Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Kigger man på Bents målstatistik, og vi ved jo alle at vores ejere kigger rigtig meget på statistik, så er han helt klart et muligt transferemne. Han har et rigtig flot scoringsgennemsnit i de klubber han har været i. Tendensen er dog at han starter flot ud med mange mål, men stille og roligt går ned i snit og efter 2 sæsoner skifter han klub. Jeg er ikke klar over hvorfor han er ude i kulden i AV, men hvis prisen ligger på omkring 15 mio £ så mener jeg helt klart det er et forsøg værd. Kan han score 12-15 mål for os i foråret, så er det en god investering sigtet mod en CL plads.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Så mange mål kan han ikke score. Han er uskarp pt. Det bliver et klart nej tak fra min side.Emmy skrev:Kigger man på Bents målstatistik, og vi ved jo alle at vores ejere kigger rigtig meget på statistik, så er han helt klart et muligt transferemne. Han har et rigtig flot scoringsgennemsnit i de klubber han har været i. Tendensen er dog at han starter flot ud med mange mål, men stille og roligt går ned i snit og efter 2 sæsoner skifter han klub. Jeg er ikke klar over hvorfor han er ude i kulden i AV, men hvis prisen ligger på omkring 15 mio £ så mener jeg helt klart det er et forsøg værd. Kan han score 12-15 mål for os i foråret, så er det en god investering sigtet mod en CL plads.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Du er velkommen til at byde ind med andre muligheder. Find en angriber der i 338 kampe har et scoringssnit på 0,42.Kelly skrev:Så mange mål kan han ikke score. Han er uskarp pt. Det bliver et klart nej tak fra min side.Emmy skrev:Kigger man på Bents målstatistik, og vi ved jo alle at vores ejere kigger rigtig meget på statistik, så er han helt klart et muligt transferemne. Han har et rigtig flot scoringsgennemsnit i de klubber han har været i. Tendensen er dog at han starter flot ud med mange mål, men stille og roligt går ned i snit og efter 2 sæsoner skifter han klub. Jeg er ikke klar over hvorfor han er ude i kulden i AV, men hvis prisen ligger på omkring 15 mio £ så mener jeg helt klart det er et forsøg værd. Kan han score 12-15 mål for os i foråret, så er det en god investering sigtet mod en CL plads.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Christiano Ronaldo, Lionel Messi...Emmy skrev:Du er velkommen til at byde ind med andre muligheder. Find en angriber der i 338 kampe har et scoringssnit på 0,42.Kelly skrev:Så mange mål kan han ikke score. Han er uskarp pt. Det bliver et klart nej tak fra min side.Emmy skrev:Kigger man på Bents målstatistik, og vi ved jo alle at vores ejere kigger rigtig meget på statistik, så er han helt klart et muligt transferemne. Han har et rigtig flot scoringsgennemsnit i de klubber han har været i. Tendensen er dog at han starter flot ud med mange mål, men stille og roligt går ned i snit og efter 2 sæsoner skifter han klub. Jeg er ikke klar over hvorfor han er ude i kulden i AV, men hvis prisen ligger på omkring 15 mio £ så mener jeg helt klart det er et forsøg værd. Kan han score 12-15 mål for os i foråret, så er det en god investering sigtet mod en CL plads.
Spøg til side, Kelly du er lidt meget kræsen, der skal tænkes over hvilken position vi er i, europærisk fodbold er ikke længere sikkert i Liverpool.
Derfor kunne Darren Bent sagtens være en løsning (læs hvis billig) der i hvert fald kan score en basse eller 2, for han har altid vidst hvor målet står.
Frygter lidt vi ikke får købt en ekstra angriber ind.. Må håbe Carroll snart ka få drejet bolden ind i netmasken i stedet for ved siden af stolpen
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ja, vi mangler en angriber. Vi har ingen angriber i top 20 over de mest scorende i PL, og Suarez er ude i sammenlagt 9 kampe. Carroll er uskarp, og Kuyt ude af form. Men er Bent den rigtige, jeg tvivler. Som JAn er inde på, så passer han ikke ind i vores stil - men det gør Carroll jo heller ikke. Men jeg siger nej - alligevel.
Jeg er ikke så lun på Bent må jeg sige. tror efterhånden at han er over the hill og det ville være lidt typsik for en klub i panik at købe Bent. Jeg oplever lidt at han er bedst i de mindre klubber og ikke rigtigt slår til i de større, som eksemplevis Spurs!
Jeg ved godt at han laver masser af mål, men han skulle være købt den gang Spurs købte ham. Nu synes jeg ike at han er så attraktiv længere. Synes at han er en lidt kedelig type og ville ikke rigtig blive glad for at få ham ind. Men, det er selvfølgelig rigtigt at han laver mål.
Men jeg vil heller ha Hinguin eller Podolski eller hvad med ham Holladegro eller hvad han nu hedder fra Wigan? Men det er sgu svært. nej..nu ved jeg det...vi sælger Carroll tilbage til Newcastle og køber Torres tilbage fra Chelsea. Den er købt!!!!
Jeg ved godt at han laver masser af mål, men han skulle være købt den gang Spurs købte ham. Nu synes jeg ike at han er så attraktiv længere. Synes at han er en lidt kedelig type og ville ikke rigtig blive glad for at få ham ind. Men, det er selvfølgelig rigtigt at han laver mål.
Men jeg vil heller ha Hinguin eller Podolski eller hvad med ham Holladegro eller hvad han nu hedder fra Wigan? Men det er sgu svært. nej..nu ved jeg det...vi sælger Carroll tilbage til Newcastle og køber Torres tilbage fra Chelsea. Den er købt!!!!
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".
Jeg tilslutter mig Podolski eller Soldado. De er bedre teknisk end Bent, og passer meget bedre til Liverpools spillestil. Soldado er en fox in the box. Han er i boksen, samtidig med at han er hovedstødsstærk og teknisk stærk. Podolski er mere bevægelig og søger tit ud på kanterne, tilgengæld har han er et fantastisk langskud.Harvey skrev:Jeg er ikke så lun på Bent må jeg sige. tror efterhånden at han er over the hill og det ville være lidt typsik for en klub i panik at købe Bent. Jeg oplever lidt at han er bedst i de mindre klubber og ikke rigtigt slår til i de større, som eksemplevis Spurs!
Llorente kunne også være en mulighed for en teknisk stærk boksspiller.
I Serie A render der også et par gode angribere rundt som passer i Liverpools spillestil. Carvani.
Pato er åbenbart ikke aller bedste venner med Allegri, så lad os lave en fornuftig handel, så Aquilani bliver i Milan (Hvilket vidst allerede er afgjort, da han har spillet x antal kampe), og Pato kommer til Liverpool for et MEGET fornuftigt beløb 

- Steven__Gerrard
Ja tak, og har Milan ikke lige købt Tevez..så har de ikke brug for Pato mere. Alt under 25 mio. pund (plus aquaman) vil være en god handel i mine øjne...tilgengæld skal han have barn med Berlusconis datter, så det er nok et stærk incitament til at blive på San Siro. Men Pato til højrekant vil være perfekt...Belloni skrev:Pato er åbenbart ikke aller bedste venner med Allegri, så lad os lave en fornuftig handel, så Aquilani bliver i Milan (Hvilket vidst allerede er afgjort, da han har spillet x antal kampe), og Pato kommer til Liverpool for et MEGET fornuftigt beløb
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
Den med at Bent laver en del mål i starten er vist go' nok. Det ved vi jo ikke om han vil gøre hos os. Men vi køber vel ikke en ny angriber for en betragtelig sum penge blot fordi Suarez er ude i 8 kampe? Det har vel ikke ret meget med Moneyball at gøre, ej heller sund fornuft. Sæt det slår fejl og målene udebliver? Hvad har vi selv at hutle os igennem med i de 8 kampe? Carroll, Bellamy, Kuyt, Maxi og nu Stevie. Ikke alle angribere, men der kommer da trods alt nogle mål hist og pist. Kuyt og Andy skal nok komme igang. Bellamy og Maxi har vel ikke så dårlige snit? Indrømmet - det er enormt vigtigt at træde ind i top 3-4 stykker, men der er 6 hold der kæmper om pladserne og helt seriøst så tror jeg de 3 første er besat. Dvs 1 vinder og 2 tabere. Vi skal holde CSKA og Arsenal bag os. Det bliver svært, selv med en ny angriber. Forventer vi, at en nyindkøbt angriber slår til med det samme og scorer 10-15 kasser i foråret? Så ring til Fowler for pokker!
Er vi nu også så skidt kørende oppe foran at det retfærdiggør en dyrt indkøbt angriber?
Er vi nu også så skidt kørende oppe foran at det retfærdiggør en dyrt indkøbt angriber?
Up The RedMen... we go again!
Nye spillere ind.....!
Jeg kan godt li Huntelaar, scorer mål i Schalke, en spiller der er god til at løbe sig fri.
Jeg kan godt li Huntelaar, scorer mål i Schalke, en spiller der er god til at løbe sig fri.
Det ville være hul i hovedet at købe Bent. Specielt for de 25 mio £ som der snakkes om i rygterne, med det beløb vil vi endnu en gang blive til grin og betale overpris for en overvurderet spiller. Han er gået fuldstændig i stå i Aston Villa og der må være en grund til at Tottenham ikke kunne bruge ham.
Med mindre vi kan lave et røverkøb med en super angriber nu her, så er jeg klar til at spare penge til sommer, nu hvor Stevie er tilbage, og så er det altså en udmærket anledning (Suarez' karantæne) til at få testet Carroll 100%.
Bellars, Downing, Kuyt, Maxi og for den sags skyld vores backs samt Hendo og Shelvey er ikke ringe offensive muligheder udover førstnævnte 2 herrer.
Bellars, Downing, Kuyt, Maxi og for den sags skyld vores backs samt Hendo og Shelvey er ikke ringe offensive muligheder udover førstnævnte 2 herrer.
Enig. Med mindre de kan gøre et røverkøb.Niels K skrev:Med mindre vi kan lave et røverkøb med en super angriber nu her, så er jeg klar til at spare penge til sommer, nu hvor Stevie er tilbage, og så er det altså en udmærket anledning (Suarez' karantæne) til at få testet Carroll 100%.
Her er jeg også enig! Brug tiden på at få Carroll igang.Kelly skrev:Enig. Med mindre de kan gøre et røverkøb.Niels K skrev:Med mindre vi kan lave et røverkøb med en super angriber nu her, så er jeg klar til at spare penge til sommer, nu hvor Stevie er tilbage, og så er det altså en udmærket anledning (Suarez' karantæne) til at få testet Carroll 100%.