Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Så lad os tage begge. Jeg har også lidt svært ved at se, hvordan bolden kommer i mål?
Aha.AndreasN skrev: Edit: Det var så Cavani, der fik slået den ind med skulderen.
Men det ville vel også skabe noget uro i klubben, og en evt. ny træner skal jo også først ind og skabe noget respekt omkring sin person.Guffi182 skrev:Sådan Napoli!
Jeg håber ikke det kommer til at koste AVB jobbet hvis de taber, for de ville kun gøre dem farligere for os.
Cavani er jo netop den type angriber vi kan bruge. Det er altså noget af et centerforward mål, når man scorer med skulderen. Det er så instinktivt. Et rigtig godt eksempel på det der målscorer gen, som mange taler om, men som kun få har.
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Da de hentede Hiddink ind gik det nu meget godt for dem..Belloni skrev:Men det ville vel også skabe noget uro i klubben, og en evt. ny træner skal jo også først ind og skabe noget respekt omkring sin person.Guffi182 skrev:Sådan Napoli!
Jeg håber ikke det kommer til at koste AVB jobbet hvis de taber, for de ville kun gøre dem farligere for os.

Jeg synes nu nok ikke, at Cavani bliver mindre interessant af, at Lavezzi (også) er en fantastisk spiller. Og helt eminent i dag. Desværre scorer han blot ikke så mange mål...men Chelsea har vist alligevel ikke læst på lektien. De bakker helt vildt på ham, på kanten af feltet, og med så meget tid er han altså for god. Jeg jublede næsten allerede inden, han fik sendt afslutningen af sted.AndreasN skrev: Ellers så synes jeg klart, at Lavezzi er en langt mere interessant.
@ Alonso:
Enig. Cavani er - i diamentral modsætning til Lavezzi i øvrigt - netop ikke spilleren, der gør sig positivt bemærket fra start til slut. Men han er typen, der bare kan det der med at score mål. Nok så vigtigt.
Senest rettet af Rasmus tirsdag, 21. feb, 2012 21:52, rettet i alt 2 gange.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
David Amoo har scoret for Bury.
@Rasmus
Jeg siger heller ikke, at Cavani bliver mindre interessant af den grund, men hvis jeg skulle vælge mellem Lavezzi og Cavani til sommer, så ville jeg uden at tøve pege på Lavezzi. Hvis Lavezzi er umulig, så ville jeg heller ikke brokke mig over et køb af Cavani, for lige at slå det fast.
Jeg siger heller ikke, at Cavani bliver mindre interessant af den grund, men hvis jeg skulle vælge mellem Lavezzi og Cavani til sommer, så ville jeg uden at tøve pege på Lavezzi. Hvis Lavezzi er umulig, så ville jeg heller ikke brokke mig over et køb af Cavani, for lige at slå det fast.
Liverpool Football Klopp
Det kunne da være lidt sjovt med Chelsea og Arsenal ude allerede nu
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
Dagens Kampe
Lavezzi har lige nettet igen, på oplæg af Cavani..AndreasN skrev:@Rasmus
Chelsea spiller som et hold der slet ikke tror på det..
-
El prebsi er helt i ekstase over Napoli
.
Jeg tror i øvrigt, at Torres er væk til sommer. Han må være langt nede i hierarkiet, hvis han ikke en gang er i betragtning til at komme på banen nu.

Jeg tror i øvrigt, at Torres er væk til sommer. Han må være langt nede i hierarkiet, hvis han ikke en gang er i betragtning til at komme på banen nu.
Det var skisme en rigtig stor kamp af Napoli og viser vejen med deres fuldblods kontraangreb, og hele tiden presse Chelsea spillerne. Synes det virkede til Napoli var en mand mere på banen, på grund af de arbejde så hårdt hver og en spiller, og de arbejdede sammen. Det var en fryd for øjet at se, hvor stor 'magt' et velfungerende samarbejde fungerer når det er bedst. Det var som at se Valencia i Rafael Benitez dagene.
Lavezzi og Cavani er rigtig gode sammen. Modsætninger der komplementerer hinanden til perfektion.
Lavezzi og Cavani er rigtig gode sammen. Modsætninger der komplementerer hinanden til perfektion.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Han var ikke ene mand, nøj hvor var det da fedt spil de leverede. Og 3-4-3/3-4-2-1 er åbenbart ikke fortid. Havde læst de kun spillede med 3 forsvarer, men at se det ved selvsyn var da fedt nok.Robbie_God_Fowler skrev:El prebsi er helt i ekstase over Napoli.
Verden er smask fuld af hyklere....
Når man er tredive år og svært drenget, kan man som VUC-lærer ikke rende rundt i fodboldtrøjer hele tiden. I dag har jeg dog gjort en undtagelse, for Napoli skal altså fejres.
Forhåbentlig skal jeg i fodboldtrøjen igen på mandag.
Forhåbentlig skal jeg i fodboldtrøjen igen på mandag.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man