Mht. at overholde regler, så bliver det lidt dobbeltmoralsk, når netop denne svada kommer fra dig.Aarde skrev:Nu stopper du fandme Mugge. For helvede, hvor er det noget svineri, det der (gælder sådan set også for Emmy og AndreasN).Mugge skrev:Hvad du laver herinde netop i dag fatter jeg ikke, men du efterspørger sgu selv de hug du får.AllanShore skrev:Han kan lære at snakke ordentligt, og du behøver ikke spille politimand. Mugge må give mig en advarsel hvis det er hvad klovn kvalificerer sig til. Jeg kunne komme af med meget mere gylde, men jeg kan godt lide at snakke med jer herindeAndreasN skrev:Jeg kan slet ikke beskrive, hvor sindssygt fryd det er, at Scum mister mesterskabet i overtiden.
YES!![]()
AllanShore
Hvorfor AllanShore bruger sin tid herinde har INGEN relevans for dig, så længe han overholder forums retningslinjer, og det gør han 99% af tiden, hvor han udover på fornemmeste vis at holde kammertonen også bidrager med saglig og nuanceret debat til stor glæde for mange her på forum. Den ene procent af tiden, han så træder uden for retningslinjerne, der gør han det som resultat af ubegrundet provokation fra folk herinde, der alene grundet hans tilstedeværelse og tilhørsforhold - og altså ikke de ting, han rent faktisk bidrager med - ikke bryder sig om ham.
Jeg nærede stor lyst til at kommentere på Emmys ubehagelige og helt igennem unødvendige stikpille tidligere, men tog mig i det, fordi jeg ikke vil være "ham der hele tiden går og leger moralpoliti". Men når AllanShore efterfølgende giver en smule igen, og vores ADMIN (af alle) går ud og antyder, at AllanShore "selv efterspørger de hug, han får" så bliver det sgu for fremmedfjendsk og usympatisk. Emmy provokerede, AllanShore tog afstand, men gav i den forbindelse (helt forståeligt) en smule igen, og pludselig er det udelukkende ham, der er skurken? Det er fandme for lavt.
Get a grip og hæv toleranceniveauet lidt drenge. Den hetz mod i kører mod en ellers saglig debattør alene på grund af hans tilhørsforhold er usympatisk og uværdig.
For AllanShores vedkommende, så ved han udemærket at der er en lavere tolerancetærskel for ham (og for andre fans af andre klubber). Derfor er han også selv ude om det, hvis han får "modstand" tilbage.
Mht. Emmy (og andre), så er det noget jeg nok skal ordne, hvis jeg mener der er behov for det.