Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
DAGGER!
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 30
af DAGGER! » tirsdag, 28. feb, 2012 12:04
You'r Never Walk Alone. ///
-
Belloni
- Geografisk sted: Sønderborg
af Belloni » tirsdag, 28. feb, 2012 12:26
Men det er da noget fis at Morten Bruun siger at han groft sagt ligeså godt kunne spille i FC Købenahavn!
Han har spillet Champions League med Ajax i år, og spillet mod scum i Europa League. Udover det så er der sgu flere stærke hold i Holland, end i Danmark.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » tirsdag, 28. feb, 2012 12:49
Jeg vil hvertfald våge den påstand, at Eriksen har et betydeligt større udviklingspotentiale i Ajax og i Æresdivisionen, og at Ajax og Æresdivisionen er et større udstillingsvindue end FCK og Superligaen.
Det jeg tror, Eriksen skal passe på med er at ende som en trykhedsnarkoman. Han kan hurtig opnå en sådan følelse, hvis han ikke forlader Ajax og bryder sine trykke rammer. Jeg tror også, det vil modne ham at komme til en klub, hvor han ikke umiddelbart er superstjernen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Kristoffer
af Kristoffer » tirsdag, 28. feb, 2012 14:00
richs skrev:Hazard, Keita og Martinez som nævnes som vores "big target" i England i dag
Er tre spillere jeg gerne så efter sommerferie, men jeg tvivler stærkt på at vi kan få fingre i dem alle 3.
Hazard: kræver nok at vi kommer i CL, og selvom dette skulle ske bliver det vildt svært at overtale ham. Da næsten alle storklubber er klar til at byde inkl City. Chance = <10%
Martinez: Bliver også svær at få fat i . City har vist prøvet med 220 mill, men Der kræves frikøbsbeløbet på 300. Endelig ser Barcelona ham som erstatning for Kieta (så her kan vi spænde ben for os selv.)
Chance: <20%
Keita: Er nok den der er nemmest, da han snart skal videre - ok overgangsspiller som måske kan holde 2-3 år
Chance : 50%
Så også gerne en klasse angriber indkøbt

Hvis det er de tre vi jagter, mener jeg vores fremtid ser lys ud. Især Javi Martinez er jeg imponeret af og tror uden problemer han kunne dominere vores midtbane i fællesskab med Lucas i mange år fremad.
Hazard er utroligt dygtig - Dog også utroligt hypet, så han bliver svær, som du også siger. Her kunne jeg sagtens se en spiller som Shinji Kagawa fra Dortmund som mere realistisk. - Jeg mener også vi er blevet kædet sammen med ham?
En klasse angriber er jeg også enig i. Eller i hvertfald en "Poacher", som kan skabe noget uro i modstanderens boks. Det bliver en spændende sommer

Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
@ Alonso
Tak for linket. Det stemmer meget godt overens med min hidtidige opfattelse. Fra blog'en:
"Lucas har dog ikke helt samme overblik eller evner som boldfordeler, men er derimod mere udfordrende og målsøgende i spillestilen. Derudover udnytter Lucas ofte hurtigheden i skarpe driblinger forbi forsvarsspillerne."
Ligner også mere en karakteristik af en spiller der kommer fra siden end ligger som decideret central playmaker.
Min pointe er at jeg ikke tror en Lucas Moura ville have problemer ved at have et forskudt udgangspunkt. Man ser da også tit at hurtige spillere befinder sig ude på kanten. Hvis han så viser sig at være decideret vanvittig kunne han - ala Messi -blive rykket ind centralt for bl.a. at være tættere på målet, eller som en Bale til en vis grad er blevet det i denne sæson.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » tirsdag, 28. feb, 2012 20:28
Kunne alternativer til: Martinez, Keita og Hazard ikke være: Bender-brødrene og André Schürrle?
Kan forestille mig, at de er billigere alternativer, men måske rater jeg dem for højt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Kristoffer
af Kristoffer » onsdag, 29. feb, 2012 19:07
Arda skrev:Kunne alternativer til: Martinez, Keita og Hazard ikke være: Bender-brødrene og André Schürrle?
Kan forestille mig, at de er billigere alternativer, men måske rater jeg dem for højt.
Helt bestemt Arda. Bender-brødrene er begge dygtige spillere og kunne være gode forslag. Dog synes jeg at de begge mangler lidt rutine og erfaring, men det kommer jo selvfølgelig med alderen. Lars Bender, fra Leverkusen, er umiddelbart den jeg har mest fidus til.
Schürrle har jeg svært ved at vurdere, men af det jeg har set, synes jeg han er et niveau under den absolutte top - noget jeg synes vi bør sigte efter. Hvis vi skulle gå efter en offensiv spiller fra Tyskland, så jeg rigtig gerne at vi gik efter Shinji Kagawa. Hans blik for spillet og sine medspillere er eminent og det synes jeg ofte vi mangler noget af. På mange måder minder han mig om en billigere udgave af D. Silva og jeg tror et skifte til PL, vil kunne presse ham til et højere niveau.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
-
Charlie Adam's Guinness mate
af Charlie Adam's Guinness mate » torsdag, 01. mar, 2012 02:57
Kristoffer skrev:Arda skrev:Kunne alternativer til: Martinez, Keita og Hazard ikke være: Bender-brødrene og André Schürrle?
Helt bestemt Arda. Bender-brødrene er begge dygtige spillere og kunne være gode forslag. Dog synes jeg at de begge mangler lidt rutine og erfaring, men det kommer jo selvfølgelig med alderen. Lars Bender, fra Leverkusen, er umiddelbart den jeg har mest fidus til.
Schürrle har jeg svært ved at vurdere, men af det jeg har set, synes jeg han er et niveau under den absolutte top - noget jeg synes vi bør sigte efter. Hvis vi skulle gå efter en offensiv spiller fra Tyskland, så jeg rigtig gerne at vi gik efter Shinji Kagawa. Hans blik for spillet og sine medspillere er eminent og det synes jeg ofte vi mangler noget af. På mange måder minder han mig om en billigere udgave af D. Silva og jeg tror et skifte til PL, vil kunne presse ham til et højere niveau.
Enig i det hele. Svært ved at vurdere Schürrle, han er et talent men svært at vurdere om han er værd at byde på. Lars Bender virker umiddelbart mere lovende end hans bror i Dortmund. Men Shinji Kagawa er meget interessant og formentlig mere realistisk end Götze og Hazard. Og en type som ham vil i det hele taget være interessant og klogt at hente. Mener som bl.a. Fribytter at Jovetic ville være en god spiller at hente. Nogen der har set Honda i CSKA Moskva? Overhypet, eller kunne han være værd at hente med tanke på andet end trøjesalg?
Smider så et andet navn ind som er under den absolutte top, men som er en der stadig imponerer de gange han er på skærmen her, Marseilles arbejdsomme og kreative Valbuena. Han har mange kvaliteter offensivt og selvom han ikke er større end tobak for en skilling så er han ikke bare arbejdsom men også en spiller der spiller med hjertet og ikke frygter noget/nogen på en bane. Vil vel nok koste en del men burde være realistisk at lokke til. Han er 27 år hvilket måske taler lidt i mod.
Meget interessant link omkring de unge, lovende spillere fra Brasilien, ville ikke gøre noget hvis vi snuppede en enkelt eller to af dem! Og helt urealistisk er det vel næppe heller med de signaler klubben sender om unge stjerner som emner

-
JimmyR
- Geografisk sted: Aalborg
Taget fra tipsbladet:
Marek Hamsik fra Napoli til Liverpool & Real Madrid
Note: De to klubber skulle angiveligt være klar til at byde på slovakken, der på det seneste ikke har været helt så imponerende, som man har set ham tidligere.
Kilde: Corriere della Sera
Sandsynlighed: Middel
Det ser meget spændende ud, Hamsik har imo mange af de samme egenskaber som Gerrard havde for nogle sæsoner siden. Det er selvfølgelig ikke så sjovt, det er Real Madrid vi eftersigende kæmper imod, men man kan da håbe han bliver skræmt af spillere som Sahin der har fået flere splinter i røven end græsstrå på støvlerne.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » torsdag, 01. mar, 2012 13:19
Jeg har i snart tre år argumenteret for Hamsik og Jovetic. Dem ser jeg gerne i verdens smukkeste røde trøje. De vil begge være en klar forstærkning af vores start-11.
Jovetic er 22 og Hamsik er 24, og jeg mener de begge er klar til at tage springet fra italiensk bold til engelsk. De er unge, men har masser af erfaring. En klar forstærkning. Spørgsmålet er bare, hvor meget de kommer til at koste? Real Madrid er en hård modstander i en eventuel budrunde.
-
Hekkem
- Alder: 51
Hr. Drejer skrev:Jeg har i snart tre år argumenteret for Hamsik og Jovetic. Dem ser jeg gerne i verdens smukkeste røde trøje. De vil begge være en klar forstærkning af vores start-11.
Jovetic er 22 og Hamsik er 24, og jeg mener de begge er klar til at tage springet fra italiensk bold til engelsk. De er unge, men har masser af erfaring. En klar forstærkning. Spørgsmålet er bare, hvor meget de kommer til at koste? Real Madrid er en hård modstander i en eventuel budrunde.
Jeg taler også for begge to. Selvom det virker til at være gået lidt i stå for Hamsik. Skulle det ske Suarez sælges - ikke at jeg håber eller tror det - så skal alt gå ind på at hente Lavezzi. Jeg ser dog også gerne Huntelaar komme ind i truppen.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
Xenne
- Geografisk sted: Roskilde (:
- Alder: 36
Men hvis Suarez smutter så skal der virkelig handles ind, han kan noget offensivt som vi så åbenlyst står og efterspørger.
Huntelaar er ikke min kop te, jeg ser hellere Soldado så.
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
JimmyR skrev:Taget fra tipsbladet:
Har UEFA / FIFA ændret regler, så man ligesom i speedway gerne må repræsentere flere klubber i forskellige lande?
Vi SMADRER det PIShold !
-
Xenne
- Geografisk sted: Roskilde (:
- Alder: 36
Cynwal skrev:JimmyR skrev:Taget fra tipsbladet:
Har UEFA / FIFA ændret regler, så man ligesom i speedway gerne må repræsentere flere klubber i forskellige lande?
Hvis de har det så ser jeg gerne vi henter delpart i Messi, bare til hver anden kamp

-
Gary
Xenne skrev:Cynwal skrev:JimmyR skrev:Taget fra tipsbladet:
Hvis de har det så ser jeg gerne vi henter delpart i Messi, bare til hver anden kamp

Uha. Han er for klejn til at begå sig i Premier League... (Ligesom David Silva)
On this train faith will be rewarded