Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
AJ skrev:Aarde skrev:
Liverpool's net spend 07/08: £40m
Liverpool's net spend 11/12: £35,5m (højeste net spend nogensinde)

Det rører dog ikke det store ved pointen. Omend jeg godt nok synes det er lidt for ofte, at jeg må tage ups-smiley'en i brug i disse dage. Sjusk, sjusk, sjusk...
-
Rasmus
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 43
Jeg er helt med på, at Citys spending spree er uden sidestykke og helt utvetydigt på et helt andet niveau end vores aktuelle (og forhåbentlig nogensinde bliver). Det var egentlig heller ikke min pointe. Det var blot en kommentar til bemærkningen om, at City betaler for meget for deres indkøb og lønner dem for højt. Når det kommer til for høje transferfees skal vi vist også lige se kæppen i eget øje. Det var egentlig bare det.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
-
SørenK
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 32
Øv, hvor kunne vi godt have brugt Papiss Cissé i denne sæson!
-
Rasmus
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 43
Årets køb i PL med flere mil.
Sikke dog et fantastisk mål. Igen, igen, igen. Han har scoret tre gange så mange perlemål siden januar, som Carroll har scoret i alt på halvanden sæson.
Go Toons!!
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Jeg holder med Chelsea. Taber Newcastle i dag kan de nok ikke - med Wigan afklapsningen in mente - mande sig op til at tage point fra Man City.
-
AJ
FC Nordsjælland er også kommet foran 1-0 mod FCK. Der er en halv time igen.
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » onsdag, 02. maj, 2012 21:32
AJ skrev:Jeg holder med Chelsea. Taber Newcastle i dag kan de nok ikke - med Wigan afklapsningen in mente - mande sig op til at tage point fra Man City.
Det er lidt pest eller kolera. Chelsea kunne også godt trænge til at blive bremset lidt i deres gode formkurve med henblik på en vis kamp på lørdag. Det optimale er vel en benhård slagudveksling, der trækker ressourcer ud af begge hold? Måske krydret med nogle skader/karantæner til en stribe nøglespillere?

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
AJ
Ja, men nu sparer Chelsea jo alligevel Cole, Lampard, Mata og Drogba i dag. Så de bliver ikke slidt.
Desuden har jeg det fint med at være underdog.
-
LarsB
- Geografisk sted: Hareskoven
- Alder: 54
AJ skrev:Jeg holder med Chelsea. Taber Newcastle i dag kan de nok ikke - med Wigan afklapsningen in mente - mande sig op til at tage point fra Man City.
Jeg holder med Nyborg og Tottenham i aften. Det ville fryde mig om C$KA London ikke kom i CL naeste aar og maa noejes med EL kvalifikationskampe efter 2 nederlag mod Liverpool i loebet af den naeste uge

.
Holder selvfoelgeligt med City i den kommende kamp mod Nyborg, men hvis vi slaar C$KA hjemme paa Anfield er der jo ogsaa "raad til" et Nyborg nederlag.
Der findes 3 slags mennesker; dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.
-
AJ
Ja, men jeg tror nu Newcastle har større chancer mod Man City hvis de går ind med en frisk sejr fra Stamford Bridge. Chelsea kom jo ikke i CL gennem ligaen alligevel. Det bliver da Arsenal og Spurs der bliver nummer 3 og 4. Så den bekymring har jeg ikke.
Desuden slår vi jo - som du skriver - selv Chelsea på Anfield, og så betyder Chelseas sejr over Newcastle i dag ikke noget.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » onsdag, 02. maj, 2012 21:46
Papiss = genialt indkøb, intet mindre.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Nicoen
- Geografisk sted: Aarhus
- Alder: 36
Når Torres begynder at lave Rabona-indlæg så må man sige han har fundet selvtilliden igen.
-
Sledgehammer
af Sledgehammer » onsdag, 02. maj, 2012 21:57
AJ skrev:Ja, men nu sparer Chelsea jo alligevel Cole, Lampard, Mata og Drogba i dag. Så de bliver ikke slidt.
Desuden har jeg det fint med at være underdog.
Haha, touché

Jeg havde ikke lige checket holdopstillingerne, har kun zappet over på kampen når der var ophold i FCN-FCK.
Men vi kan da stadig håbe på karantæner/skader til Torres, JT, Sturridge og/eller Ramires. Newcastle sparer formentlig ikke nogen nøglespillere i aften.
Det der med underdogs, det går nok helt af sig selv, de to holds formkurver in mente.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Sledgehammer
af Sledgehammer » onsdag, 02. maj, 2012 21:59
Arda skrev:Papiss = genialt indkøb, intet mindre.
Ja. Og i bagklogskabens klare lys klart at han måtte blive et hit. At score så mange mål på et så svagt hold som Freiburg i en så stærk liga som BL
måtte jo betyde at han kunne noget.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Mads T.
- Geografisk sted: Nørrebro
- Alder: 41
Nogen der ved om Chelsea har nogen i karantæne til lørdag eller om der er nogen i fare for at komme i karantæne?
Cahill er ude med skade og Luiz er vel tvivlsom.