Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg har det lidt sådan med Bent, at han kan blive alt eller intet. Han kan meget vel blive den nye Robbie Keane, men hans scoringssnit taler for at hente ham. Han har dog haft en halvdårligdårlig sæson - ligesom resten af Villaholdet - og har "kun" scoret 6 gange i 16 kampe, hvilket vel er ganske acceptabelt, hvis han spiller under niveau på et svagt Villamandskab, men om han har niveauet til et storklub, der skal i top 4 - det er svært at sige. I mangel af bedre, så tror jeg alligevel, at chancen er værd at tage.´
Jeg siger ja.
Jeg siger ja.
Liverpool Football Klopp
Enig med dig i at spillere som f.eks. Götze, Hazard, Hulk, Higuain efter alt at dømme er urealistiske for Liverpool pt. men hundedyr er Bent vel også? Tvivler meget på at Villa sælger ham for ret meget mindre end de købte ham for, hvis ikke de vil have mere nu da det er en januar handel og de altså står til at miste en vigtig spiller midt i sæsonen. Det koster jo tit ekstra at købe ind i januar. Henderson, Downing og Carroll har vel heller ikke ligefrem været billige? Så vi køber da dyrt ind. Det er så rigtigt at vores lønninger generelt ikke matcher Man City, Man Utd og Chel£ea men indkøbsprisen fejler da ikke noget... Og Bent, jamen har stor tvivl om det er den rette spiller til den pris. Han har lavet mange mål flere steder men da han var i Tottenham var han ikke nogen succes. Altså på et hold som tit har initiativet og spilovertaget. Det har Liverpool også. Men han er mere dynamisk, hurtig og bevægelig end Carroll så på den led burde han umiddelbart passe lidt bedre ind. Synes - på trods af et fint scoringssnit - at det er et gamble da statistik og snit ikke altid afslører hele sandheden. Men bevares, vil da ikke jamre så meget som dengang Carroll blev hentet blot skeptisk, og særligt til den sandsynlige pris. Ville være interessant at vide om Bent er højere på Comolli og Kennys ønskeliste end f.eks. Soldado og Llorente eller om han evt. hentes fordi han er den højest på listen der er tilgængelig.Repsej skrev:Vi er ikke uenige om at der skal hentes en målmaskine ind og gerne hurtigst muligt.
Men stort set alle de navne der bliver nævnt er jo hunde-dyre og spiller i klubber der som minimum er i EL.
Hvor skal vi få de penge fra som skal til for at købe dem fri? Mig bekendt har vi ikke et pengetræ stående i baghaven.
Og når man som minimum spiller i EL er det vel næsten at gå et niveau ned hvis de skal spille for os.
Mange af de navne kommer jo fra store ligaer og klubber allerede.
Jeg er bange for at vi må "nøjes" med spillere på Bent's niveau. Jeg tror ikke vi har økonomi og tiltrækskræft til at hente større spillere i øjeblikket.
Men klubben må da gerne overraske mig positivt
- Ynwa-23
- Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
- Alder: 33
Jeg fik en vilg tanke her den anden dag...
Vi mangler en proven goal-scorer! som skal være til at komme til for penge, og mulig at erhverve sig nu,
Jeg tænker pipo? inzaghi! manden er jo lige den type vi mangler en der står og putter dem ind! han er uønsket i sin klub, og derved relativ nem at erhverve!
er jeg helt galt på den ?
Vi mangler en proven goal-scorer! som skal være til at komme til for penge, og mulig at erhverve sig nu,
Jeg tænker pipo? inzaghi! manden er jo lige den type vi mangler en der står og putter dem ind! han er uønsket i sin klub, og derved relativ nem at erhverve!
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.
Tvivler på han gider til England.Ynwa-23 skrev:Jeg fik en vilg tanke her den anden dag...
- JudgeArdaStudge
Og tvivler på, England(Liverpool) vil have ham. Manden er trods alt 38 år.Nicoen skrev:Tvivler på han gider til England.Ynwa-23 skrev:Jeg fik en vilg tanke her den anden dag...
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Håber det er en joke.Ynwa-23 skrev:Jeg fik en vilg tanke her den anden dag...
Om vi så kunne få ham gratis + løn betalt = Nej tak.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Undrer mig lidt over at der er så mange der peger på at Bent havde en svær tid i Tottenham, og at det er et argument for at han ikke kan klare sig en stor klub, men der er ikke nogen der skriver om Podolskis tid i Bayern, hvor han scorede 15 ligemål ialt på 3 sæsoner.
Podolski har været god for Köln og det tyske landshold. Bent har været god for 4 forskellige PL klubber (Ipswich, Charlton, Sunderland og Aston Villa). Rent statistisk (wiki) har han kun haft en dårlig sæson (2007-2008, 27 kampe, 6 mål) siden sit gennembrud i 2002.
Jeg siger dermed ikke vi nødvendigvis skal købe Darren Bent, men jeg synes folk har lidt for stor tendens til at bruge et tyndt argument, der lyder på at han ikke fungerede i Tottenham og derfor kommer han ikke til at fungere i Liverpool.
Podolski har været god for Köln og det tyske landshold. Bent har været god for 4 forskellige PL klubber (Ipswich, Charlton, Sunderland og Aston Villa). Rent statistisk (wiki) har han kun haft en dårlig sæson (2007-2008, 27 kampe, 6 mål) siden sit gennembrud i 2002.
Jeg siger dermed ikke vi nødvendigvis skal købe Darren Bent, men jeg synes folk har lidt for stor tendens til at bruge et tyndt argument, der lyder på at han ikke fungerede i Tottenham og derfor kommer han ikke til at fungere i Liverpool.
Vi dropper £35 mil. på Newcastles bedste angriber på sidste dag i transfervinduet. Standard
- JudgeArdaStudge
Demba BaJack Cade skrev:Vi dropper £35 mil. på Newcastles bedste angriber på sidste dag i transfervinduet. Standard

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Det har nu været nævnt flere gange det med Podolski og det er højest relevant, det er et stort spørgsmålstegn hvordan han gør det udenfor Köln, hvis by og klub han elsker tydeligvis. Landsholdet taler for dog, selvom det selvfølgelig er anderledes end klubfodbold og man ikke skal købe på baggrund af kun landsholdspræstationer (El Hadji-Diouf, anyone), men for pokker han er god på et stærkt, stærkt landshold og - vigtigt nok - set over længere tid. Synes ikke det er et tyndt argument med Bent, det er da muligt at han købes og bomber løs, det vil være fantastisk, men det er da højst relevant at tag med i betragtning at han ike havde succes efter den indtil nu største handel med og til den indtil nu største klub han har været i. Den eneste af de klubber der har ekstra pres på , som tit har favoritværdigheden, initiativet i kampene og størstedelen af boldbesiddelsen osv.xman skrev:Undrer mig lidt over at der er så mange der peger på at Bent havde en svær tid i Tottenham, og at det er et argument for at han ikke kan klare sig en stor klub, men der er ikke nogen der skriver om Podolskis tid i Bayern, hvor han scorede 15 ligemål ialt på 3 sæsoner.
http://www.kopsource.com/luuk-de-jong-liverpool-close/
Luke De Jong tror jeg på bliver en glimrende angriber på et tophold i en af de store ligaer snart.
Han er en klog og teknisk stærk spiller. Dog lidt tung i det.
http://en.wikipedia.org/wiki/Luuk_de_Jong
De har været hurtige til at skirve Liverpool på Wiki
Luke De Jong tror jeg på bliver en glimrende angriber på et tophold i en af de store ligaer snart.
Han er en klog og teknisk stærk spiller. Dog lidt tung i det.
http://en.wikipedia.org/wiki/Luuk_de_Jong
De har været hurtige til at skirve Liverpool på Wiki

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jeg siger heller ikke nej til Ba, hvis vi kunne få ham. Han har virkelig imponeret mig i denne sæson, og jeg forstår ikke, vi ikke hentede ham fra West Ham tidligere på sæsonen. Han havde bestemt heller ikke en dårlig sæson sidste år, hvis man tænker på omstændighederne.Arda supports Suarez skrev:Demba BaJack Cade skrev:Vi dropper £35 mil. på Newcastles bedste angriber på sidste dag i transfervinduet. Standard
Ved ik om der er det rette sted at skrive , men yakubu / Demba ba har tilsammen kostet ca 12 mil dkr . Og scoret 27 mål denne sæson . Torres / caroll 5 mål og ca 730 mil dkr . Skræmmende !Aarhus skrev:Jeg siger heller ikke nej til Ba, hvis vi kunne få ham. Han har virkelig imponeret mig i denne sæson, og jeg forstår ikke, vi ikke hentede ham fra West Ham tidligere på sæsonen. Han havde bestemt heller ikke en dårlig sæson sidste år, hvis man tænker på omstændighederne.Arda supports Suarez skrev:Demba BaJack Cade skrev:Vi dropper £35 mil. på Newcastles bedste angriber på sidste dag i transfervinduet. Standard
Negritos...Salle skrev:Ved ik om der er det rette sted at skrive , men yakubu / Demba ba har tilsammen kostet ca 12 mil dkr . Og scoret 27 mål denne sæson . Torres / caroll 5 mål og ca 730 mil dkr . Skræmmende !Aarhus skrev:Jeg siger heller ikke nej til Ba, hvis vi kunne få ham. Han har virkelig imponeret mig i denne sæson, og jeg forstår ikke, vi ikke hentede ham fra West Ham tidligere på sæsonen. Han havde bestemt heller ikke en dårlig sæson sidste år, hvis man tænker på omstændighederne.Arda supports Suarez skrev:Demba BaJack Cade skrev:Vi dropper £35 mil. på Newcastles bedste angriber på sidste dag i transfervinduet. Standard

Ej, spøg til side.
Det er faktisk ganske skræmmende, at det forholder sig sådan. Men det er altid let at være bagklog. Bare fordi Ba har scoret masser af mål i år for Newcastle, ville det ikke betyde, han havde gjort det samme for os, hvis han havde været her i stedet for Carroll.
Der er vist ingen tvivl om at vi trænger desperat til en bomber oppe foran. Jeg synes det lyder meget spændende med Luke de Jong. Holland har jo tradition for at skabe bombere på samlebånd,så synes helt klart vi skal købe ham inden andre gør det!
Darren Bent siger jeg også helt klart, ja tak til! Han har bevist i flere klubber han kan lave mål, og kan han lave mål i Villa kan han også sagtens lave mål for os.
Lukas Podolski er dog den af de tre jeg helst vil have. Han har bevist, på både landshold og klubhold, at han sagtens kan lave mål på højeste niveau.
Hvis vi køber bare en af de tre vil jeg blive lykkelig, for en bomber skal vi da helt sikkert have!!!
Darren Bent siger jeg også helt klart, ja tak til! Han har bevist i flere klubber han kan lave mål, og kan han lave mål i Villa kan han også sagtens lave mål for os.

Lukas Podolski er dog den af de tre jeg helst vil have. Han har bevist, på både landshold og klubhold, at han sagtens kan lave mål på højeste niveau.
Hvis vi køber bare en af de tre vil jeg blive lykkelig, for en bomber skal vi da helt sikkert have!!!