Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
mortenbak

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » onsdag, 23. maj, 2012 21:36

TobyLfc skrev:Nogle der har et gratis stream på Nordsjælland kampen?
Canal 9 på yousee web tv...

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 23. maj, 2012 22:02

Tillykke til FCN. Velfortjent mesterskab.

Selvom superligaen lige nu måsker ikke er så stærk, som den har været, så er krisen med til at producere unge spillere på stribe. Så det er med glæde og spændning jeg ser frem på de næste 4-5 år for dansk fodbold. FCN har vist, at fokus godt kan være på god teknik, selvom man er (var) et af de mindre hold.

Meget glædeligt.
Kloppite

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » onsdag, 23. maj, 2012 22:28

Det var dog den dårligste fodboldsæson i mands minde.

Tak til FCKs inkompetente ledelse for at klatte hele mesterskabet væk. 13 point på et tidspunkt? Vor herre bevares.

CV RAUS
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 23. maj, 2012 23:01

Hattrick! Viborg og Vejle taber, hvilket hjælper Randers, og derudover vinder FCN. Herlig herlig fodbold aften.
Verden er smask fuld af hyklere....

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 23. maj, 2012 23:17

FANTASTISK !!!!

Farum er mestre for første gang nogensinde... det kunne jeg ikke se dengang 1. holdet spillede serie 2 og jeg selv spillede lilleput :)

Det bliver næsten ikke større ! Kun et mesterskab til Liverpool kan overgå dette !!!!

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » torsdag, 24. maj, 2012 00:06

Men hold da fast en sløv indsats på atletion her til aften.

Var meget godt at der var gratis pølse (som godt er nok er blevet ringe) og øl.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 24. maj, 2012 03:14

12 dage i skammekrogen får den iltre QPR'er fra Merseyside.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » torsdag, 24. maj, 2012 07:39

Ja fortjent er det - både hvad angår FCN's flotte mesterskab og Joey Bartons flotte karantæne (idiot).

Og ja, det ligner en oprykning til Randers, mon ikke der skal 3-4 nye ansigter ind på holdet inden næste sæson?
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Alder: 38

Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » torsdag, 24. maj, 2012 08:40

mig_der skrev:Men hold da fast en sløv indsats på atletion her til aften.

Var meget godt at der var gratis pølse (som godt er nok er blevet ringe) og øl.
Det var det så sandelig. Var kun afsted fordi det meste af fodbold klubben var afsted og det var gratis. Plus det gode vejr.
Jeg synes brødet til min fransk var værre. Det var ikke engang hånd lunt...

Brugeravatar
John Barnes
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » torsdag, 24. maj, 2012 12:49

Fedt for dansk fodbold, at FC Nordsjælland rendte med mesterskabet så det ikke hele tiden er FCK. Jeg havde godt nok aldrig troet, at jeg skulle se FC Nordsjælland som mestre en dag, bare det at de har vundet pokalen 2 gange er ret vildt. Sikke en succes de har haft de sidste 3 år! Jeg har stort respekt for det de har opnået med så få midler som de har. De har været sindsygt gode til talent arbejde og til at finde billige spillere og så sælge dem videre med stor fortjeneste!

Det bliver spændende at se hvad de kan lave i Champions League, det er endnu en ting som jeg slet ikke havde forestillet mig, at de skulle deltage i. Dog er de gode til at finde spillere så mon ikke de kan få lavet et hold som godt kan give fra sig.
Billede

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 24. maj, 2012 18:21

tue69 skrev: Og ja, det ligner en oprykning til Randers, mon ikke der skal 3-4 nye ansigter ind på holdet inden næste sæson?
Hvis træneren stadig er hemmingsen, kan det vist ikke betale sig at hente nye. De nye begynder prompte at falde til 2 % af deres virkelige niveau, under hans styre.
Verden er smask fuld af hyklere....

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » torsdag, 24. maj, 2012 18:21

Jeg ved godt FCK, Brøndby og OB har større budgetter end FCN, men har FCN virkelig så få midler igen? En Patrick Mtiliga der kom til i sommers fra Malaga tror jeg da ikke går for lud og koldt vand. Herudover har de hentet en Mikkel Beckmann, der har spillet en VM-slutrunde og nu også Kasper Lorentzen, der også har spillet landskampe. Så mon ikke de ligger lige under de tre nævnte hold rent økonomisk? Jeg ved det ikke.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Alder: 38

Indlæg af Callesen » torsdag, 24. maj, 2012 21:20

Har Mitliga ikke været udenlands prof. så længe at han er på forskerordningen? Det spiller jo nok ind at han så ikke er SÅ løntung.

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » torsdag, 24. maj, 2012 22:13

Har slået reglen op:

"c. Lønmodtageren må ikke indenfor de seneste 10 år forud for ansættelsen have været fuldt eller begrænset skattepligtig til Danmark af lønindkomst eller indkomst ved selvstændig virksomhed, pension m.v."

Det var faktisk længere tid end jeg troede med de ti år. Men Mtiliga spillede i udlandet fra 1999 til 2011, så du har ret, og han betaler derfor 26 pct. af sin indkomst efter AM-bidrag i skat. Men derfor må FCN vel stadig have tilbudt mere end hvad andre danske klubber har været i stand til.

Skatteministeriet

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 25. maj, 2012 01:59

Thommo skrev:
tue69 skrev: Og ja, det ligner en oprykning til Randers, mon ikke der skal 3-4 nye ansigter ind på holdet inden næste sæson?
Hvis træneren stadig er hemmingsen, kan det vist ikke betale sig at hente nye. De nye begynder prompte at falde til 2 % af deres virkelige niveau, under hans styre.
Det er SønderjyskE-forbandelsen. Vi blev trætte af at Randers stjal vores spillere, så vi har lagt en forbandelse på folk der rykker fra SE til RFC. Tror du mig ikke?

Se på følgende:
Egholm - Rasmus Hansen - David Ousted - Hemmingsen - Johnny Thomsen. Hvor mange af de fem har præsteret bare tæt på hvad de gjorde i SønderjyskE? :)

Besvar