Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Repsej » mandag, 30. jan, 2012 14:18

Synes vi har hørt noget ligende før og så er der alligevel sket et eller andet inden for de sidste 12 timer.

Så vil bestemt ikke afskrive noget som helt, men på den anden side er jeg heller ikke vildt positiv for at der kommer ny(e) spillere ind.

Må indrømme at hvis det sker, er jeg nok en lille smule skuffet for vi mangler altså det sidste når vi vi ikke har spillere som Bella og Suarez til rådighed.

Et lille plus er vel at vi får en mere end sulten Suarez tilbage nu og så kan det være vi glemmer alt om den nye angriber der så måske ikke kommer ;)
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Brugeravatar
LarsB
Geografisk sted: Hareskoven
Alder: 54

Indlæg af LarsB » mandag, 30. jan, 2012 14:26

De seneste 9-10 dage har vist hvad alle godt vidste i forvejen: vores topniveau er godt nok til at slaa hold som scum og $hity, mens vores bundniveau ikke raekker til at slaa Blackburn.

Hvis vi ikke henter nye spillere maa det tages som udtryk for, at KD mener han kan haeve bundniveauet. Det er noget af et sats! Uha kritikken hagler ned hvis 4. pladsen glipper.
Der findes 3 slags mennesker; dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.

Repsej

Indlæg af Repsej » mandag, 30. jan, 2012 14:37

LarsB skrev:De seneste 9-10 dage har vist hvad alle godt vidste i forvejen: vores topniveau er godt nok til at slaa hold som scum og $hity, mens vores bundniveau ikke raekker til at slaa Blackburn.

Hvis vi ikke henter nye spillere maa det tages som udtryk for, at KD mener han kan haeve bundniveauet. Det er noget af et sats! Uha kritikken hagler ned hvis 4. pladsen glipper.
Er jeg ikke helt sikker på vil ske.

Hvis vi vinder Liga-cuppen og evt også FA-Cuppen, ved godt der er lang vej endnu, tror jeg ikke kritikken vil være ret stor.
Men er så også ret sikker på at hvis der ikke er sket er markant forbedring i ligaen til nytår i forhold til nu så vil helvede vil bryde løs.

Personligt har jeg aldrig haft det mål at vi skulle i CL efter denne sæson, det gør mig intet hvis det sker, men at KK og klubben er i gang med en proces der tager tid og her snakker vi om 2-3 år.
Så hvis det glipper og vi ellers gør det godt resten af sæsonen så er snoren til KK bestemt forlænget et godt stykke tid endnu.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » mandag, 30. jan, 2012 15:28

Nap Tevez på et lån, i de seneste timer! Kan godt være de ude sige en masse - Én Tevez og Én Suarez mod Tottenham ville være en super løsning!! Håber virkelig helt klart de napper ham på lån i det halve år i sæsonen! Det ville være SÅ genialt.
Rygterne går frem og tilbage. De siger at de ikke køber nogle osv. :lol:

- Abel Hernandez fra Palermo til Liverpool
Note: Den unge offensive midtbanespiller har gjort sig posivitv bemærket i Liverpool, hvor Kenny Dalglish pønser på et bud.
Kilde: La Gazzetta dello Sport
Sandsynlighed: Middel
- Tevez på en lejekontrakt ville være super!!!
- Svensk målmand: http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-leag ... -liverpool ?
You'r Never Walk Alone. ///

Repsej

Indlæg af Repsej » mandag, 30. jan, 2012 16:09

En Tevez lejeaftale går vel ikke ind under en "rigtig" handel, eller gør den?

Hvis han kan indordne sig under de forhold vi evt har at tilbyde ham kan jeg ikke se nogen grund til ikke at prøve ham.
Jeg har altid været ganske begejstret for det han kan på banen, det han så laver udenfor er en anden sag.
Vi mangler stadig at møde Spurs, Scum, Chelsea og Arsenal så med en lejeaftale kan vi jo også hjælpe Shitty lidt i tabellen.

Jeg er ihf positiv overfor en lejeaftale, selvfølgelig på vores betingelser og ikke Tevez.
Bill Shankly :

Brugeravatar
LFC-Aaby
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 30. jan, 2012 18:48

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=31750&zone=1
Man kunne jo håbe! Og det lyder da slet ikke usandsynligt! (Mick McCarthy siger at Kenny har bedt om udsættelse fra tirsdag til onsdag, pga vinduet)
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 30. jan, 2012 18:54

LFC-Aaby skrev:http://liverpool.no/newspg.aspx?id=31750&zone=1
Man kunne jo håbe! Og det lyder da slet ikke usandsynligt! (Mick McCarthy siger at Kenny har bedt om udsættelse fra tirsdag til onsdag, pga vinduet)
Pyha. Troede et kort øjeblik at det var fordi Kenny prøver at hente Steven Fletcher, som før er blevet rygtet til Anfield.

Fletcher er da en udmærket spiller, men vi bør stile højere end det.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 30. jan, 2012 22:14

Footybunker gør altså, hvad de kan for at bringe lidt spænding ind et trist januar-vindue:
Footybunker skrev:Argentinian ace to make dramatic return to Liverpool

Rumours around Merseyside are rife that Javier Mascherano is in Liverpool holding talks with officials regarding a sensational £15m return to Anfield.
....
Læs mere på dette link: http://www.footybunker.com/argentinian- ... pool/15867

Jeg ville blive lykkeligt, hvis der var bare lidt hold i de rygter. Den så absolut eneste Barcelona spiller, jeg kan holde ud.
Måske er mutter-masche også utilfreds med livet i det spanske. Some people are hard to please.
Senest rettet af JudgeArdaStudge mandag, 30. jan, 2012 22:17, rettet i alt 2 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 30. jan, 2012 22:17

Arda skrev:Footybunker gør altså, hvad de kan for at bringe lidt spænding ind et trist januar-vindue:

Rumours around Merseyside are rife that Javier Mascherano is in Liverpool holding talks with officials regarding a sensational £15m return to Anfield.
....

Jeg ville blive lykkeligt, hvis der var bare lidt hold i de rygter. Den så absolut eneste Barcelona spiller, jeg kan holde ud.
Måske er mutter-masche også utilfreds med livet i det spanske. Some people are hard to please.
Han er klasse... Andet har jeg ikke at sige.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » mandag, 30. jan, 2012 22:18

Brandt skrev:
J1 skrev:Hvis der endelig skal til at dikteres hvilke avatarer og for den sags skyld også signatures folk har mener jeg også at citater som:

"Den der tror fisse er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende!

Zzzzzzzz "

skal lagt væk. Det er da for dumt at høre på.
Givetvis.
Jeg mener nu ikke der er et forsøg på at diktere folks, avatarer, signaturer eller sågar holdninger. Tværtimod mener jeg blot det er vattet ikke at stå ved, at det man kommunikerer ud bliver opfattet i en bestemt kontekst.

Der er forskel på en fjollet quote, og så direkte referencer til terrorceller. Jeg mener som udgangspunkt at alle selv bør kunne bestemme der avatar osv., men ikke alle kan administrere det. Vi burde have lært at de seneste uger negative omtale af Liverpool fordi enkelte fans har opført sig dumt - det bedøver vi vist ikke mere af.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » mandag, 30. jan, 2012 22:19

Arda skrev:Footybunker gør altså, hvad de kan for at bringe lidt spænding ind et trist januar-vindue:

....

Måske er mutter Masche også utilfreds med livet i det spanske. Some people are hard to please.
Uha det kunne være fedt, specielt til den pris der nævnes. Så har vi en rigtig dygtig erstatning for Lucas, ovenikøbet en af de bedste defensive midtbanespillere i verdenen.

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » mandag, 30. jan, 2012 22:20

LFC-Aaby skrev:

....

Han er klasse... Andet har jeg ikke at sige.
Ha ha ha...en skøn tanke, men det er vist mere resultatet af en kedsom "journalist" end et rygte med hold i virkeligheden...og hvis Mascherano er den eneste Barca-spiller du kan udholde, ja så må du næsten være Madrid fan? ;)
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » mandag, 30. jan, 2012 22:21

Nicoen skrev:

....

Måske er mutter Masche også utilfreds med livet i det spanske. Some people are hard to please.
Uha det kunne være fedt, specielt til den pris der nævnes. Så har vi en rigtig dygtig erstatning for Lucas, ovenikøbet en af de bedste defensive midtbanespillere i verdenen.
Hvorfor skulle vi have en erstatning for Lucas...? Ja han er skadet, men når han er i omdrejninger igen, så har vi en af de bedste defensive midtbanespillere i verden ;)

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 30. jan, 2012 22:22

Mig, Steven_Gerrard? Nej, jeg er da Liverpool fan.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » mandag, 30. jan, 2012 22:27

Arda skrev:Mig, Steven_Gerrard? Nej, jeg er da Liverpool fan.
Ja det er jeg med på, men så Real Madrid sympatisør? Har bare svært ved at forstå personer der synes at Messi, Puyol, Villa, Iniesta, Xavi o.lign. er usympatisk...det tyder på at Morinhos tydekampagne er begyndt at virke? Men hey, det er vel en ret subjektiv holdning...

Besvar