Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Lemmiwinks
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 34
af Lemmiwinks » tirsdag, 17. jan, 2012 14:36
Fribytter skrev:Arda skrev:Fribytter skrev:Kristoffer skrev:Jeg synes vi skal hente S.Doumbia i CSKA Moskva. Han er både sindsyg i FM og i virkeligheden. Hvad kan man mere ønske sig?
Er man ikke rimelig usikker på hans alder irl?
Han ser godt nok ældre ud end en på 24. Måske har han lavet et Ali Akida/Emmanuel Ake stunt.
Jeg synes tit, man hører om problemer med afrikanske talenters pas. Egentlig ved man ikke, hvornår de præcist er født, fordi det ikke er blevet registreret, og så har man bare anslået et fødselsår, da passet blev lavet. Det kan også være, at det er et problem, der er blevet blæst lidt op, men jeg synes nu heller ikke, at Doumbia ligner en 24-årig.
Har du helt ret i . Synes heller ikke ligefrem Lukaku fra Chelsea ligner en der er født i 1993!!!

-
Lemmiwinks
- Geografisk sted: Randers
af Lemmiwinks » tirsdag, 17. jan, 2012 14:37
Remember96 skrev:Fribytter skrev:Arda skrev:Fribytter skrev:Kristoffer skrev:Jeg synes vi skal hente S.Doumbia i CSKA Moskva. Han er både sindsyg i FM og i virkeligheden. Hvad kan man mere ønske sig?
Han ser godt nok ældre ud end en på 24. Måske har han lavet et Ali Akida/Emmanuel Ake stunt.
Jeg synes tit, man hører om problemer med afrikanske talenters pas. Egentlig ved man ikke, hvornår de præcist er født, fordi det ikke er blevet registreret, og så har man bare anslået et fødselsår, da passet blev lavet. Det kan også være, at det er et problem, der er blevet blæst lidt op, men jeg synes nu heller ikke, at Doumbia ligner en 24-årig.
Har du helt ret i . Synes heller ikke ligefrem Lukaku fra Chelsea ligner en der er født i 1993!!!

Skal så dog tilføjes at han er født i Belgien, så er spørgsmålet om udseende snyder lidt i dét tilfælde

-
Nicoen
- Geografisk sted: Aarhus
- Alder: 36
Nu er Lukaku så født og opvokset i Belgien, så der burde ikke være den store tvivl om hans fødselsdato.
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Cavani, cavani, cavani, cavani.... han er makker med Luis på landsholdet,. Sikker et helt forrygende angreb vi kunne få med Carvani.
RM skal bare holde snitterne fra Luis.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » tirsdag, 17. jan, 2012 16:21
Suarez, Texeira og Cavani er alle 3 fra Salto i Uruguay. De må kunne et eller andet i den by.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
nrg
- Geografisk sted: Egå
- Alder: 57
Arda skrev:Suarez, Texeira og Cavani er alle 3 fra Salto i Uruguay. De må kunne et eller andet i den by.
Også kaldet en trippel salto....

I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » tirsdag, 17. jan, 2012 16:34
Sådan en gad jeg godt se i Liverpool.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Kristoffer
af Kristoffer » tirsdag, 17. jan, 2012 16:42
Remember96 skrev:Remember96 skrev:Fribytter skrev:Arda skrev:Fribytter skrev:Kristoffer skrev:Jeg synes vi skal hente S.Doumbia i CSKA Moskva. Han er både sindsyg i FM og i virkeligheden. Hvad kan man mere ønske sig?

Skal så dog tilføjes at han er født i Belgien, så er spørgsmålet om udseende snyder lidt i dét tilfælde

I har ret - Han ser lidt stor ud af sin alder. Men ved et besøg hos vores lægestab på Melwood, skulle det vel hurtigt kunne fastslåes

Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
-
Kelly
Liverpool FC har en ung svensker på prøve, der er meget eftertragtet, han kaldes den nye Drogba. Skriv med ham.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... eler-cisse
Cisse til Newcastle er en vild god handel. Mon det åbner op for exit til Demba Ba. Jeg tror personligt han skal til Chelsea, som afløser for Anelka.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
Newcastle fortsætter deres formidable ageren på transfermarkedet hvis de henter Papiss Cissé. Han har nærmest været en enmandshær for Freiburg, der ellers er et af Bundesligaens dårligste hold.
Utroligt så mange formstærke senegalesiske angribere der er pt. I deres trup til ACN er der: Sow, Niang, S.Camara, N'Doye, Cissé og Ba.
-
Kelly
AJ skrev:Newcastle fortsætter deres formidable ageren på transfermarkedet hvis de henter Papiss Cissé. Han har nærmest været en enmandshær for Freiburg, der ellers er et af Bundesligaens dårligste hold.
Utroligt så mange formstærke senegalesiske angribere der er pt. I deres trup til ACN er der: Sow, Niang, S.Camara, N'Doye, Cissé og Ba.
Ja de har virkelig seriøs mange gode angribere. De er atletiske, kropsstærke og kolde foran kassen. De gør et eller andet rigtig i Senegal for tiden. Det er jo topklasseangribere de har.
-
Jan
- Geografisk sted: Rødkærsbro
- Alder: 53
nrg skrev:Arda skrev:Suarez, Texeira og Cavani er alle 3 fra Salto i Uruguay. De må kunne et eller andet i den by.
Også kaldet en trippel salto....

Kan du lave så'n en? Jeg har lige prøvet, men det endte med et kvart fald forover. Lidt ala Big Andy...
Men ja - fodbold må have en stor betydning i Salto for de unge knægte.
Up The RedMen... we go again!
-
Fribytter
af Fribytter » tirsdag, 17. jan, 2012 20:45
http://www.sb29.com/17-01-12-depart-nolan-roux.php
Mit franske er meget sparsomt, men ifølge ppålidelige folk skulle der stå, at Lille har nået til enighed med Brest om et køb af Nolan Roux (han er også blevet rygtet til LFC), hvilket kunne tyde på, at Sow nok er på vej væk fra klubben.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » tirsdag, 17. jan, 2012 21:31
Vi kunne også prøve at hente Olivier Giroud, hvis vi kigger i den franske liga.
-
SamiHyppiä
af SamiHyppiä » tirsdag, 17. jan, 2012 21:53
Arda skrev:Vi kunne også prøve at hente Olivier Giroud, hvis vi kigger i den franske liga.