Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
En meget skidt lodtrækning for de danske klubber. Alle hold har chancen for at gå videre men i mine øjne er det kun FCK som kan være favoritter i deres kamp.
FCK kan godt komme i store problemer imod Lens men gør alligevel gå videre. De kunne have håbet på en lettere modstander og Lens har evnerne til at ryste FCK men jeg tror ikke at det sker og det bør det heller ikke. Lens er et godt hold men FCK har klassen til at være med på Champions League nivaeu så de burde kunne gøre det af med Lens.
OB er nok det hold som har de næsbedste chancer for at gå videre i mine. Alligevel mener jeg at Sparta Prag er favoritter. Bare se på deres resultater i europæisk fodbold igennem de sidste par år. Det er altså et rigtigt godt hold som har klassen til at spille i Champions Leagues gruppespil. Omvendt er de ikke helt lige så skræmmende som de for et par år siden og de er bestemt til at ryste. Jeg tror dog at OB får det svært.
Det samme kan vel siges om FC Midtjyllands modstander Lokomotiv Moskva. En hold som har Champions League klasse og derfor må betegnes som favoritter imod FC Midtjylland ligesom Sparta Prag imod OB. FC Midtjylland har evnerne til at ryste Lokomotiv Moskva men russerne er favoritter og FC Midtjylland havde jo heller ikke det store at skulle have sagt da de for et par år siden mødte CSKA Moskva. Jeg tror på noget lignende denne gang.
Aab får det meget svært imod Sampdoria. Italienske hold er altid svære at spille imod og med Aabs meget urutinerede og ustabile spillere bliver det bestemt en meget vanskelig opgave for dem. Jeg tror at der skal ske mirakler hvis de skal videre. Sampdoria kan som de andre danske holds modstandere rystes men jeg tror ikke på at Aab har klassen til at kunne ryste Sampdoria som OB og FC Midtjylland eventuelt ville kunne ryste Sparta Prag og Lokomotiv Moskva.
Alt i alt en meget træls lodtrækning for de danske hold. Alle fire hold kan risikere at ryge ud men alle fire kan også gå videre. Mest realistisk tror jeg dog kun at det er FCK der kan gå videre. De er i hvert de eneste forhåndsfavoritter. Alle de danske hold er oppe imod glimrende europæiske modstandere af en rimelig høj klasse og det er træls at få sådan en lodtrækning allerede i Uefa Cuppens første runde. Modstanderne er heller ikke specielt økonomiske attraktive modstander så de trækker nok ikke fulde huse men der vil bestemt komme nogle interessante opgør med de danske hold.
FCK kan godt komme i store problemer imod Lens men gør alligevel gå videre. De kunne have håbet på en lettere modstander og Lens har evnerne til at ryste FCK men jeg tror ikke at det sker og det bør det heller ikke. Lens er et godt hold men FCK har klassen til at være med på Champions League nivaeu så de burde kunne gøre det af med Lens.
OB er nok det hold som har de næsbedste chancer for at gå videre i mine. Alligevel mener jeg at Sparta Prag er favoritter. Bare se på deres resultater i europæisk fodbold igennem de sidste par år. Det er altså et rigtigt godt hold som har klassen til at spille i Champions Leagues gruppespil. Omvendt er de ikke helt lige så skræmmende som de for et par år siden og de er bestemt til at ryste. Jeg tror dog at OB får det svært.
Det samme kan vel siges om FC Midtjyllands modstander Lokomotiv Moskva. En hold som har Champions League klasse og derfor må betegnes som favoritter imod FC Midtjylland ligesom Sparta Prag imod OB. FC Midtjylland har evnerne til at ryste Lokomotiv Moskva men russerne er favoritter og FC Midtjylland havde jo heller ikke det store at skulle have sagt da de for et par år siden mødte CSKA Moskva. Jeg tror på noget lignende denne gang.
Aab får det meget svært imod Sampdoria. Italienske hold er altid svære at spille imod og med Aabs meget urutinerede og ustabile spillere bliver det bestemt en meget vanskelig opgave for dem. Jeg tror at der skal ske mirakler hvis de skal videre. Sampdoria kan som de andre danske holds modstandere rystes men jeg tror ikke på at Aab har klassen til at kunne ryste Sampdoria som OB og FC Midtjylland eventuelt ville kunne ryste Sparta Prag og Lokomotiv Moskva.
Alt i alt en meget træls lodtrækning for de danske hold. Alle fire hold kan risikere at ryge ud men alle fire kan også gå videre. Mest realistisk tror jeg dog kun at det er FCK der kan gå videre. De er i hvert de eneste forhåndsfavoritter. Alle de danske hold er oppe imod glimrende europæiske modstandere af en rimelig høj klasse og det er træls at få sådan en lodtrækning allerede i Uefa Cuppens første runde. Modstanderne er heller ikke specielt økonomiske attraktive modstander så de trækker nok ikke fulde huse men der vil bestemt komme nogle interessante opgør med de danske hold.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Lad os se...Rasmus skrev:Når det kommer til stykket Fup, kender du jo ikke en hujende fis til italiensk fodbold. Sagt uden et miligram pis. Hvorfor er der så uendeligt meget bitterhed i dit rolige nordjyske sind, når det kommer til italienere?jens fup skrev:men man kender jo italiensk fodbold -
Jeg har store planer om at være på Aalborg Stadion den 4. oktober, og kun for din skyld, vil jeg nu holde med de tøsede og klynkende undermennesker fra Støvlelandet.
Mafiaen kommer fra Italien.
De fleste førende doping-doktorer er italienere.
Berlusconi - den største folkeforfører og politiske svindler siden Hitler er såmænd også italiener - og kriminel!
De gider ikke spille fodbold, men er kendt for deres ynkelige betondefensiv. De opfandt og rendyrkede film og skuespil. Og går det ikke italienske klubbers vej, så opfinder de straks den ene mere fantasifulde konspirationsteori efter den anden. Danmark og Sverige havde da f.eks. aftalt at spille 2-2 og "svindle" spillets sande svindlere ud...
Det er og bliver en nation af forbrydere og svindlere.
Nej, jeg ejer ikke en skid respekt for de latterlige tudefjæs og jeg får det aldrig. Der vil aldrig være én eneste italiener med klasse til at spille i PL og der har aldrig været nogen heller.
Sagt med andre ord: JEg kender alt til Italiensk fodbold, og der er intet positivt at sige om det! Hvis du kan leve med snyd og svindel, så er det dit valg men det er et moralsk ynkeligt valg.
-
En yderst adækvat og nuanceret karakteristik af et folkeslag. Prøv engang at bytte italienerne ud med et andet folk, eksempelvis kjøvenhavnere, svenskere, jøder eller muslimer - den ville forummets administrator næppe sidde overhørig. Men sådan er fordomme jo så forskellige...Det er og bliver en nation af forbrydere og svindlere.
Der vil aldrig være én eneste italiener med klasse til at spille i PL og der har aldrig været nogen heller.

Football Writers' Association Footballer of the Year i 1997.
Order of the British Empire i 2004.
Hall of Fame i 2006.
59 mål i 229 kampe.
Men det har han vel også snydt sig til, den patetiske spaghettignasker?
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
I dette tilfælde, jo....Asker Hedegaard Boye skrev:En yderst adækvat og nuanceret karakteristik af et folkeslag. Prøv engang at bytte italienerne ud med et andet folk, eksempelvis kjøvenhavnere, svenskere, jøder eller muslimer - den ville forummets administrator næppe sidde overhørig. Men sådan er fordomme jo så forskellige...Det er og bliver en nation af forbrydere og svindlere.
Der vil aldrig være én eneste italiener med klasse til at spille i PL og der har aldrig været nogen heller.
Football Writers' Association Footballer of the Year i 1997.
Order of the British Empire i 2004.
Hall of Fame i 2006.
59 mål i 229 kampe.
Men det har han vel også snydt sig til, den patetiske spaghettignasker?
-
I dette tilfælde, jo....

Temmelig patetisk indlæg og overdreven nedgørelse af italienere.
Mht. den begrænsede italienske succes i PL, så hænger det jo også sammen med, at de fleste vælger at forblive i ligaen, der er kendt som verdens 3. stærkeste. Det siger Rasmus.jens fup skrev:Der vil aldrig være én eneste italiener med klasse til at spille i PL og der har aldrig været nogen heller.
Just the fax ma'am. Just the fax.
Det har jeg aldrig sagt.Mikkel skrev:i ligaen, der er kendt som verdens 3. stærkeste.
Og Fup, han bliver bare mere og mere patetisk...
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Eller som Thor P. siger:Rasmus skrev:Det har jeg aldrig sagt.Mikkel skrev:i ligaen, der er kendt som verdens 3. stærkeste.
Og Fup, han bliver bare mere og mere patetisk...
»Jeg har ikke sagt noget, og det er mit ansvar. Jeg besluttede mig for ikke at sige noget, og det er mit ansvar. Er det kryptisk? Det synes jeg ikke. Thor, har du sagt noget, eller har du ikke sagt noget? Nej, jeg har ikke sagt noget, for jeg har besluttet at sige ingenting, om hvad folk skal have i løn. Det er min beslutning.«
Just the fax ma'am. Just the fax.
Ja, den Store Kasserer, Thor, har et udsædvanligt talent for at tale sig selv op i et hjørne. Ovenstående er nu sjældent defensivt - selv for Thor P.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Du må åbenbart have været mange gange i Italien, siden du kender alt til landetjens fup skrev:Lad os se...Rasmus skrev:Når det kommer til stykket Fup, kender du jo ikke en hujende fis til italiensk fodbold. Sagt uden et miligram pis. Hvorfor er der så uendeligt meget bitterhed i dit rolige nordjyske sind, når det kommer til italienere?jens fup skrev:men man kender jo italiensk fodbold -
Jeg har store planer om at være på Aalborg Stadion den 4. oktober, og kun for din skyld, vil jeg nu holde med de tøsede og klynkende undermennesker fra Støvlelandet.
Mafiaen kommer fra Italien.
De fleste førende doping-doktorer er italienere.
Berlusconi - den største folkeforfører og politiske svindler siden Hitler er såmænd også italiener - og kriminel!
Det er og bliver en nation af forbrydere og svindlere.
Nej, jeg ejer ikke en skid respekt for de latterlige tudefjæs og jeg får det aldrig. Der vil aldrig være én eneste italiener med klasse til at spille i PL og der har aldrig været nogen heller.
Sagt med andre ord: JEg kender alt til Italiensk fodbold, og der er intet positivt at sige om det! Hvis du kan leve med snyd og svindel, så er det dit valg men det er et moralsk ynkeligt valg.

Men er da rart at få at vide man blot er en svindler/forbryder i dine øjne
Dennis Sørensen har i dag scoret sit første mål i tysk fodbold på et straffespark.
Bechmann forsætter også sin gode form for Bochum. Han har også scoret igen i dag.Styf skrev:Dennis Sørensen har i dag scoret sit første mål i tysk fodbold på et straffespark.
Surt for Tottenham at smide en tomåls føring. De virker altså ikke helt så stærke i år som mange inklusiv mig selv havde forudset. De har ellers hentet nogle spændende spillere men de er meget ustabile i deres præstationer.