Det er han. Eller var i hvert fald. Robbie Fowler er Gud.Charlie Adam's Guinness mate skrev:Alle fodboldrelaterede nyheder omkring Robbie Fowler er yderst relevante!ScouserTommy skrev:Måske heller ikke helt relevant, men for en OB-/Liverpool-fan som - bl.a. - undertegnede, er det her nu en ganske spøjs nyhed:
http://ob.dk/forum/thread/567932.aspx
OB har åbenbart fået Robbie Fowler tilbudt for et års tid siden, men takkede nej. Måske man fortryder det i Ådalen i dag.Den mand er jo fantastisk.
Nyheder om LFC og debat om topkampen
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Nu har jeg ledt med lys og lygte efter en tråd om Hillsborough, men kan ikke finde nogen. Er jeg bare blind?
Fan af Manchester United
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Hillsborough er ætset så stærkt ind på både sjæl og nethinde, at en tråd ikke er relevant.AllanShore skrev:Nu har jeg ledt med lys og lygte efter en tråd om Hillsborough, men kan ikke finde nogen. Er jeg bare blind?
Vi har også verdens bedste stadion, men har ikke en tråd, som hedder "Anfield"
Vi har verdens fedeste hold-hymne, men har ikke en tråd, som hedder "You'll newer walk alone"
Skandalen på Hillsborough er IKKE et debatemne! (Forstået på den måde, at en tråd jo typisk er bygget op omkring et debatemne)
- hvilket efterhånden også bliver mere og mere klart for den bredere engelske befolkning.
Skal jeg endelig sige noget som fan, så er det eneste, som ærgrer mig, at "LFC - Klubben -Vi" ikke viser lige så stor respekt/fortrydelse over for Heysel!
Det har de sidste dage været debatteret, om vi kunne spille FA-semifinale
(Vi er jo stadig med, AllanShore )
den 15. april, men mig bekendt har LFC ingen problemer med at spille den 29. maj!
Jeg hylder stadig princippet om, at der er to fakler i LFC's logo, for at vise respekt for hhv Heysel & Hillsboroughs ofre.
Æret være 39 + 96
Må de alle hvile i fred
Vi SMADRER det PIShold !
Her, spred budskabetAllanShore skrev:Nu har jeg ledt med lys og lygte efter en tråd om Hillsborough, men kan ikke finde nogen. Er jeg bare blind?

http://www.liverpool-fc.dk/www/historie ... rough1.php
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Jeg er jo også kun herinde på forum for at gøre jeres liv et living hell, så jeg ville da aldrig ha' en kinamands chance for at ha' fundet det uden din hjælp!Thommo skrev:Her, spred budskabetAllanShore skrev:Nu har jeg ledt med lys og lygte efter en tråd om Hillsborough, men kan ikke finde nogen. Er jeg bare blind?![]()
http://www.liverpool-fc.dk/www/historie ... rough1.php

Fan af Manchester United
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Har vi da spillet den 29. maj siden da?Cynwal skrev:Hillsborough er ætset så stærkt ind på både sjæl og nethinde, at en tråd ikke er relevant.AllanShore skrev:Nu har jeg ledt med lys og lygte efter en tråd om Hillsborough, men kan ikke finde nogen. Er jeg bare blind?
Vi har også verdens bedste stadion, men har ikke en tråd, som hedder "Anfield"
Vi har verdens fedeste hold-hymne, men har ikke en tråd, som hedder "You'll newer walk alone"
Skandalen på Hillsborough er IKKE et debatemne! (Forstået på den måde, at en tråd jo typisk er bygget op omkring et debatemne)
- hvilket efterhånden også bliver mere og mere klart for den bredere engelske befolkning.
Skal jeg endelig sige noget som fan, så er det eneste, som ærgrer mig, at "LFC - Klubben -Vi" ikke viser lige så stor respekt/fortrydelse over for Heysel!
Det har de sidste dage været debatteret, om vi kunne spille FA-semifinale
(Vi er jo stadig med, AllanShore )
den 15. april, men mig bekendt har LFC ingen problemer med at spille den 29. maj!
Jeg hylder stadig princippet om, at der er to fakler i LFC's logo, for at vise respekt for hhv Heysel & Hillsboroughs ofre.
Æret være 39 + 96
Må de alle hvile i fred
http://www.nesn.com/2012/03/liverpool-f ... d-to-.html
Et interview med Comolli, hvor han blandt andet kommer ind på scouting, transfer og akademiet. Fandt selv interviewet rimelig spændende, selvom det ikke er meget nyt der kommer frem.
Et interview med Comolli, hvor han blandt andet kommer ind på scouting, transfer og akademiet. Fandt selv interviewet rimelig spændende, selvom det ikke er meget nyt der kommer frem.
- JudgeArdaStudge
Liverpool listen...Genialt !
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
? Ikke helt forstået..Arda skrev:Liverpool listen...Genialt !
- JudgeArdaStudge
Liverpool-dag på Christiansborg. Var i nyhederne. Thulesen Dahl kaldte det, Liverpool listen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Den fremragende komiker og Arsenal-fan Alan Davis (som bla. kan ses i BBC E i programmet QI) er kommet noget galt af sted med nogle kommentarer vedr. kampafvikling ifm. Hillsborough..
'Liverpool and the 15th - that gets on my tits that s***. What are you talking about "We won’t play on the day"? Why can’t they? 'Do they play on the date of the Heysel Stadium disaster? How many dates do they not play on?
(Ydermere kommer han med nogle ret fornærmende kommentarer af Dalglish.)
Stan Collymore siger hertil:
I support the right of any club not to play on days of tragedy at their club. Any club. Don’t mock others right to commemorate tragedy.
(så sandt så sandt)
Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... z1reWpwM1s
Vel vidende at det nok ikke var det mest smarte Alan Davies har sagt, så trækker han nu i land.
Bla. med en donation på 1000 £ til the Hillsborough Justice Campaign.
Citat: "The tone I took on the podcast was inappropriate for this subject. I support the campaign for justice for the 96.”
http://www.sabotagetimes.com/life/alan- ... ter-topic/
Den knapt så fremragende komiker Alan Davies har fået ridser i lakken.....
'Liverpool and the 15th - that gets on my tits that s***. What are you talking about "We won’t play on the day"? Why can’t they? 'Do they play on the date of the Heysel Stadium disaster? How many dates do they not play on?
(Ydermere kommer han med nogle ret fornærmende kommentarer af Dalglish.)
Stan Collymore siger hertil:
I support the right of any club not to play on days of tragedy at their club. Any club. Don’t mock others right to commemorate tragedy.
(så sandt så sandt)
Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... z1reWpwM1s
Vel vidende at det nok ikke var det mest smarte Alan Davies har sagt, så trækker han nu i land.
Bla. med en donation på 1000 £ til the Hillsborough Justice Campaign.
Citat: "The tone I took on the podcast was inappropriate for this subject. I support the campaign for justice for the 96.”
http://www.sabotagetimes.com/life/alan- ... ter-topic/
Den knapt så fremragende komiker Alan Davies har fået ridser i lakken.....
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... -30738922/
Gulacsi angiveligt hjemkaldt fra Hull. Så bliver det spændende hvem der skal stå af Jones og Gulacsi mod Everton. Gulacsi skulle være højt ratet, men som det fremgår af artiklen har han ikke spillet 1. holdsfodbold siden nytår grundet en skade,
Gulacsi angiveligt hjemkaldt fra Hull. Så bliver det spændende hvem der skal stå af Jones og Gulacsi mod Everton. Gulacsi skulle være højt ratet, men som det fremgår af artiklen har han ikke spillet 1. holdsfodbold siden nytår grundet en skade,
- JudgeArdaStudge
Det skal Jones da. Det er fint og forståeligt at hente Gulasci hjem, ligesom vi så med Shelvey da Lucas blev skadet.
Men Jones fortjener nogle gode og forhåbentlig succesfulde sportsligeoplevelser oven på et så turbulent år.
Og tillykke med nyfødte Nico Luca, Brad.
YNWA.
Men Jones fortjener nogle gode og forhåbentlig succesfulde sportsligeoplevelser oven på et så turbulent år.
Og tillykke med nyfødte Nico Luca, Brad.

Besynderligt at hive ham hjem for at han kan være 2. keeper i én kamp. Medmindre han selvfølgelig kan sendes tilbage igen bagefter..?
Jeg tror klubben med rette er rimelig iskold. Der skal ikke tages chancer.Aarde skrev:Besynderligt at hive ham hjem for at han kan være 2. keeper i én kamp. Medmindre han selvfølgelig kan sendes tilbage igen bagefter..?
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.