Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 25. feb, 2012 17:46

AndreasN skrev:"Det er trist at se ansigtsudtrykket hos den tidligere topangriber, torres. Han ligner nærmest et sygt dyr!"

"Tilskuerne på Goodison buhede kun af ham de første 5 minutter, så var det som om, de fik ondt af ham"

"Drogba - stor og stærkt angriber, men når han får det mindste slag, så ligner han en, der skal til at dø"

Citater fra Tv2 Sport PLs kommentator. :lol:
Jeg er også tæt på at få medlidenhed med Torres. Hans sidste tid på Anfield var måske ikke køn, men han gjorde nu meget godt for LFC, og jeg håber ikke at han skal ende sin karriere som, nå ja, et sygt dyr.

Men lige p.t. ligner han godt nok en spiller der slog igennem tidligt og brændte tilsvarende tidligt ud.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » lørdag, 25. feb, 2012 18:04

ScouserTommy skrev:
AndreasN skrev:"Det er trist at se ansigtsudtrykket hos den tidligere topangriber, torres. Han ligner nærmest et sygt dyr!"

"Tilskuerne på Goodison buhede kun af ham de første 5 minutter, så var det som om, de fik ondt af ham"

"Drogba - stor og stærkt angriber, men når han får det mindste slag, så ligner han en, der skal til at dø"

Citater fra Tv2 Sport PLs kommentator. :lol:
Jeg er også tæt på at få medlidenhed med Torres. Hans sidste tid på Anfield var måske ikke køn, men han gjorde nu meget godt for LFC, og jeg håber ikke at han skal ende sin karriere som, nå ja, et sygt dyr.

Men lige p.t. ligner han godt nok en spiller der slog igennem tidligt og brændte tilsvarende tidligt ud.
Det lyder til at være en udemærket løsning - brænder igennem hos os og brænder ud hos rivalen.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 25. feb, 2012 18:08

ScouserTommy skrev: Jeg er også tæt på at få medlidenhed med Torres.
Tro det eller ej, men jeg er også lige ved at være i samme båd. Men er der ikke endnu. Og jeg var vel forums største Torres kritiker, i sin tid, (og nutid ;) )
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 25. feb, 2012 18:49

Thommo skrev:
ScouserTommy skrev: Jeg er også tæt på at få medlidenhed med Torres.
Tro det eller ej, men jeg er også lige ved at være i samme båd. Men er der ikke endnu. Og jeg var vel forums største Torres kritiker, i sin tid, (og nutid ;) )
Nu hvor tumulten omkring hans afrejse fra Anfield er gledet i baggrunden, og ligeså de, lad os kalde dem svingende, præstationer i den sidste tid, så vælger jeg lade de mange sublime ting han lavede for os veje tungest, når regnebrættet skal gøres op. Derfor ønsker jeg ham også alt godt fremover - undtagen når Chelsea møder LFC, selvfølgelig ;)

Nå, det her er jo ikke en Torres-tråd; det skal blive spændende at se hvordan Blackburn klarer sig hos City uden Chris Samba, han var om nogen manden der bandt deres skrøbelige forsvar sammen. Hvis City får et hurtigt mål kan det blive grimt for Rovers.

1-0 Balotelli. Rart for en gangs skyld at se ham med en normal (= glad) attitude efter en scoring.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » lørdag, 25. feb, 2012 19:03

Skal han iflg reglerne ikke have gult for at løfte op i trøjen?
Billede

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 25. feb, 2012 19:08

Guffi182 skrev:Skal han iflg reglerne ikke have gult for at løfte op i trøjen?
Er det ikke kun hvis han tager den helt af?

Blackburn har en klassekeeper i Paul Robinson. Uden ham havde det stået mindst 3-0 nu.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » lørdag, 25. feb, 2012 19:28

I det engelske studie sagde de, at man skal have gult kort, hvis man viser et budskab på sin undertrøje, så han skulle have haft et gult, såvidt jeg forstod det. At det så er en hovedrystende latterlig regel er, hvad det er.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 25. feb, 2012 19:38

AndreasN skrev:I det engelske studie sagde de, at man skal have gult kort, hvis man viser et budskab på sin undertrøje, så han skulle have haft et gult, såvidt jeg forstod det. At det så er en hovedrystende latterlig regel er, hvad det er.
Ja, det hørte jeg også. Helt enig, det er en latterlig regel. Jeg kunne MÅSKE forstå det hvis det handlede om et politisk budskab, en hån af modstanderen eller noget i den stil - men en hilsen til hans kæreste, at det skulle være et problem... :shock:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » lørdag, 25. feb, 2012 19:42

Klassekeeper? Hvordan man kan beskrive Drobinson som det, forstår jeg ikke. Han har aldrig været klasse.

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 25. feb, 2012 19:50

Nicoen skrev:Klassekeeper? Hvordan man kan beskrive Drobinson som det, forstår jeg ikke. Han har aldrig været klasse.
Haha, ja nu har han jo lige droppet til 2-0, men jeg så ham præstere i hvert fald 2-3 superredninger i 1. halvleg, og han har også gjort det fint i andre af deres kampe. Som jeg har set det taber Rovers ofte på trods af hans indsats snarere end på grund af den. Man kommer vel heller ikke på det engelske landshold uden at kunne et eller andet.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 25. feb, 2012 20:01

ScouserTommy skrev: Man kommer vel heller ikke på det engelske landshold uden at kunne et eller andet.
Det vil jeg påstå, indtil Hart slog til, var der fri adgang, i en lang årrække ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » lørdag, 25. feb, 2012 20:13

Thommo skrev:
ScouserTommy skrev: Man kommer vel heller ikke på det engelske landshold uden at kunne et eller andet.
Det vil jeg påstå, indtil Hart slog til, var der fri adgang, i en lang årrække ;)
Lige præcis. Han er da en dygtig keeper, men han er slet ikke i verdensklasse.

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 25. feb, 2012 20:31

Nicoen skrev:
Thommo skrev:
Lige præcis. Han er da en dygtig keeper, men han er slet ikke i verdensklasse.
Jeg skrev heller ikke verdensklasse. Jeg skrev klasse. Det er ikke det samme, og helt enig i at han ikke er verdensklasse. Men imo mellem de 5-8 bedste i PrL.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » lørdag, 25. feb, 2012 20:52

Arrh, Robinson er da langt fra en klassemålmand. De gode redninger kan være bedøvende ligegyldige hvis man alligevel lukker et hav af mål ind, også i situationer hvor man ikke er uden skyld. Robinson lukker notorisk mange mål ind. Jeg hørte her den anden dag hvor mange mål han havde lukket ind alene mod Arsenal gennem sin karriere, og det var helt vanvittigt. Det var endda inden de tabte 1-7 her sidst.

Efter min mening er både Hart, de Gea, Lindegaard, Friedel, Gomes, Szczesny, Cech, Reina, Krul, Mignolet, Sørensen, Begovic, Given, Howard, Schwarzer og Vorm bedre. Der er måske endnu flere af reservemålmændene, såsom Doni, der er bedre.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 26. feb, 2012 15:10

3 dive er lykkens gang for Bale åbenbart.

Der bliver selvfølgelig ofte gået hårdt til ham, men jeg synes det er kritisabelt, at han gang på gang smider sig.

Besvar