Hehe.. Det er godt nok nogle år siden, nogen har kaldt mig det. I feel violated, but in a good wayCynwal skrev:Glæd jer nu bare knajtetil I kommer ud og smager det rigtige arbejdsmarked! Så vil I finde ud af, at ALLE dage er mandage
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Det fik mig sgu til at grine.mawope skrev:@ AllanShore
Jeg kan skam indimellem godt følge dig mht. dine beskrevne mandagsdepressioner, men jeg er alligevel aldrig i den forbindelse blevet ramt af en selvtægtsfølelse, hvor jeg så mig nødsaget til at skulle "hævne" mig på humøret
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Hvor læser du henne?AllanShore skrev:Lige i dag er jeg heller ikke, eftersom det er den første mandag i 4 måneder jeg ikke har skullet stå op klokken lidt i 7 for at tage til matematikforelæsning, samtidig med at have overstået alle mine kurser og dertil ledende 6 eksamener der var lagt ud på kun 18 dage.
					Senest rettet af AJ tirsdag, 24. jan, 2012 09:21, rettet i alt 1 gang.

Fordi en kvinde er som en åben bogAJ skrev: Hvor læser du hende?
IanRush skrev:Fordi en kvinde er som en åben bogAJ skrev: Hvor læser du henne??
					Senest rettet af AJ tirsdag, 24. jan, 2012 09:22, rettet i alt 1 gang.

Jeg tror du skal se oppe i dit oprindelige spørgsmål til Allan ShoreAJ skrev:IanRush skrev:Fordi en kvinde er som en åben bogAJ skrev: Hvor læser du hende??
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
						- 
				AllanShore

Jeg læser i Aarhus.AJ skrev:Hvor læser du henne?AllanShore skrev:Lige i dag er jeg heller ikke, eftersom det er den første mandag i 4 måneder jeg ikke har skullet stå op klokken lidt i 7 for at tage til matematikforelæsning, samtidig med at have overstået alle mine kurser og dertil ledende 6 eksamener der var lagt ud på kun 18 dage.
Fan af Manchester United
Nå okay, jeg er i København.
Men så er der jo tilsyneladende fornuftige Man Utd fans.

AJ skrev: Men så er der jo tilsyneladende fornuftige Man Utd fans.

- 
				AllanShore

Havde også, by far, fortrukket København, men jeg tog mig en lang badeferie gennem gymnasiet, så det måtte blive Aarhus.AJ skrev:Nå okay, jeg er i København.
Så jeg er åbenbart ikke så fornuftig igen
Fan af Manchester United
Der er da ikke optagelseskrav på matematik? Eller det var der måske da du startede?AllanShore skrev:Havde også, by far, fortrukket København, men jeg tog mig en lang badeferie gennem gymnasiet, så det måtte blive Aarhus.AJ skrev:Nå okay, jeg er i København.
- 
				AllanShore

Nej nej, jeg læser HA, men det første semester har vi rent faktisk matematik som fag. Modsat i København f.eks.AJ skrev:Der er da ikke optagelseskrav på matematik? Eller det var der måske da du startede?AllanShore skrev:Havde også, by far, fortrukket København, men jeg tog mig en lang badeferie gennem gymnasiet, så det måtte blive Aarhus.AJ skrev:Nå okay, jeg er i København.
Fan af Manchester United
Nååh. Jamen så er du jo slet ikke fornuftig.  

- 
				AllanShore

Må jeg gætte på at du er ude i at læse noget Polit så?AJ skrev:Nååh. Jamen så er du jo slet ikke fornuftig.
Fan af Manchester United