Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » mandag, 26. dec, 2011 02:18

Roberto Soldado ville være ren klasse. Han scorer mål på samlebånd for Valencia.
http://lfcforlife2011.blogspot.com/2011 ... -star.html
"Liverpool are considering a £20m January move for Valencia frontman Roberto Soldado, according to the Metro.
The Reds are keen to add a forward to their squad in the upcoming transfer window and have identified the goalscoring ability of Soldado as someone who could excel in the Premier League.
Liverpool have reportedly watched the 26-year-old on several occasions this season, including Valencia’s 7-0 win over Genk last week which saw Soldado net a hat-trick.
Soldado has a contract with Valencia until 2014 and it is believed the La Liga club want £20m from Liverpool in order to sell"

Slå til KK!!!
You'r Never Walk Alone. ///

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » mandag, 26. dec, 2011 09:26

JohnPorre skrev:
JBH skrev:
JohnPorre skrev:http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/156097_ ... vertonghen
Volgens Ajaxf-side.nl zou Liverpool een bedrag van maar liefst 45 miljoen euro overhebben voor de verdiensten van zowel Eriksen als Vertonghen. Mocht dit doorgang vinden dan zouden de twee herenigd kunnen worden met oud-Ajacied Luis Suárez, die afgelopen zomer naar Engeland vertrok.
Nu er mit hollandske godt nok ikke hvad det har været og jeg ved ikke helt hvor troværdig kilden er. Men jeg har dog lidt svært ved at se hvordan man eventuelt vil placere disse 2 spillere. Er Vertonghen udset som en gardering til Agger? Eller vil KK spille med 2 venstrebenede midtstoppere? Ydermere hvad vil KK og DC med en Christian Eriksen? Hvor er han tiltænkt at skulle spille? Som makker til Lucas på den centrale midtbane? Som kant, eller måske som hængende angriber med en Suarez på toppen? Spørgsmålene er mange..

Hvad mener I om dette? Ville vi kunne bruge begge spillere? Og i så fald, hvordan skulle de bruges?
Med hensyn til Christian Eriksen mener jeg, at vi sagtens kunne bruge ham i det offensive spil. Han er en kreativ spiller, som kan skabe ting på egen hånd og gøre de andre spillere bedre. En kreatør. Det har vi manglet i fraværet af Steven, og det har de midtbanespillere, som vi bruger for tiden ikke været gode nok til.
JBH. På hvilken plads, ville du mene han skulle gå ind på? Skulle det være som central, evt ved siden af Lucas? Eller på den offensive? Og hvor ville du spille Suarez, som vel er bedst i den frie rolle. Vil dette eventuelt betyde, at man så skulle afskibe Carroll, da han vel så vil komme længere fra start11'eren.
Jeg ville spille Eriksen centralt Flankeret af Bellamy og Kuyt med Suarez foran, eller centralt flankeret af Suarez og Kuyt/Bellamy med Carroll foran.

I Ajax havde Suarez også som oftest sit udgangspunkt på venstrekanten.
Kloppite

bongfong

Indlæg af bongfong » mandag, 26. dec, 2011 11:29

JohnPorre skrev:http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/156097_ ... vertonghen
Volgens Ajaxf-side.nl zou Liverpool een bedrag van maar liefst 45 miljoen euro overhebben voor de verdiensten van zowel Eriksen als Vertonghen. Mocht dit doorgang vinden dan zouden de twee herenigd kunnen worden met oud-Ajacied Luis Suárez, die afgelopen zomer naar Engeland vertrok.
Nu er mit hollandske godt nok ikke hvad det har været og jeg ved ikke helt hvor troværdig kilden er. Men jeg har dog lidt svært ved at se hvordan man eventuelt vil placere disse 2 spillere. Er Vertonghen udset som en gardering til Agger? Eller vil KK spille med 2 venstrebenede midtstoppere? Ydermere hvad vil KK og DC med en Christian Eriksen? Hvor er han tiltænkt at skulle spille? Som makker til Lucas på den centrale midtbane? Som kant, eller måske som hængende angriber med en Suarez på toppen? Spørgsmålene er mange..

Hvad mener I om dette? Ville vi kunne bruge begge spillere? Og i så fald, hvordan skulle de bruges?
Helt sikkert to fremragende talentfulde fodboldspillere. Før Sktrel ramte hans nuværende form havde jeg ønsket Vertonghen til klubben. Det hele er et større pudslespil, men jeg synes ikke vi behøver ham mere (og slet ikke for en skyhøj pris). Jeg synes vi er godt dækket ind med et godt fungerende makkerpar, og så har vi en rutineret ræv som Carragher og fremtidens mand Coates til at tage over. Ydermere har vi Kelly og andre der kan dække pladsen derinde. Med Gerrards alder in mente og med holdets manglende kreativitet, så synes jeg Eriksen ville være et glimrende køb - dog ville en sæson mere i Holland gøre ham endnu bedre - men hvis vi køber ham skal han spille FAST hver uge, så tror jeg hans udvikling ville blive markant forbedret med det høje tempo. Vi mangler sådan en type. Han er for mig en lettere udgave af Silva, Iniesta og Nasri, men med et talent der kan række lige så langt, og han skal være vores strateg. En pris på 150-180 er nok mere fair. Dog synes jeg der er mere talent i Hazard og Götze! Hvis jeg spillede FM, havde jeg købt dem alle 3 ;)

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 27. dec, 2011 10:24

Bare der var et lille rygte om en målfarlig angriber, som er på vej til Liverpool, så ville julen være reddet. Bare et lille rygte.

Brugeravatar
HolmusMaximus
Geografisk sted: Kbh Ø

Indlæg af HolmusMaximus » tirsdag, 27. dec, 2011 11:27

Jeg så filmen Moneyball forleden hvori vores egen John Henry og Boston Redsox spiller en rolle.. Filmen præsenterer "Moneyball filosofien" som en meget interessant og tankevækkende tilgang til at handle spillere og igen endnu mere interessant når man udefra prøver at forstå en handel som Carroll... (omend jeg stadig ikke helt har regnet den ud.. Haha)

Samtidigt tvinger denne filosofi, såfremt det virkeligt er den vi i LFC handler efter, mig til at konkludere at jeg på INGEN måde kan forudse hvor og hvem der skal hentes ind..
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 27. dec, 2011 13:17

HolmusMaximus skrev:Jeg så filmen Moneyball forleden hvori vores egen John Henry og Boston Redsox spiller en rolle.. Filmen præsenterer "Moneyball filosofien" som en meget interessant og tankevækkende tilgang til at handle spillere og igen endnu mere interessant når man udefra prøver at forstå en handel som Carroll... (omend jeg stadig ikke helt har regnet den ud.. Haha)

Samtidigt tvinger denne filosofi, såfremt det virkeligt er den vi i LFC handler efter, mig til at konkludere at jeg på INGEN måde kan forudse hvor og hvem der skal hentes ind..
Du kan prøve at læse mit indlæg nederst på dette link, hvis du vil: viewtopic.php?f=19&t=3684&start=90.
Det omhandler også Moneyball filosofien og dets fordele og ulemper. Vi fik også en hyggelig debat op at køre.
Jeg fandt forresten filmen meget fascinerede og spændende.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 27. dec, 2011 18:44

Ifølge mods på RAWK forhandler vi med Niko Kranjčar.

http://www.redandwhitekop.com/forum/ind ... c=284536.0

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 27. dec, 2011 18:54

Hr. Drejer skrev:Ifølge mods på RAWK forhandler vi med Niko Kranjčar.

Dygtig spiller, ham kan vi sagtens bruge i truppen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 39

Indlæg af pommelfeen » tirsdag, 27. dec, 2011 19:16

Emmy skrev:

hvorfor gå en en spille fra 3 hylde når vi har brug for nogen fra 2 eller 1?????

det er det samme hver gang. vi køber fra 3 hylde og de slår ikke igennem.

Podolski
Hazard
Götze
Eriksen
Hummels
Lucas
Shaqiri
Mvilla
Tiote

det er spillere af den kaliber vi skal gå efter hvis vi nogensinde vil i CL igen.

Indlæg af » tirsdag, 27. dec, 2011 19:24

Emmy skrev:

Helt enig! Jeg vil langt hellere havde ham på banen frem for Adam! Jeg tror på Downing og på sigt Carroll, men Adam han skal godt nok gøre mirakler for at overbevise mig om at han er andet end en rotationsspiller.

Hvad siger folk til Podolski, fordi umiddelbart ser jeg ham ikke som ham der score på samlebånd, men mere som en kantspiller. Podolski indkøbt til en kant?

Der skal handles nu her i januar! Jeg håber på at vi køber Podolski, Soldado og Eriksen. Er begyndt at se Adam Johnson som et urealistisk køb....

mTs

Indlæg af mTs » tirsdag, 27. dec, 2011 19:31

Hr. Drejer skrev:Bare der var et lille rygte om en målfarlig angriber, som er på vej til Liverpool, så ville julen være reddet. Bare et lille rygte.
Altså her er der et lille rygte, men ifl. agenten vil de ikke sælge ham i januar :( og så er der også lige et par klubber der også har smidt bud....

http://www.liverpool-kop.com/2011/12/co ... l-bid.html?

Men Lucas kunne være konge at få ind!!!

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » tirsdag, 27. dec, 2011 21:10

Lucas Moura har godt nok aldrig været angriber, men han er uden tvivl en topspiller i svøb.

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » tirsdag, 27. dec, 2011 22:13

pommelfeen skrev:
Emmy skrev:

hvorfor gå en en spille fra 3 hylde når vi har brug for nogen fra 2 eller 1?????
Fordi pengene (næsten 80 millioner pund!) blev brugt på Carroll, Suarez og Downing. Resourcer er knappe, hvis du skulle være i tvivl.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 27. dec, 2011 22:26

Alex Brockins skrev:
pommelfeen skrev:
Emmy skrev:

Fordi pengene (næsten 80 millioner pund!) blev brugt på Carroll, Suarez og Downing. Resourcer er knappe, hvis du skulle være i tvivl.
Tja, jeg er i tvivl over, hvorfra du ved, at FSGs ressourcer er knappe. Det må være dem, du hentyder til ikke?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 27. dec, 2011 22:41

Alex Brockins skrev:
pommelfeen skrev:
Emmy skrev:

Ja ja ja, men vi har jo også hentet næsten det samme beløb på at sælge Babel, Torres, Meireles, Ngog og Konchesky. Man har vel lov at håbe, at der stadig kan findes et par mønter på kistebunden.

Kranjcar er ikke en spiller, som jeg har nogen som helst fidus til. Hvis vi absolut SKAL hente fra Tottenhams reservebænk (hvilket jeg ikke lige ser skulle gøre os bedre i stand til at konkurrere med dem) så ville jeg foretrække Pavluychenko. Han kan i det midnste ramme målet i perioder.
Kloppite

Besvar