Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » torsdag, 08. mar, 2012 17:30

Kelly skrev:Jeg har set Barcelona live rigtig mange gange. Alene i 2011, 3 gange. Min søn er stor Barcelonafan.

Det er en sand fornøjelse. Jeg er voldsomt imponeret over en spiller som Xavi, han kan vender spillet på en helt genial måde. De er fantastiske ganske enkelt.

Messi er i særklasse den bedste fodboldbold spiller jeg kan huske. Bedre end Maradona.

Han er uhyggelig god. Og har en dejlig personlighed, altid smilende til sine holdkammerater, udmyg hvilket helt sikkert har været med til at gøre ham god. Han er og bliver kongen.
Arg, skulle vi nu ikk' liiiige.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 08. mar, 2012 18:08

+1 AndreasN. I've seen better.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Charlie Adam's Guinness mate

Indlæg af Charlie Adam's Guinness mate » torsdag, 08. mar, 2012 18:33

Arda skrev:+1 AndreasN. I've seen better.
Må man have lov til at spørge om hvor gammel du er i så fald? :)

Hvem du har set spille der var/er bedre end Messi?

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » torsdag, 08. mar, 2012 18:46

Charlie Adam's Guinness mate skrev:
Arda skrev:+1 AndreasN. I've seen better.
Må man have lov til at spørge om hvor gammel du er i så fald? :)

Hvem du har set spille der var/er bedre end Messi?
Personligt synes jeg, at Ronaldo er bedre. Efter han forlod scum, er jeg rent faktisk begyndt at beundre ham lidt. Men kun lidt. ;)
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 08. mar, 2012 18:52

Arda skrev:
ScouserTommy skrev:
Arda skrev:
Aarde skrev:
Arda skrev:Jeg kan ikke li' Messi.
Han er ellers go'.
Jeg kan heller ikke li' Barcelona.
De er ellers go´e.
Gloryhunter.
Gloryhunter? Hvem? Mig? Haha, nu må jeg le... :lol:

Havde jeg været en gloryhunter var jeg nok holdt op med at holde med LFC og OB for mange år siden. Det er sandt for dyden ikke megen glory, de har høstet i (alt for) lang tid :(

Men jeg holder af at se en god fodboldkamp, og derfor kan jeg godt lide at se Barca, Spurs, Arsenal (på de gode dage) osv spille. Uden at jeg af den grund holder med dem. Forskellen er, at jeg bliver i skidt humør, når OB/LFC taber/spiller skidt. Det gør jeg ikke hvis de andre gør det samme.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 08. mar, 2012 19:27

Insua gør det ok.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 08. mar, 2012 19:36

Så blev Vincent Kompany skadet. Måske dårligt nyt set fra et anti-Scum synspunkt? Sidst han var ude hakkede det gevaldigt i City´s maskineri.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » torsdag, 08. mar, 2012 20:31

@ Arda you are gonna love this one: http://www.bold.dk/blog/2175/1/El-Barca ... onel-Messi

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » torsdag, 08. mar, 2012 21:06

Callesen skrev:@ Arda you are gonna love this one: http://www.bold.dk/blog/2175/1/El-Barca ... onel-Messi
Som vaskeægte Barcelona-hader, så er det guf med sådan en blog. Tak for det, Callesen!
Ikke fordi jeg på nogen måde sympatisere med Real Madrid, men fordi fodboldklubben Barcelona og ikke mindst deres "fans" er så opkastfremkaldende.
Senest rettet af AndreasN torsdag, 08. mar, 2012 21:10, rettet i alt 1 gang.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 08. mar, 2012 21:08

@ ScouserTommy: I'm kidding.. ;)..Gloryhunter.

@ Charlie Adam's ven: 23 år. Zinedine Zidane er den bedste, jeg nogensinde har set spille.

@ Callesen: Sætter måske tid af til at læse den blog en dag. Jeg ikk' mejet for de dær Barcelona jo.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Kasper
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 35

Indlæg af Kasper » torsdag, 08. mar, 2012 21:51

Hold kæft hvor spiller Bilbao godt mod United på OT. Llorente har lige udlignet med 1-1. United har virkelig problemer mod spanierne. Bilbao gør det sindsygt godt med deres kombinationer. United har endnu engang vel scoret på deres eneste rigtige chance i kampen.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 08. mar, 2012 22:08

AndreasN skrev:
Callesen skrev:@ Arda you are gonna love this one: http://www.bold.dk/blog/2175/1/El-Barca ... onel-Messi
Som vaskeægte Barcelona-hader, så er det guf med sådan en blog. Tak for det, Callesen!
Ikke fordi jeg på nogen måde sympatisere med Real Madrid, men fordi fodboldklubben Barcelona og ikke mindst deres "fans" er så opkastfremkaldende.
Ja, det må jeg medgive efter at have læst den. Den er guf for anti-Messi'er. Min respekt for ham kan findes på et meget lille sted (mindre end hans egen størrelse) og det samme kan min respekt for resten af Barcelona (Mascherano undtaget). Siden afskedigelsen af Rijkaard har min respekt for Barcelona været under frysepunktet og sådan vil det fortsætte, ikke fordi jeg sympatiserer med Real M, men fordi jeg bare ikke kan udstå arrogante Barcelona.

Charlie Adam's Guinness mate

Indlæg af Charlie Adam's Guinness mate » torsdag, 08. mar, 2012 22:11

Kasper skrev:Hold kæft hvor spiller Bilbao godt mod United på OT. Llorente har lige udlignet med 1-1. United har virkelig problemer mod spanierne. Bilbao gør det sindsygt godt med deres kombinationer. United har endnu engang vel scoret på deres eneste rigtige chance i kampen.
Jep, Athletic Bilbao er noget af det mest interessante at se pt. i Europa. Synes de spillemæssigt imponerer tit og også i dag. Et væld af utroligt lovende og dygtige spillere og flere af dem unge. Synes det er en fascinerende klub og utroligt fedt de kan skabe så godt et hold med så mange spillere de selv har udklækket, imponerende. Også oven i en af de mest spændende trænere.

Synes inden at oddsene var noget vilde. De har gode muligheder for at sende Man Utd ud.

jacobq

Indlæg af jacobq » torsdag, 08. mar, 2012 22:11

Kasper skrev:Hold kæft hvor spiller Bilbao godt mod United på OT. Llorente har lige udlignet med 1-1. United har virkelig problemer mod spanierne. Bilbao gør det sindsygt godt med deres kombinationer. United har endnu engang vel scoret på deres eneste rigtige chance i kampen.
Ja de er virkelig en fornøjelse at se spille. Tør ikke engang tænke på hvor vi havde været hvis vi havde brugt de £35 mio på Llorente istedet for Carroll. Hvilken targetman han er.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 08. mar, 2012 22:12

Flot spil af Bilbao. Hold fast United er presset :shock:

City taber, og United får svært nede i basker landet! :lol:
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar