Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pongolle » tirsdag, 24. apr, 2012 22:49

Meireles må være lidt bitter alligevel, trække karantæne i det 88', ikke særlig fedt!
Billede

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Nicoen » tirsdag, 24. apr, 2012 22:49

Aarhus skrev:
Nicoen skrev:Nu vinder de begge finaler og får en 4. plads i ligaen.
De kommer i CL, hvis de vinder uanset ligaplacering. Så bliver det bare på bekostning af Newcastle, som må finde sig i Europa League.
Det ville være noget af en ond skæbne for Newcastle.

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » tirsdag, 24. apr, 2012 22:51

Hr. Drejer skrev:Tillyke til Chelsea. Flot bedrift. Jeg må indrømme at den midlertidige ansættelse af Di Matteo har haft en kæmpe effekt. Han har da gjort alt rigtigt. De bliver utrolige vanskelige i F.A. Cup finalen.
Er enig. Barcelona syntes jeg efterhånden lever lidt på tvivlsomme kendelser. Dog vil jeg sige, at det findes der stort set ikke et hold, der er gået videre fra en CL-semifinale der ikke gør, så i aftenens kamp kan man sidde og tænke "fortjent/ufortjent", men da vi sidst gang rød ud til Chelsea, fik vi et straffe imod os og et rødt kort såvidt jeg husker (var det Reina på udenbane?).

Samtidig, der er ingen tvivl om, at Drogba har fundet sit gamle diver-hjerte frem, ikke at forklejne, at han blot gør det, hans evner gør ham bedst til - selvom vi er nogle der syntes det er en overordentligt gang pis at se på - så Chelsea vil helt sikkert være favoritter i F.A.-cup finalen.

Om de behøver bekymre sig om, at de skal i 2 finaler, er vel uvist, når flere af deres centrale spillere, Terry, Meireles, alligevel ikke spiller der så går det vel ALL IN efter doublen.

Men, i finaler kan alt ske.

Spændenden at se, om Bayern kommer til, at spille en finale på hjemmebane!

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 24. apr, 2012 22:51

En god dag for tidligere Liverpool angribere. Ngog scorede også sejrsmålet for Bolton. Jeg havde både X'et i Barca og Boltons sejr. Dejlig aften.
Kloppite

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » tirsdag, 24. apr, 2012 22:53

Nicoen skrev:
Aarhus skrev:
Nicoen skrev:Nu vinder de begge finaler og får en 4. plads i ligaen.
De kommer i CL, hvis de vinder uanset ligaplacering. Så bliver det bare på bekostning af Newcastle, som må finde sig i Europa League.
Det ville være noget af en ond skæbne for Newcastle.
God pointe, men trods alt kan Chelsea jo risikere at tabe begge finalerne også, så.......det er alt sammen spekulation 8-)

Brugeravatar
TobyLfc

Indlæg af TobyLfc » tirsdag, 24. apr, 2012 23:02

Godt at Chelsea vandt - hader efterhånden Barca og deres forbulede (frustrerende) pasnings-spillestil. Så må jeg sige at jeg er mere til den hårde mere lige på engelsk fodbold stil. Kan godt onde Torres en finale, hellere ham og Meireles fremfor Mache. (tror jeg). Men en flot sejr for Chelsea, på trods af hvor meget jeg hader og har hadet dem i tidensløb kan jeg godt lægge det bag mig lang tid nok til at se den præstation de leverede i aften.

Flot.

Ses d. 5/5 ;)
Billede
"YNWA"

Brugeravatar
Nicoen

Indlæg af Nicoen » tirsdag, 24. apr, 2012 23:12

TobyLfc skrev: Kan godt onde Torres en finale, hellere ham og Meireles fremfor Mache. (tror jeg).
Hvorfor?

asger90

Indlæg af asger90 » tirsdag, 24. apr, 2012 23:13

Det er mig totalt uforståeligt at nogen herinde kan få sig selv til at glædes over at Chelsea har nået en champions league finale.

Vi har gennem mange år haft en hård rivalisering uden for banen og siden Abramovich også inde på banen. Torres er det menneske i verden jeg mindst kan udstå. Afsindigt klamt at han får det mål i en kamp hvor han ellers er HELT HELT væk.

Hørte i hvad Chelsea's fans sang om vores medfans i forrige weekend? Wow jeg kan intet positivt sige om dem.

Chris R.

Indlæg af Chris R. » tirsdag, 24. apr, 2012 23:18

asger90 skrev:Det er mig totalt uforståeligt at nogen herinde kan få sig selv til at glædes over at Chelsea har nået en champions league finale.

Vi har gennem mange år haft en hård rivalisering uden for banen og siden Abramovich også inde på banen. Torres er det menneske i verden jeg mindst kan udstå. Afsindigt klamt at han får det mål i en kamp hvor han ellers er HELT HELT væk.

Hørte i hvad Chelsea's fans sang om vores medfans i forrige weekend? Wow jeg kan intet positivt sige om dem.
100 % enig! Efter forrige weekend har mit had til Chelsea næsten oversteget hadet til Scum.
Frydede mig over Terry's udvisning, og håbede virkelig at de ville blive pillet helt fra hinanden. Men desværre :wall:

Frygter dem faktisk ikke så meget i FA-Cup finalen, for deres etablerede angrebsspil har stadig ikke være voldsomt godt under Matteo, og Skrtel/Agger skal nok holde styr på Drogba.

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » tirsdag, 24. apr, 2012 23:27

asger90 skrev:Det er mig totalt uforståeligt at nogen herinde kan få sig selv til at glædes over at Chelsea har nået en champions league finale.
Kunne det tænkes det ikke handler om Chelseas succes, men derimod Barcelonas mangel på samme?

Er ikke ligefrem Chelsea sympatisør, men både scum og Barcelona rangerer højere på min liste over klubber jeg ikke under succes.

Brugeravatar
TobyLfc

Indlæg af TobyLfc » tirsdag, 24. apr, 2012 23:30

Nicoen skrev:
TobyLfc skrev: Kan godt onde Torres en finale, hellere ham og Meireles fremfor Mache. (tror jeg).
Hvorfor?
Jaaah den er svær, måske fordi han spiller for Barca.
Hvis jeg ikke gjorde det klart i mit forrige indlæg. Jeg bryder mig sku ikke om Chelsea på nogle måde, men måske jeg er lidt mere træt af Barca pt.
Billede
"YNWA"

Brugeravatar
Nicoen

Indlæg af Nicoen » tirsdag, 24. apr, 2012 23:32

TobyLfc skrev:
Nicoen skrev:
Hvorfor?
Kan bedre lide dem.
De skiftede til en rival.

Mascherano derimod dedikerede hans Champions League triumf til os Liverpool fans.

asger90

Indlæg af asger90 » tirsdag, 24. apr, 2012 23:33

Pede skrev:
Kunne det tænkes det ikke handler om Chelseas succes, men derimod Barcelonas mangel på samme?

Er ikke ligefrem Chelsea sympatisør, men både scum og Barcelona rangerer højere på min liste over klubber jeg ikke under succes.
Det er jeg da godt klar over.

Jeg kan dog aldrig forstå at dette "had"/mindreværdskompleks kan overskygge et hold der indiskutabelt er blandt vores tre største rivaler.

Det er blevet meget moderne at hade Barcelona. Det er også irriterende at de får dommerkendelser med dig og at de vinder så meget.

Opsat scenarie: Hvis nu Bayern bliver det nye Barcelona og vinder alt de næste fem år og også får dommerkendelser med sig, er de så også værre rivaler end Chelsea?

Vor herre til hest - jeg må indrømme jeg skammer mig over enhver LFC'er jeg kender der kan glædes over aftenens resultat.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 25. apr, 2012 00:04

asger90 skrev: Jeg kan dog aldrig forstå at dette "had"/mindreværdskompleks kan overskygge et hold der indiskutabelt er blandt vores tre største rivaler.
Uden sarkasme eller ironi af nogen art, jeg ser ikke Chelsea som vores rivaler i tiden, og derfor er mit had til dem mindsket. Toons, Everton, Fulham, Arsenal(hvis RVP sælges) og muligvis Spurs er rivaler næste sæson, og mon ikke Sunderland også bliver en der ligger tæt på LFC, det har jeg på fornemmelsen.

Hader rent faktisk ikke Terry, som mange andre. Kan godt lide hans mentalitet, igen uden ironi. Hvis finalen bliver Chelsea-RM holder jeg med Chelsea, Hvis Bayern kommer i finalen er det mit håb de bliver mestre, altså BM.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 25. apr, 2012 00:11

Say what?!? Han gjorde det da fremragende da han kom ind på venstrebacken.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar