Det kan ikke være meget du følger med i vores ungdomsarbejde...Kelly skrev:Kilder i Spania hevder at både Liverpool og scum viser interesse for Real Madrid-forsvarer Raul Albiol. 26-åringen med 31 landskamper for Spania er frustrert over lite spilletid hos Real denne sesongen.
Elcentrocampista.com
Liverpool følger Barcelonas Pedro Rodriguez. Den 24 år gamle spissen får trolig forlate Nou Camp til sommeren.
Mundo Deportivo
CL er væk nu i næste sæson. Hvor mange år er det uden CL så. Alt for mange. Raffa fik os da i CL.
FSG snakker om store mål. Nu vil vi se handling. Kenny og FSG er ved at bygge et stabilt fundament op, men med dette hold ryger vi også uden for top 4 i næste sæson. Derfor forstår jeg intet af sammenhængen i udmeldingerne fra ejerne og sportsdirektøren. Hvis sportsdirektøren ikke mener der er brug for klare forstærkninger til sommer, er der noget helt galt med ham. Og ejerne snakker de helt store mål. Det hænger ikke sammen. Forsvarer sportsdirektøren hans indkøb sidste sommer ?.
Vores midtbane er langt fra stræk nok. Der skal hentes en kanon defensiv og offensiv midtbanespiller, en højre kant, en angriber og en midterforsvarer. Carra ikke god nok længere. Og Seb gør de intet for at køre ind på holdet, så lej ham da ud.
Og stop med kun at købe overbetalte britiske spillere. Køb internationalt. Min tålmodighed er sat på en prøve.
Uden CL at trække med, skal der penge på bordet.
Der skal endvidere løbende hentes talenter ind, der rent faktisk kan spille sig på 1. holdet på et tidspunkt. Og så lej dem ud til en anden pl-klub et par år til de er klar, hiv dem hjem og brug dem.
Og inden ret længe tror jeg Rafa og Torres genforenes i Chelsea.
Rafa i Chelsea kan gå hen og blive rigtigt uhyggeligt... Han kan, om nogen, få Torres igang igen, samt han kan sku udrette mirakler med russerens rubler...