Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Aarhus » søndag, 04. mar, 2012 15:11

AllanShore skrev:Så røg Villas-Boas
Han har også fået en meget lang snor i forhold til de tidligere managers, der har været i det Chelsea sæde. Men det kan ikke komme som et chok. Tværtimod.

Nu er jeg bare bange for, at Rafa bliver hentet ind. Det kunne godt gå hen og blive rigtig farligt.

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » søndag, 04. mar, 2012 15:16

hahahahahahahahahah

Flot Roman.. Player power!
Billede

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » søndag, 04. mar, 2012 15:22

Aarhus skrev:
Han har også fået en meget lang snor i forhold til de tidligere managers, der har været i det Chelsea sæde. Men det kan ikke komme som et chok. Tværtimod.

Nu er jeg bare bange for, at Rafa bliver hentet ind. Det kunne godt gå hen og blive rigtig farligt.
Specielt i forhold til en hvis Fernando Torres ...
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » søndag, 04. mar, 2012 16:30

Der var en engelsk journalist der i fredags skrev at Rafa var blevet tilbudt jobbet, men har sagt nej
Billede

Allan

Indlæg af Allan » søndag, 04. mar, 2012 16:51

Skovdal skrev:
Aarhus skrev:

Specielt i forhold til en hvis Fernando Torres ...
Ikke nok med det, men man kan kun frygte hvad han kan udrette hvis han får en lampe når han beder om en lampe, og et bord, når han beder om et bord.... Og med Russerens penge i ryggen, er det jo lige nøjagtig hvad han gør...

Reina
Geografisk sted: Vendsyssel

Indlæg af Reina » søndag, 04. mar, 2012 17:14

Ja de fyrer deres træner fordi en 5. plads ikke er godt nok...
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Skovdal » søndag, 04. mar, 2012 17:44

Reina skrev:Ja de fyrer deres træner fordi en 5. plads ikke er godt nok...
Hvis du hentyder til vi skal fyre Kenny, så synes jeg du sejler :)
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » søndag, 04. mar, 2012 18:48

Jeg er sgu lidt overrasket. Havde faktisk troet, at AVB ville få sæsonen ud og så et sommervindue til at vende tingene på trupfronten. But no.

Jeg begynder bogstaveligt talt at græde, hvis Rafa bliver præsenteret i Chelsea. Bare tanken giver mig omtrendt ligeså stor en knude i maven, som jeg havde i tiden op til hans fyring.

:|

Reina
Geografisk sted: Vendsyssel

Indlæg af Reina » mandag, 05. mar, 2012 08:40

Skovdal skrev:
Reina skrev:Ja de fyrer deres træner fordi en 5. plads ikke er godt nok...
Hvis du hentyder til vi skal fyre Kenny, så synes jeg du sejler :)
Det var en lille hentydning, men mest blot en konstatering over at vores ambitioner ikke er høje nok. Er dog ikke i tvivl om der skal en anden manager til sommer, men den må vi tage i en anden tråd.
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » mandag, 05. mar, 2012 10:13

Tvivler nu stærkt på, at Rafa får det job.

1) Hans omdømme er ikke helt så godt, som Liverpool-fans gør det til.
2) Er han interesseret i det?
Best in the world at everything I do.

asger90

Indlæg af asger90 » mandag, 05. mar, 2012 10:26

Alex Brockins skrev:Tvivler nu stærkt på, at Rafa får det job.

Er det markerede ikke at modsige sig selv? Ved at starte med at sige at Rafa's omdømme ikke er som vi LFC'ere tror det er og dermed indikere at han ikke er i betragtning til en af fodboldverdenens største job og så efterfølgende betvivle om han overhoved er interesseret i jobbet som han ikke er i betragtning til pga. sit omdømme? Men det kan godt være at der er mig, der læser "mellem linjerne"...

Jeg håber virkelig ikke Chelsea får fat i Rafa. Hvis han får midler til de indkøb ham gerne ville have så er jeg bange for at han ville kunne være med til at skabe en ny storhedstid for Chelsea.

I min ønskeverden får Rafa en eller anden stilling i LFC, men jeg ved ikke hvilken, da jeg også mener at vi kan bruge Dalglish i klubben.

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » mandag, 05. mar, 2012 11:19

Jeg ser det nu ikke som en selvmodsigelse, men andre ord for, at Chelsea nok ikke er interesserede i Rafa, og selv hvis de var ville han alligevel ikke være interesseret i dem (givetvis qua hans fortid). Det giver meget god mening synes jeg.

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » mandag, 05. mar, 2012 13:14

asger90 skrev:

Er det markerede ikke at modsige sig selv? Ved at starte med at sige at Rafa's omdømme ikke er som vi LFC'ere tror det er og dermed indikere at han ikke er i betragtning til en af fodboldverdenens største job og så efterfølgende betvivle om han overhoved er interesseret i jobbet som han ikke er i betragtning til pga. sit omdømme? Men det kan godt være at der er mig, der læser "mellem linjerne"...

Jeg håber virkelig ikke Chelsea får fat i Rafa. Hvis han får midler til de indkøb ham gerne ville have så er jeg bange for at han ville kunne være med til at skabe en ny storhedstid for Chelsea.

I min ønskeverden får Rafa en eller anden stilling i LFC, men jeg ved ikke hvilken, da jeg også mener at vi kan bruge Dalglish i klubben.
Helt og aldeles enig med dig Asger90. Jeg mener faktisk at Rafas omdømme er indtakt på trods af fyringen i Inter og på trods af afslutningten af hans tid i Liverpool. Rafa er en af dee meget få managers der vitterligt har vist gang på gang at han kan nogen ting ud over det sædvanlige. Han blev mester med Valencia to gange og vandt også Uefa-cuppen med dem. I hans første sæson hos os vandt vi CL og i sæson nummer 2 vandt vi FA-Cuppen. Herefter fulgte endnu en CL-finale i 2007. Desværre var uoverenstemmelserne med de daværende ejere for store i den sidste sæson og det betød blandt andet at Rafa ikke kunne hente de spillere han gerne ville ha og måtte tage til takke med flop son Alberto Aquilani og andre som Rafa formentlig udemærket godt viste slet ikke var gode nok. Sådan var det. I årene der er gået siden da har Rafa beholdt sin bolig i Liverpool og blandt andet udmærket sig ved at donere flere millionbeløb til Hillsborough-familierne!!!!!!

Jeg har stor respekt for Rafa the Gaffa og ville på linje med Asger gerne se ham tilbage i vores klub og hvis han får jobbet i Chelsea, så vil jeg håbe at det går ham godt og at han kan få gang i Torres igen. Vi skal jo ikke møde dem mere i år og om det blir dem eller Arsenal eller Newcastle, der får 4.pladsen, kan vi jo være ligeglade med.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
Ponzac
Geografisk sted: Danmark
Alder: 36

Indlæg af Ponzac » mandag, 05. mar, 2012 14:30

http://tv2sport.dk/partner/tv2/player/95215

Troede faktisk ikke RVP var sådan en type.

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » mandag, 05. mar, 2012 14:41

asger90 skrev:

Er det markerede ikke at modsige sig selv?
Nej.
Best in the world at everything I do.

Besvar