Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Dagens Kampe
Ud fra det rationale så bør Kina og Indien med over 1 milliard indbyggere, udklække et nyt Barca hold hvert år. 

-
Ja, men der er vist kun omkring 10.000 registrerede fodboldspillere i KinaHr. Drejer skrev:Ud fra det rationale så bør Kina og Indien med over 1 milliard indbyggere, udklække et nyt Barca hold hvert år.

Fan af Manchester United
Dagens Kampe
Hr. Drejer skrev:Ud fra det rationale så bør Kina og Indien med over 1 milliard indbyggere, udklække et nyt Barca hold hvert år.

Just the fax ma'am. Just the fax.
- JudgeArdaStudge
Argh, Grønkjær som medkommentator - Give me a break!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Hyppia
- Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
- Alder: 54
MyPremium.tv
også skysports 1
også skysports 1
-
Mon Werge sidder i sin Barca trøje på broen.. Barca ER gode, men Werge er jo ved at komme i bukserne ved hver eneste sidelænse aflevering.
Hvor er jeg træt af at se på Drogba. Han er værre end Busquets.
- Hyppia
- Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
- Alder: 54
jeg gir ikke 5 potter pis for ham dumba med nummer 11, han er jo ren hollywood

Der kan man godt se at Mascherano ikke er en naturlig CB. Elendig opdækning, han har ingen anelse om hvor Drogba er.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Grønkjær er da en af bedre medkommentatorer. Langt hellere ham end Morten Bruun eller Faxe.Arda skrev:Argh, Grønkjær som medkommentator - Give me a break!
Nåda, så kom BARCA minsandten bagud

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Drogba er træls at se på, som sædvanlig. Ikke desto mindre vil jeg glæde mig over samtlige scoringer han laver i aften.
- Kristoffer
Enig.Pede skrev:Drogba er træls at se på, som sædvanlig. Ikke desto mindre vil jeg glæde mig over samtlige scoringer han laver i aften.
Barcelona er efterhånden et af de hold, som jeg bliver mest irriteret af at se på.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
- JudgeArdaStudge
Men langt hellere Frimann eller Mølby end Grønkjær, selvom Frimann er pjattet med Barcelona, måske med undtagelse af Mascherano.ScouserTommy skrev:Grønkjær er da en af bedre medkommentatorer. Langt hellere ham end Morten Bruun eller Faxe.Arda skrev:Argh, Grønkjær som medkommentator - Give me a break!
Nåda, så kom BARCA minsandten bagud
1-0 til Plastik FC. Det er vidst det man kalder ufortjent. Men de kommer nok ind i kampen igen FC Qatar.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp