2012 10:52

Guffi182 skrev:Alle manu's trøjer er grimme.. De har ALDRIG lavet en pæn, og kommer aldrig til det.
Det er da en skam at sige.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » fredag, 08. jun, 2012 11:00

Du må trods alt medgive, Allanshore, at den nye trøje ikke just er det bedste design, Nike er kommet frem til.

Det er dog en formidlende omstændighed, at den på ingen måde bliver pænere i grønt (målmandstrøjen) :)
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

AllanShore

Indlæg af AllanShore » fredag, 08. jun, 2012 12:56

Ja den er ikke særlig heldig. Men du ved, blind kærlighed får en til at se imellem mange fingre :)
Fan af Manchester United

Brugeravatar
tue69

Indlæg af tue69 » fredag, 08. jun, 2012 13:00

Jovist jovist, man støtter jo naturligvis sin klub. :)
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » fredag, 08. jun, 2012 14:54

Hvis man gerne vil høre lidt fra Kenny, så har han åbenbart en aftale med Mirror nu.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ble-866893
Kloppite

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » søndag, 10. jun, 2012 21:04

Ved ikke om det er her, den skal stå, men jeg synes da det er meget spændende, at Laudrup efterhånden linkes ret vedholdende til Swansea. Ku' være interessant at se ham (endelig) i det engelske.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
agger

Indlæg af agger » mandag, 11. jun, 2012 16:54

LarsU skrev:Ved ikke om det er her, den skal stå, men jeg synes da det er meget spændende, at Laudrup efterhånden linkes ret vedholdende til Swansea. Ku' være interessant at se ham (endelig) i det engelske.
Det kunne være spændende at se, fordi han er Danmarks største klubtræner på nuværende tidspunkt, men tvivler godt nok stadig på ham.

Han gjorde det godt i Getafe, mindre heldigt i Rusland, hvor der dog efter min mening heller ikke blev vist lang snor, til sidst var der Mallorca, hvor han selv sagde op. Jeg synes stadig han mangler at vise det sidste, hvilket vel også er grunden til at det er Swansea han bliver linket til og ikke en større klub.
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."

Brugeravatar
Irish_kop
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 44

Indlæg af Irish_kop » onsdag, 13. jun, 2012 12:54

Efter i går ser det endelig ud som om verdens mest usympatiske fodbold klub Glasgow Rangers FC går i graven!

Rangers vil derfor nu lave et nyt selskab, under samme navn som så skal ansøge de andre klubber om at spille i den bedste skotske række til næste sæson..
hvis de andre klubber vender tommelfingeren nedad (Hvilket er højst sandsynligt) så må Rangers ned i den skotske 3 division!

Rangers truer nu de andre klubber med at den skotske liga vil dø uden deres tilstedeværelse! Noget som er totalt bollocks!
Når et stort træ forsvinder spirer et nyt op, og det kan betyde meget for de mindre klubber hvis de bliver af med Rangers...

Jeg håber og tror på de begraver den gamle hadefulde og racistiske skod klub en gang for alle! Hail Hail!! ;)

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 13. jun, 2012 14:56

Irish_kop skrev:Efter i går ser det endelig ud som om verdens mest usympatiske fodbold klub Glasgow Rangers FC går i graven!

Rangers vil derfor nu lave et nyt selskab, under samme navn som så skal ansøge de andre klubber om at spille i den bedste skotske række til næste sæson..
hvis de andre klubber vender tommelfingeren nedad (Hvilket er højst sandsynligt) så må Rangers ned i den skotske 3 division!

Rangers truer nu de andre klubber med at den skotske liga vil dø uden deres tilstedeværelse! Noget som er totalt bollocks!
Når et stort træ forsvinder spirer et nyt op, og det kan betyde meget for de mindre klubber hvis de bliver af med Rangers...

Jeg håber og tror på de begraver den gamle hadefulde og racistiske skod klub en gang for alle! Hail Hail!! ;)
Jeg har ikke det store forhold til hverken Glasgow Rangers eller Celtic. Jeg er med på, at Glasgow Rangers overvejende ikke har ønsket at ansætte katolske spillere, hvilket de dog ikke helt har overholdt. Hvis det er nok til at gøre en klub hadefuld og racistisk, så falder Bilbao vel ind under samme kategori? Begge sider har hadefulde og racistske tilhængere. Fundamentalisme er grimt uanset om det er protestantisk eller katolsk. Du virker faktisk selv ret hadefuld i dine udtalelser.

Jeg er dog enig i din konklusion. Naturligvis må man tage konsekvensen af en konkurs og rykke ned. Der skal ikke gives fribilletter på grund af historie og størrelse.
Kloppite

AllanShore

Indlæg af AllanShore » onsdag, 13. jun, 2012 15:38

Fatter ikke at man kan ønske andre traditionsrige klubber, der har været med til at præge fodboldverdenen, konkurs. Lige meget hvor lidt man kan lide dem. Jeg ville da også hade hvis Liverpool f.eks. rykkede ned eller gik konkurs. Det er rivaliseringerne der gør fodbold sjovt.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
tue69

Indlæg af tue69 » onsdag, 13. jun, 2012 15:50

Selvfølgelig dør den skotske liga ikke... Den bliver bare (endnu mere) røvsyg og ligegyldig.

Brugeravatar
Irish_kop
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 44

Indlæg af Irish_kop » onsdag, 13. jun, 2012 16:03

Sådan er vi så forskellige...

Jeg ville juble hvis Man United forsvandt og jeg er ganske sikker på at 99% af Uniteds fans i England ville fryde sig hvis Liverpool gik konkurs.

Visse rivaliseringer er ikke for sjov... Celtic og Rangers deler et had der udover at handle om lokal patriotisme, også handler om race religion og politik!
For Celtic fans er Rangers nedtur noget der bringer dem stor glæde, og flere ser det som den bedste dag i deres liv!

Mange ser det også som en lettelse for byen Glasgow, at de måske slipper for de sindsoprivende og hadefulde old firms.

Rangers FC har en meget mørk historie med diskriminering og had bag sig.
I morderne fodbold er det ikke noget vi mærker så meget til, men klubbens fans er stadig de rene terrorister, der sammen med deres "brødre" fra den Nordirske klub Linfield skaber skræk og rædsel rundt omkring i Skotland og i resten af Europa de gange Rangers har spillet der...

Farvel og tak! :dance:

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » onsdag, 13. jun, 2012 23:13

Irish_kop skrev: Rangers FC har en meget mørk historie med diskriminering og had bag sig.
I morderne fodbold er det ikke noget vi mærker så meget til, men klubbens fans er stadig de rene terrorister, der sammen med deres "brødre" fra den Nordirske klub Linfield skaber skræk og rædsel rundt omkring i Skotland og i resten af Europa de gange Rangers har spillet der...

Farvel og tak! :dance:
Det var da noget af et prædikat at sætte på alle de fans der holder med Rangers :roll:

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 13. jun, 2012 23:20

Mambo skrev: Det var da noget af et prædikat at sætte på alle de fans der holder med Rangers :roll:
Synes generelt det er en MEGET sort-hvid/radikal holdning Irish-kop har til fans der ikke er enige med hans valg af favorit klub.

Det har været oppe at vende om man er rigtig fan eller ej, for nylig hvor Irish ikke var helt enig med mange..
Verden er smask fuld af hyklere....

elpistolero7
Alder: 32

Indlæg af elpistolero7 » torsdag, 14. jun, 2012 00:00

Sky Sources: Harry Redknapp To Quit Tottenham
http://news.sky.com/home/uk-news/article/16246686

Besvar